Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi ostaa aika nirsoille 8-vuotiaille tytöille?

Vierailija
27.01.2013 |

Miehen siskolla on kaksoset, jotka ovat hyvin tyttömäisiä eli pitävät vaatteista ja tyttöjen jutuista ylipäätään. Nyt kuitenkin viime vuosina en ole osannut ostaa heille oikein mitään, kun vaatteille selvästi nyrpistellään eikä niitä ikinä näy päällä (ja äitinsäkin toteaa, että maku on niin tarkka, ettei kannata), leluja on laidasta laitaan eikä mikään täältäkään saatu vinkki oikein tunnu kelpaavan eli sitä vain vilkaistaan ja laimeasti kiitetään.

Kaksosten äiti ostaa meidän lapsille aina kaikkea pientä, kun tulevat käymään esim. isommalle Angry birds-kalsareita ja pienemmälle prinsessa-pikkareita, hiuspompuloita, pikkuautoja, t-paitoja jne. Ei kallista mutta kelpaavat lapsille ja myös minulle.

Mitä kummaa pientä voisin ostaa näille kaksosille? Eivät siis ole huonosti käyttäytyviä vaan kiittävät lahjasta mutta kaikesta näkyy, että ei miellytä. Vaatteita en osaa ostaa, ja äiti on pyytänytkin, etten osta, mutta mitä sitten?

Onko ideoita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitävät, osta Sleich-hepat. Tai esim. tatskakuvia tai littlest pet shop-hahmot tai Monster high-kamaa.

Vierailija
2/4 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jouluna ja synttäreinä ja silloinkin vain lahjakortteja. Saisi nirppanokat käydä itse valitsemassa nirsonokkaisia tavaroita.

Ai niin mutta lahjakorttikin osuisi varmaankin väärään kauppaan.

Ehkä antaisin kympin käteen tai kaksi, ai niin mutta ehkä tahtovatkin vitosen seteleitä tai viiskymppisiä tai satasia.

Nirppanokkia on mahdoton miellyttää. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne. tulee aina tarpeeseen. Tai sellainen joku hello kitty tms. pieni peili + harja/kampa.

Vierailija
4/4 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on usein alessa, ja niissäkin on 'muotimerkkejä', kyniä, kansioita, vihkoja, päiväkirjoja... Tai sit Top Model-kansioita ja värikyniä niihin.

Noille on aina käyttöä, itse vähän kyllä vierastan ajatusta, että aina jotain pientä viemistä. Vaikka tiedänhän minä, että kiva on lapsia ilahduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän