Olen kaunis hoikka nainen ja yritän löytää seuraa treffipalstoilta.
Miehet kirjoittelevat jotain idioottimaisuuksia ja antavat erittäin huonon kuvan itsestään. Baareista löytää kyllä seuraa mutta miksi tilanne on netissä näin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoittelevat jotain idioottimaisuuksia ja antavat erittäin huonon kuvan itsestään. Baareista löytää kyllä seuraa mutta miksi tilanne on netissä näin?
Kannattaa varmaan kokeilla jotain toista treffipalstaa. Tunnetusti siellä Suomen suurimmalla palstalla meno on juurikin kuvatun kaltaista. Deitti seuraa naiselle takaa löytyy hyvät esittelyt asiallisista deittipalstoista. Kannattaa kokeilla jotain niistä. Itse suosittelisin tuossa ylempänä jo aiemmin mainittua Eliittikumppania. Siellä ei juurikaan löydy näitä epäitoivoisimpia tapauksia.
Mistähän kaikki omituiset hyypiöt hakevat seuraa? Eksyy joukkoon normaaleitakin, mutta ei moni nainen halua ruveta seulomaan.
Miesten aloituksia aina haukutaan vaikka yleensä ne ovat asiallisia ja niissä esittäydytään ja avataan keskustelua vaikka harrastuksista jos molemmilla profiilissa sama harrastus. Naiset eivät harvoja poikkeuksia lukuunottamatta tee aloituksia ja kun tekevät niin viesti on minimalistista luokkaa: Moi, tai :). Niin ketkä olivatkaan huonoja tutustumisessa ja kirjallisessa ilmaisussa?
Onko sulla ap mitään tarjottavaa miehelle kuin hoikkuus ja itse arvioimasi kauneus? Miksi sun pitäisi niiden perusteella saada kympin mies? Ehkä vaan vedät puoleesi kaltaistasi tyhjäpääseuraa siellä nettideitissä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa siis tämä asemanne ja vaatikaa miesten viesteiltä tasoa. Teillä todellakin on varaa olla noilla saiteilla kuningattaria, jos niin haluatte.
Niin on, mutta nettitreffailua kokeilleena olen miehenä lopen kyllästynyt noiden saittien "kuningattariin". Naiset voivat kysyä itseltään kiinnostaisiko, jos asetelma olisi toisin päin ja loppujen lopuksi aivan tavalliset miehet alkaisivat pitämään itseään kuninkaina vaatimuslistoineen sen vuoksi, että heitä vain sattuu olemaan siellä vähemmän kuin naisia. Minä en ainakaan jaksa enää yhtään kuningatarta, parempi olla vaikka yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa siis tämä asemanne ja vaatikaa miesten viesteiltä tasoa. Teillä todellakin on varaa olla noilla saiteilla kuningattaria, jos niin haluatte.
Niin on, mutta nettitreffailua kokeilleena olen miehenä lopen kyllästynyt noiden saittien "kuningattariin". Naiset voivat kysyä itseltään kiinnostaisiko, jos asetelma olisi toisin päin ja loppujen lopuksi aivan tavalliset miehet alkaisivat pitämään itseään kuninkaina vaatimuslistoineen sen vuoksi, että heitä vain sattuu olemaan siellä vähemmän kuin naisia. Minä en ainakaan jaksa enää yhtään kuningatarta, parempi olla vaikka yksin.
Sama, siksi itsekin jätin nettitreffit. Siellä pitäköön tunkkinsa ne "kuningattaret".
Suosittelen kokeilemaan soosoota!
http://www.soosoo.fi