Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin erota mutta pelkään seurauksia ja yksinäisyyttä

Vierailija
26.11.2012 |

Olen lapsiperheen isä ja meidän perheessämme menee tosi huonosti. Vaimo työtön ja terveydellisiä ongelmia. Ei tuloja. Minulla sentään töitä mutta palkkani riittää nippa nappa. Ei ole varaa mihinkään huvituksiin, autokin vanha mutta ei varaa vaihtaa. Ja kaiken huippuna nyt lapsikin sairastelee, on koulussa vain n kolmena päivänä viikossa koska päänsärkyä ja vatsakipuja. Ja kaiken huippuna appivanhempani haukku minua saamattomaksi ja yrittävät määräillä mitä minun pitäisi tehdä. He eivät esim tiedä että minä teen jo nyt kaikki työt kotona. Silti he pitävät minua idioottina.

Olen täysin burnout ja mulla on keskittymisvaikeuksia ja univaikeuksia. Olen käynyt viime keväänä lekurilla ja psykologillakin pari kertaa mutta en ole saanut muuta rohkaisua kuin että pitäisi yrittää jaksaa ja mennä perheneuvojalle tms.

Oman tilanteeni pystyisin kohentamaan ottamalla avioeron, mutta miten kävisi perheeni ja varsinkin lapselleni? Ja toisaalta pelkään yksinäisyyttä. Ei ole läheisiä ystäviä hirveän paljon. Ja ne jotka on asuu kaukana. Äitini on iäkäs ja yksi veli on joka elää onnellisesti perheensä kanssa mutta ei nähdä kovin usein.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla