Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaajani pärjäävät hyvin elämässään.

Vierailija
19.01.2013 |

Aina sanottiin että tuskin heistä tulee menestyneitä mutta niin vaan tuli,sairaanhoitajia,insinöörejä yms ja itse sain masennuseläkepaperit kun täytin 18v ja olen nyt yli 20v ollut eläkkeellä eli kiusaaminen kannattaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 21v, naimisiin menossa, ainoa meidän luokalta kellä on vakiokumppani ja lapsia. Nykyään koulukiusaajat kadehtivat, kun minulla on niin suloiset lapset ja hyvä elämä :)

Miten kukaan voi olla kateellinen teiniäidille...??

60-70-luvulla oli tavallista, että mentiin nuorena naimisiin, eikä teineistä puhunut kukaan.

Itsekin menin ja hankin hyvän ammatin naimisissa ollessa ja nyt olen vielä nuori ja lapset isoja. Minulle on suoraan sanottu, että kadehtitaan juuri nuorena naimista yms. siihen liittyviä asioita.

Tsemppiä nuorelle parille

Vierailija
22/23 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sitten valita. Ihan oma valinta.

Itseänikin kiusattiin, rankasti, mutta mitä mä siitä nyt enää välittäisin? En välittänyt lukiossakaan, ja pystyin jopa juttelemaan säällisesti peruskoulukiusaajilleni, joilla meni vähän niinkuin riman alta lukiossa.

Surkeaa jäädä jonnekin 15-vuotiaan tasolle.

Elätä itsesi, kouluttaudu, lopeta mankuminen. Se ei nimittäin auta.

Ja jos oikein rehellisiä ollaan, tuollainen uhri-mussutus ei tee kenestäkään sympaattista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koulukiusaajista osa on suorastaan nautinnollisen paskassa jamassa. Kerran baarissa yks ihan sekaisin oleva n. 50-vuotias puliukko/huumehörhö sopersi mulle et sillä on mun ikänen tyttöystävä, että tunnenkohan mä sen.. Näytti sit lompakostaan löytyvää kuvaa missä alaston, ihan helvetin jumissa/sekaisin oleva narkkiämmä makaa selällään sängyssä ja silmistä näkee et ketään ei oo kotona. "Tää on mun tyttöystävä, Jenni. Tunnetko?" Jep, vanha koulukiusaajani. Erästä toista koulukiusaajaa taas tervehdin aina ystävällisesti Lidlin kassalla. Kerran kassalle jonottaessani puhuin kaverilleni siitä kuinka en koskaan haluaisi joutua mihinkään Lidlin kassalle töihin. "Vahingossa" sanoin jutun himpun verran liian kovaa, niin että kassahenkilö taisi kuulla sanani. :) Muutama muukin on vähän heikommassa asemassa, jos ei muuta niin rumia lapsia ja junttimeininkiä löytyy. Onneks itse on pärjännyt elämässä paremmin, vaikka eihän kiusaamisesta koskaan täysin toivu. Minäkin olen ulkoisesti hyvin menestyvä, pari lasta, koira, pari autoo, talo, hyvä työpaikka jne. tyyppi mutta on mussa vieläkin osa sitä haukuttua, pahoinpideltyä tyttöä. Ja se osa todella nauttii Lidlissä käymisestä. :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan