Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä luokkasi kovis-tytöstä tuli isona?

Vierailija
18.01.2013 |

Siwan-kassa, ekaa kertaa näin sitten 25-vuoteen

Kommentit (375)

Vierailija
161/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies. Olkoot onnellinen tylsässä työssään. 

Vierailija
162/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkimies. On kyllä koomista miettiä sitä paremmuutensa korostamista silloin peruskoulussa, oli aina niin kova ja rohkea ja muiden yläpuolella. Itse opiskelen yliopistossa Suomen suosituinta ja vaikeapääsyisintä opiskelualaa enkä voi väittää, ettenkö olisi monet kerrat mielessäni nauranut tämän kovistytön kohtaloa :D

Mistäs sinä tiedät jos vaikka just tuo työ on se mitä haluaa tehdä ja hän elää onnellisempaa elämää kuin sinä ikinä?

Miten ihmeessä aikuiset ihmiset voivat tuntea noin ja nauraa sille mitä joku oli tai sanoi LAPSENA??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta hammaslääkäri, toisesta hotellisiivooja.

Vierailija
164/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brother -kilpailija, siivoaja.

Vierailija
165/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, reilut 20 vuotta myöhemmin tämä yläasteen luokan kovistyttö on fitness kilpailija ja hänellä on silikoonitissit.

Vierailija
166/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta tuli joku amiksen opettaja ja on ihan sairaan ylimielinen. Jätti lukion kesken aika varhaisessa vaiheessa. En tiedä mitään siltä väliajalta mut nyt siis  naimisissa ja lapsia törmään häneen joskus, ollaan fb-kaverit mutta ei ole mitään sanottavaa toisillemme netissä tai IRL. "Peliäiti" itse ei ollut kovin urheilullinen...

Toisesta tuli matkailualan ammattilainen, opiskeli myöhemmin taloushallintoa.  20 v samassa työpaikassa todellisena riesana. Aina tosi oudot miessuhteet, ei naimisissa ei lapsia. Joskus jahdannut Siltsua kun ei tienny sen suuntauksista, julkkisten perään taitaa olla edelleen FB.stä päätellen. Tää tyyppi oli varsinainen kiusaaja, en oikein tajunnut sitä vielä koulussa että missä mittasuhteissa liikuttiin. Kiusaaminen ei kohdistunut minuun tai läheisiin ystäviin. Ennen lihava, nykyään aika ruma kun on laiha ja auringossa kärventynyt. Sitä se matkailu teettää....

Kiitos kun kysyit. Tulipa mieleen ettei enää tarvitse olla tällaisten ikävien ihmisen kanssa tekemisissä! Näitten molempien vanhemmat ovat tosi fiksuja ja kivoja, ja vanhemmat sisarukset vissiin myös.

Molemmista voi kyllä todeta, että vaikuttavat aikuisinakin kovilta ihmisiltä.

Vierailija
167/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä stalkkaamassa facebookissa :D toinen on tarjoilija ja toinen on jossain autohuoltamossa töissä

Vierailija
168/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on paljon kunniallisempaa olla Siwan kassa kuin kirjoittaa "25-vuoteen".

Vierailija
169/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamaton,työtön WT-mamma, jolla lapsia kolmen tai neljän eri luuserimiehen kanssa.

Sitä sai mitä tilasi.

Vierailija
170/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja. En edes heti yhdistänyt rappuamme luuttuavaa väsynyttä naista  tyttöön , joka oli  kiroten  ja kiviä viskoen ajanut meidät nörtit pois koulunpihan  pienen metsikön, joka oli kovisten tupakka & kuhertelupaikka, läheltä 20v aikaisemmin.   

Vierailija
171/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkimies. On kyllä koomista miettiä sitä paremmuutensa korostamista silloin peruskoulussa, oli aina niin kova ja rohkea ja muiden yläpuolella. Itse opiskelen yliopistossa Suomen suosituinta ja vaikeapääsyisintä opiskelualaa enkä voi väittää, ettenkö olisi monet kerrat mielessäni nauranut tämän kovistytön kohtaloa :D

On sulla vilkas mielikuvitus.

Vierailija
172/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton hyvän ammatin omaava nainen, joka matkustelee monta kertaa vuodessa ympäri maailmaa. Ulkonäkökin on säilynyt ja laaja ystäpiiri. En muuten tietäis, mutta mieheni on hänen fb kaverinsa.

Vierailija
173/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli syöpään 23-vuotiaana kahden pienen lapsen äitinä. Parturi-kampaaja taisi olla koulutukseltaan.

Vierailija
174/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta tuli joku amiksen opettaja ja on ihan sairaan ylimielinen. Jätti lukion kesken aika varhaisessa vaiheessa. En tiedä mitään siltä väliajalta mut nyt siis  naimisissa ja lapsia törmään häneen joskus, ollaan fb-kaverit mutta ei ole mitään sanottavaa toisillemme netissä tai IRL. "Peliäiti" itse ei ollut kovin urheilullinen...

Toisesta tuli matkailualan ammattilainen, opiskeli myöhemmin taloushallintoa.  20 v samassa työpaikassa todellisena riesana. Aina tosi oudot miessuhteet, ei naimisissa ei lapsia. Joskus jahdannut Siltsua kun ei tienny sen suuntauksista, julkkisten perään taitaa olla edelleen FB.stä päätellen. Tää tyyppi oli varsinainen kiusaaja, en oikein tajunnut sitä vielä koulussa että missä mittasuhteissa liikuttiin. Kiusaaminen ei kohdistunut minuun tai läheisiin ystäviin. Ennen lihava, nykyään aika ruma kun on laiha ja auringossa kärventynyt. Sitä se matkailu teettää....

Kiitos kun kysyit. Tulipa mieleen ettei enää tarvitse olla tällaisten ikävien ihmisen kanssa tekemisissä! Näitten molempien vanhemmat ovat tosi fiksuja ja kivoja, ja vanhemmat sisarukset vissiin myös.

Molemmista voi kyllä todeta, että vaikuttavat aikuisinakin kovilta ihmisiltä.

Miksi ihmeessä olet FB kaveri niitten kanssa?

En usko kovinkaan monen edes tietävän mitä näistä ”koviksista” on tullut. Olette omaan epäonnistuneeseen elämään kyllästyneitä ja keksitte päästänne noita juttuja.

Sinkkumies

Vierailija
175/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussievä tyttö joka puhui ettei jää tod. pikku kaupunkiimme homehtumaan vaan muuttaa New Yorkiin ja hänestä tulee malli, pilkkasi meitä muita ja etenkin minua lukuhäiriöstäni ja hevosharrastuksestani. Hirnui aina, kun näki minun tulevan kouluun ja nauroi pilkallisesti päälle.

Nyt tämä sama tyttö on jämähtänyt vanhaan kotikaupunkiimme ja  perustanut perheen toisen "elämämkoululaisen" kanssa,  turvonnut tupakkamuija iho täynnä suttuisia tatuointeja.

Vierailija
176/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli sellainen 5 kovistytön porukka koulussa. Olemme edelleen ystäviä. Olimme teini-iässä hölmöjä ja teimme typeryyksiä mutta olemme kuitenkin opiskelleet ja päässet töihin. Yksi meistä luki itsensä lääkäriksi, toinen fysioterapeutiksi ensin ja sitten sairaanhoitajaksi, yksi pyörittää maatilaa miehensä kanssa ja yksi menestyi fitnesskisoissa ja on nykyään valmentajana nuoremmille kisaajille. Itse olen erään tavaratalon osastopäällikkönä.

Mitä olen kuullut näiden kilttien ”hikipinkojen” elämästä niin kukaan ei ole oikein menestynyt missään. On avioeroja, alkoholismia, huumeita ja vankilaa.

Vierailija
177/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja. En edes heti yhdistänyt rappuamme luuttuavaa väsynyttä naista  tyttöön , joka oli  kiroten  ja kiviä viskoen ajanut meidät nörtit pois koulunpihan  pienen metsikön, joka oli kovisten tupakka & kuhertelupaikka, läheltä 20v aikaisemmin.   

Joopa joo. Keksi parempia valheita.

Vierailija
178/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä oli sellainen 5 kovistytön porukka koulussa. Olemme edelleen ystäviä. Olimme teini-iässä hölmöjä ja teimme typeryyksiä mutta olemme kuitenkin opiskelleet ja päässet töihin. Yksi meistä luki itsensä lääkäriksi, toinen fysioterapeutiksi ensin ja sitten sairaanhoitajaksi, yksi pyörittää maatilaa miehensä kanssa ja yksi menestyi fitnesskisoissa ja on nykyään valmentajana nuoremmille kisaajille. Itse olen erään tavaratalon osastopäällikkönä.

Mitä olen kuullut näiden kilttien ”hikipinkojen” elämästä niin kukaan ei ole oikein menestynyt missään. On avioeroja, alkoholismia, huumeita ja vankilaa.

Ja mistähän se voisi johtua, että nämä kiusatut "hikipingot" masentuvat eivätkä pärjää elämässään? Oletko  ikinä miettinyt sitä, kun katsot peiliin?

Vierailija
179/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan te tunnette kiusaajienne nykytilan ja statuksen. Surullisinta on se, että he eivät teitä muista, mutta te olette ikuisesti muistojenne (ja kiusaajienne) orjia. 

Mutta itse asiaan: en tiedä mitä kouluaikaiset luokkani kovistytöt nykyisin tekevät tai mitä heistä tuli.

Vierailija
180/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistähän se voisi johtua, että nämä kiusatut "hikipingot" masentuvat eivätkä pärjää elämässään? Oletko  ikinä miettinyt sitä, kun katsot peiliin?

Varmaan se on niin, että kerran nynny niin aina nynny. Masentuuhan siinä.