Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä luokkasi kovis-tytöstä tuli isona?

Vierailija
18.01.2013 |

Siwan-kassa, ekaa kertaa näin sitten 25-vuoteen

Kommentit (375)

Vierailija
141/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt pari kertaa lataamossa, asuu edelleen kotipaikkakunnalla (pieni kusinen paikka), on hankkinut pari mukulaa jonkun toisen elämänkoulun kanssa, työtön. Näin ne tuossa kesällä pitkästä aikaa, kaksi sellaista pöhöttynyttä ja läskiä epäsiistiä tyyppiä menossa Mäkkäriin.

Jotenkin säälitti.

Vierailija
142/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen piti lähteä malliksi ulkomaille, puhui siitä suureen ääneen ja oli oikein ylimielinen silloin. Nyt asuu edelleen samassa tuppukylässä ja on kaupalla kassalla.

Itse käyn tuossa kylässä moikkaamassa vanhempiani.

Eikä kaupan kassana olemisessa vikaa ole. Huvittaa vain se, että hän povasi tuon tulevaisuuden meille hilajisimmille oikein ylimielisenä ei uskonut, että meistä mitään tulisi. No toivon silti, että hän on onnellinen nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sai 3 lasta siinä 19-21 veenä ja tais alottaa auto-amis-koulun tms mut keskeytti. Kuulema ei tarvii koulutusta ku oppii tekemällä. Toisesta tuli ärrän esimies. Pojista, jotka hengaili näitten kovisten kaa, ei tullu myöskää mitään laatukansalaisii. Toinen on kokki joka työskentelee vissii jossai raxis tms ja toisest tuli narkkari-rikollinen.

Vierailija
144/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on lähihoitaja, yksi parturikampaaja ja pari on työttömänä. Jälkimmäiset ovat kuulemma kokeilleet eri töitä ja paria opiskelupaikkaa, mutta mikään ei ole maistunut.

Vierailija
145/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks sai 3 lasta siinä 19-21 veenä ja tais alottaa auto-amis-koulun tms mut keskeytti. Kuulema ei tarvii koulutusta ku oppii tekemällä. Toisesta tuli ärrän esimies. Pojista, jotka hengaili näitten kovisten kaa, ei tullu myöskää mitään laatukansalaisii. Toinen on kokki joka työskentelee vissii jossai raxis tms ja toisest tuli narkkari-rikollinen.

Itsekö sitten olet laatukansalainen haukkumalla ärrän esimiehet ja Raxin kokit laaduttomiksi kansalaisiksi? Tekevät työtä edes.

Vierailija
146/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kai jotain toimistotyyppistä hommaa, sai lapsen aika nuorena ja pari lisää eri miehen kanssa, jonka kanssa on nyt naimisissa. Nätti on edelleen. Perusdooris taitaa olla tämmöseks kolmevitoseksi.

Vierailija
147/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja näkyy tulleen. Samanlainen itseään korostava paskiainen kuin ennenkin. Nykyään vaan tekopyhempi. Niin rasisminvastainen että, mutta kiusata saa kyllä vaikka itsemurhan partaalle.

Heti alkoi kiinnostaa että kuka...

Laitatko nimen alkukirjaimen/-t? Veikkaan että tiedän ketä tarkoitat.

Kuka sulla mielessä? En ole ap vaan tuo, joka kyseli että kuka. Itselläni on ainakin yhteisten tuttujen kautta sellaisia mielikuvia, että muuan SM voisi ainakin sopia APn kuvailuun.

Vierailija
148/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli syöpään alle 40-vuotiaana, en tiedä mitä sitten ammatikseen teki.

Vierailija
149/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt pari kertaa lataamossa, asuu edelleen kotipaikkakunnalla (pieni kusinen paikka), on hankkinut pari mukulaa jonkun toisen elämänkoulun kanssa, työtön. Näin ne tuossa kesällä pitkästä aikaa, kaksi sellaista pöhöttynyttä ja läskiä epäsiistiä tyyppiä menossa Mäkkäriin.

Jotenkin säälitti.

Ja missähän pienellä kusisella paikkakunnalla muka on mäkkäri?

Taas yksi valehtelija

Sinkkumies

Vierailija
150/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen lapsen yh ja pikkukaupan kassa. Kaikki lapset tietty eri miehille.

Jopa joo

Vierailija
151/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taisin olla vähän kovis. Omppuviini maistui viikonloppuisin, kaula oli aina syötynä bileiden jälkeen, välillä oli poliisienkin kanssa jotakin asioiden selvittelyä, perjantaisin koulusta lintsailu oli enemmän sääntö kuin poikkeus... Vai oliko se vaan tavallista murrosikää? En kyllä muista kiusanneeni kuin vähän yläasteella yhtä luokan vähän yksinkertaista, lapsellista tyttöä, ja sitäkin nimittelyä kadun kovasti, vaikka en mikään pääpukari ollutkaan, eikä se kauan kestänyt.

Musta tuli filosofian maisteri. Viestintäalan esimieshommissa olen.

Luultavasti se olin minä se yksinkertainen, lapsellinen tyttö, jota vähän kiusasit. Kun se oli niin tyhmä. Ja lapsellinen. Sinä et yhtään.

Olen muuten it-alalla. Laajennamme Kiinaan. Olen edelleen lapsellinen - ja tavallaan yksinkertainen. Niistä ominaisuuksistahan minua kiusattiin. Otin molemmat ominaisuuteni hyötykäyttöön - teen yksinkertaisia ja lapsellisia appseja. Ja myönnän: kyllä naurattaa matkalla pankkiin.

Buahahahahahaa. Ei sua kukaan usko.

Vierailija
152/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora kopio merinovillaisesta myskikurpitsasta joka on tuplannut jo kaksi luokkaa jolla ei ole tuhannen euron puhelinta

Vierailija
153/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siwan-kassa, ekaa kertaa näin sitten 25-vuoteen

Lähihoitaja ja puliakka. Polttaa edelleen tupakkaa, aloitti 13-vuotiaana.

Ruma, epäsiisti ja turvonnut, epämiellyttävä ja kovaääninen ihminen.

Vierailija
154/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No; minusta tuli sihteeri, töissä olen ollut aina, viimeisimmässä työpaikassani liki 39 vuotta, tehtävät välillä vaihtuneet. Kaikki kesät olin töissä 13-vuotiaasta. Eläkepäivät odottaa, enää jäljellä reipas vuosi ja sitten... jos elonpäiviä riittää.

Semmoinen tapaus on tämä kovis... nyt niin kovasti mammamutsi aikuisille lapsilleni, ovat niin rakkaita, että kipeää tekee : D Lapset eivät olleet koviksia, ovat pitkälle opiskelleet, hyvät työpaikat ja kivat perheet, taloudellisesti asiat todella hyvin.

Osasin ohjata, kun oma koulunkäynti vähän meni vihkoon. No, hyvin on asiat kuitenkin menneet.

Jatkanpa hieman:

Täällä on näköjään virinnyt keskustelu, että kovikset ovat myös kiusanneet. Minä olin kovis lintsaamalla, tupakoimalla ja bileissä omppuviiniä nauttimalla. Kavereita oli paljon, eikä meillä täällä maalla siihen aikaan kiusaamista ilmennyt kovin, toki yhteenottoja tuli ja suukopua joskus porukoilla. Olin muutaman opettajan kauhu, sen muistan, pistin kovan kovaa vastaan.

Siis kuvittelet laittaneesi kovan kovaa vastaan.

Sinkkumies

Vierailija
155/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sosionomi ja työskentelee jossain nuorisotyöntekijänä.

Vierailija
156/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-äiti nuorena ja lähihoitaja/nuorisotyöntekijä 

-äiti nuorena ja lähihoitaja 

-työtön taiteilija

-lähihoitaja ja kennel-yrittäjä

-tarjoilija

Vierailija
157/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, päihdeongelmaisen lähihoitaja.

Vierailija
158/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimies. On kyllä koomista miettiä sitä paremmuutensa korostamista silloin peruskoulussa, oli aina niin kova ja rohkea ja muiden yläpuolella. Itse opiskelen yliopistossa Suomen suosituinta ja vaikeapääsyisintä opiskelualaa enkä voi väittää, ettenkö olisi monet kerrat mielessäni nauranut tämän kovistytön kohtaloa :D

Vierailija
159/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No; minusta tuli sihteeri, töissä olen ollut aina, viimeisimmässä työpaikassani liki 39 vuotta, tehtävät välillä vaihtuneet. Kaikki kesät olin töissä 13-vuotiaasta. Eläkepäivät odottaa, enää jäljellä reipas vuosi ja sitten... jos elonpäiviä riittää.

Semmoinen tapaus on tämä kovis... nyt niin kovasti mammamutsi aikuisille lapsilleni, ovat niin rakkaita, että kipeää tekee : D Lapset eivät olleet koviksia, ovat pitkälle opiskelleet, hyvät työpaikat ja kivat perheet, taloudellisesti asiat todella hyvin.

Osasin ohjata, kun oma koulunkäynti vähän meni vihkoon. No, hyvin on asiat kuitenkin menneet.

Jatkanpa hieman:

Täällä on näköjään virinnyt keskustelu, että kovikset ovat myös kiusanneet. Minä olin kovis lintsaamalla, tupakoimalla ja bileissä omppuviiniä nauttimalla. Kavereita oli paljon, eikä meillä täällä maalla siihen aikaan kiusaamista ilmennyt kovin, toki yhteenottoja tuli ja suukopua joskus porukoilla. Olin muutaman opettajan kauhu, sen muistan, pistin kovan kovaa vastaan.

Siis kuvittelet laittaneesi kovan kovaa vastaan.

Sinkkumies

Hohhoijaa, miten väsyttävää!

Vierailija
160/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin huvittavaa kun kiusatut tai ”kiusatut” jaksavat sitkeästi uskoa siihen että kaikki kiusaajat ovat huonoista kotioloista eikä heistä tule koskaan mitään. Minä ja kaveriani kiusattiin koulussa paria muuta tyttöä eikä meidän kenenkään kotioloissa ollut mitään vikaa oltiin tyhmiä ja vaikeita teinejä vain.