Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luokkasi kovis-tytöstä tuli isona?

Vierailija
18.01.2013 |

Siwan-kassa, ekaa kertaa näin sitten 25-vuoteen

Kommentit (375)

Vierailija
181/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä oli sellainen 5 kovistytön porukka koulussa. Olemme edelleen ystäviä. Olimme teini-iässä hölmöjä ja teimme typeryyksiä mutta olemme kuitenkin opiskelleet ja päässet töihin. Yksi meistä luki itsensä lääkäriksi, toinen fysioterapeutiksi ensin ja sitten sairaanhoitajaksi, yksi pyörittää maatilaa miehensä kanssa ja yksi menestyi fitnesskisoissa ja on nykyään valmentajana nuoremmille kisaajille. Itse olen erään tavaratalon osastopäällikkönä.

Mitä olen kuullut näiden kilttien ”hikipinkojen” elämästä niin kukaan ei ole oikein menestynyt missään. On avioeroja, alkoholismia, huumeita ja vankilaa.

Ja mistähän se voisi johtua, että nämä kiusatut "hikipingot" masentuvat eivätkä pärjää elämässään? Oletko  ikinä miettinyt sitä, kun katsot peiliin?

Äläpä tule syyttämään minua kiusaajaksi. Ei me kiusattu näitä ”hikareita”. Poltettiin tupakkaa ja räkytettiin opettajille. Oletko noin tyhmä, että kuvittelet kaikkien kovisten olleen koulukiusaajia?

Vierailija
182/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yleensä meikkaavat yhtä rumasti myös aikuisina, joutuvat teiniäideiksi tai sitten heti kaksikymppisinä jonkun kouluttamattoman miehen kanssa hankkivat lapsia ja päätyvät yksinhuoltajiksi, jäävät myös itse vailla koulutusta ja harrastavat dokaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen lapsen yh ja pikkukaupan kassa. Kaikki lapset tietty eri miehille.

Jopa joo

Mitä jopa joo? Satun tietämään, kun edelleen fb-kavereita ollaan ja välillä törmäillään samoissa leikkipuistoissa. Ihmisenä on ihan mukava selvinpäin ja meillä on aina ollut ihan ok välit.

Musta kolme lasta on monta ja kaikki tosiaan on eri isille.

Vierailija
184/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen lapsen yh ja pikkukaupan kassa. Kaikki lapset tietty eri miehille.

Jopa joo

Mitä jopa joo? Satun tietämään, kun edelleen fb-kavereita ollaan ja välillä törmäillään samoissa leikkipuistoissa. Ihmisenä on ihan mukava selvinpäin ja meillä on aina ollut ihan ok välit.

Musta kolme lasta on monta ja kaikki tosiaan on eri isille.

Haukotus

Vierailija
185/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kovistyttö sai kaksi lasta eri isistä nuorella iällä, toisen jopa alaikäisenä, lapset olivat tytön vanhemmilla jatkuvasti hoidossa ja no ovat yhä. Lapset nimetty Lucas Milo ja Jannica Jadessa henkisesti. Perhepäivähoitajana työskentelee, ihmettelen miten muide lapsia jaksaa hoitaa kun omiaan ei jaksa juurikaan.  Joka viikonloppu baarissa facebook päivitystensä perusteella.

Toinen kovis opiskeli kampaajaksi, pyöräytti lapsen myös nuorena, erosi ja teki uuden lapsen uuden miehen kanssa, erosi taas. Nyt elelee tuilla koska herkistynyt kampaamon hajuille ja aineille. Nykyinen miehensä on nisti.

Vierailija
186/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla näillä taitaa olla viimeistään parikymppisenä tapahtuneet vahinkovauvat. Yksi duunailee jotain hevosten parissa, yksi on työttömänä äitinsä nurkissa ja yksi on ukkoineen työtön, mutta tehtailevat romanttisesti nettihuijauksia yhdessä. 

Vierailija
187/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubiruusu. En tiedä onko mitään koulutusta, mutta töissä ei ainakaan käy. Lapsia taitaa olla kahdelle eri miehelle.

Vierailija
188/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäiti ja kouluttautumaton narkkari... Ei tullut kyllä yhtään yllätyksenä, oli sen verran huonoilla teillä jo yläasteella.

Vierailija
189/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Tämä kovis oli paha koulukiusaaja niin koulussa kuin vapaallakin.. Facebookissa kampanjoi kiusaamista vastaan.... hmmm...

Vierailija
190/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaan te tunnette kiusaajienne nykytilan ja statuksen. Surullisinta on se, että he eivät teitä muista, mutta te olette ikuisesti muistojenne (ja kiusaajienne) orjia. 

Mutta itse asiaan: en tiedä mitä kouluaikaiset luokkani kovistytöt nykyisin tekevät tai mitä heistä tuli.

Kovis ei ole sama asia kuin koulukiusaaja. Minä ja ystäväni olimme kouluaikoina omasta mielestämme hurjaakin hurjempia koviksia ja ihan himputin ärsyttäviä takapenkiltä huutelijoita, vaikka kukin myöskin koulukiusattu.

Yhdestä tuli parturi-kampaaja, toisesta rakennusarkkitehti, tämä tyttö työskentelee vanhustenhoitajana ja poppoon pahin punkkari yllätti kaikki opiskelemalla floristiksi. Hyviä tyyppejä ovat jokainen, mitä nyt ihan hieman turhan kovat luulot itsestään teini-ikäisinä.

Vierailija
191/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin kovis, mutta en kiusannut ketään. kiusaaja ja kovis ei ole synonyymeja. mä olin se ainoa joka puolusti erään ministerin tytärtä jota luokassamme kiusattiin koska kulki haisevana ja pienissä vaatteissa. ja olen siis nykyään 4 lapsen äiti ja työnjohdollisessa asemassa n 100 :n mieheen. 

Vierailija
192/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi alkoi tulla samankaltaisia tarinoita nopealla sykkeellä. Siellä taas joku typerä kateellinen lehmä suoltaa omasta mielestään uskottavia stooreja kuinka ”kovikset” ovat nykyään nistejä ja vaikka mitä.

Sinkkumies

Vierailija
193/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pubiruusu. En tiedä onko mitään koulutusta, mutta töissä ei ainakaan käy. Lapsia taitaa olla kahdelle eri miehelle.

Joopa joo

Vierailija
194/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiniäiti ja kouluttautumaton narkkari... Ei tullut kyllä yhtään yllätyksenä, oli sen verran huonoilla teillä jo yläasteella.

Haukotus!

Vierailija
195/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi alkoi tulla samankaltaisia tarinoita nopealla sykkeellä. Siellä taas joku typerä kateellinen lehmä suoltaa omasta mielestään uskottavia stooreja kuinka ”kovikset” ovat nykyään nistejä ja vaikka mitä.

Sinkkumies

Huomasin saman.

Vierailija
196/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hevosten kanssa touhuaa ja lesbo.

Vierailija
197/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän näille vittupäille tuppaa aina käymään. Oppivat jyräämään toiset alleen jo nuorina. Sitten ns. aikuisina rikkaissa naimisissa tai urajunttana hurskastellaan ja pyydellään niin muka anteeksi.

Vierailija
198/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän näille vittupäille tuppaa aina käymään. Oppivat jyräämään toiset alleen jo nuorina. Sitten ns. aikuisina rikkaissa naimisissa tai urajunttana hurskastellaan ja pyydellään niin muka anteeksi.

Meidän koulun kovikset ei olleet muita koululaisia kohtaan vittupäitä. Pahimpia kiusaajia vetivät turpaan.

Ihme yleistystä, että kovikset aina kiusaa.

Vierailija
199/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä yleinen trendi heidän keskuudessaan on ainakin ollut saada lapsi parinkympin korvilla, tai osalla reilusti alle. Yksi on ainakin jonkunlainen kosmetologi.

Vierailija
200/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi todella villi tapaus luonut uran ja töissä Keski-Euroopassa. Ei lapsia ja miehet vaihtuvat nopeasti. Elämän sisältö näyttäisi Facen mukaan olevan matkustus ja bailaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme