Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä luokkasi kovis-tytöstä tuli isona?

Vierailija
18.01.2013 |

Siwan-kassa, ekaa kertaa näin sitten 25-vuoteen

Kommentit (375)

Vierailija
101/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuli ainakin teiniäidiksi, ei tietääkseni työskentele missään, vaikka taisi opiskella suurtalouskokiksi tmv.

Vierailija
102/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri, jolla on eläämässä kaikki hyvin. Hyväpalkkainen vakiduuni, aviomies, yksi lapsi ja toinen tulossa, omakotitalo jne jne.

Hän kiusasi minua lähes päivittäin melkein koko peruskoulun ajan, ja lukion alussakin. Siitä huolimatta oli kympin oppilas, kirjoitti kuusi ällää ja sai DI:n paperit erinomaisin arvosanoin.

Ja itse olen aikalailla syrjäytynyt pitkäaikaistyötön, kun kiusatuksi tuleminen jätti minuun pysyvät arvet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia koviksia ei ollut, mutta yksi joka paneskeli kaikkea mikä liikkuu (kertoi näistä myös itse, joten ei vain huhuja) on nykyisin naimisissa ja neljän pojan äiti. 

Vierailija
104/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin itse olla  kovistyttö ainakin yläasteella. Sairaanhoitajana työskentelen. Toiset "kovistytöt" ovat nykyään mm. laborantti ja lastentarhanopettaja, perheellisiä kaikki. Ei siis hullummin käynyt kellekään meistä.

Vierailija
105/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee vai? Luokan kovistytöistä suurimmasta osasta tuli huonosti ansaitsevia yh-äitejä. Sen sijaan luokan kovispojat ovat isojen liikeyritysten johtajia?

Vierailija
106/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä wt-äitejä jo parikymppisinä. Kaupanmyyjiä

Vierailija
107/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäiti, nyt 27v kotiäiti joka on aloittanut muutamat amisopinnot ja keskeyttänyt kaikki. Mies elättää, on autoalan yrittäjä ja kerran kotiäiti tarjoutui fiksaamaan kaverini auton ja sivulauseessa kertoi suoraan että kaikki tehdään pimeänä. 

Vierailija
108/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futisvaimo silloiselle nuorelle jalkapallolupaukselle, jota hän nykyään elättää ravintolan vuoropäällikön elannollaan.

Vierailija
109/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja näkyy tulleen. Samanlainen itseään korostava paskiainen kuin ennenkin. Nykyään vaan tekopyhempi. Niin rasisminvastainen että, mutta kiusata saa kyllä vaikka itsemurhan partaalle.

Heti alkoi kiinnostaa että kuka...

Vierailija
110/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis

Vierailija
111/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet menivät opiskelemaan lähihoitajaksi koska se oli ainoa sellainen "naisvaltainen ala" mitä oli pikkukaupungissa tarjolla. 

monet jätti myöskin kesken, suurin osa vanhainkodeissa töissä.

olivat äärimmäisen vaikeita ihmisiä ja ovat kyllä edelleenkin, ilkeitä ihmisiä, vapaa-ajalla seisoskelevat räkälöiden edessä rööki turvassa.

Vierailija
112/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokan kovistytöstä tuli narkomaani, pahoinpiteli äitinsä, siskonsa ja parhaan ystävänsä, muutti Lontooseen ja postaa vähän väliä kuvia facebookkiin viinapulloista yms. bilettämiseen liittyvästä. Kaikki entiset kaverit ovat hylänneet hänet ja vannovat pieksevänsä jos sattuu naamaansa vielä täällä näyttämään. Tämän tytön siskolla ei myöskään hyvin mene. Alkoholiongelmia, tehnyt useammankin abortin känni-illan seurauksena, lopulta ei kehdannut enää mennä aborttiin, joten yritti tappaa lasta viinalla ja huumeilla. Lapsi syntyi kuitenkin terveenä ja tyttö muutti Viroon lapsen ja lapsen isän kanssa.

Vierailija
113/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks töissä tehtaassa, ei perhettä, hommannut kauheasti koiria. Yksi opiskeli jtn diidadaapa alaa yliopistossa ja on ollu jo kaksi vuotta työttömänä. Yks töissä abc:lla ja yks pienemmällä huoltoasemalla. Ne oli sellane "kiusaajajengi". Ei käy kateeksi, nykyään säälittää.

Vierailija
114/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari heistä olen nähnyt. Toinen on kaupan kassa ja toinen terveydenhoitaja. Minä olen korkeastikoulutettu sosionomi. Näin, että tuota nykyistä terkkaa (pahin kiusaajani) ketutti, kun törmätessämme kysyi mitä teen työkseni.😈

Kyllä sosionomi AMK on paljon hienompi koulutus kuin terveydenhoitaja AMK. Ja vielä kun th:n koulutus on kaksoistutkinto eli myös sh:n pätevyys tulee samalla.

Vierailija
115/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt, työtön ja selkeästi myös päihteidenkäyttäjä ulkoisen olemuksen ja Facekirjoittelun perusteella. Varsinkin viikonloppuisin kunnon ageamista ja spämmäystä. Nähdään silloin tällöin kaupungilla, bussissa tms. ja aina täysin räjähtäneen näköinen, epäsiisti, hiukset pesemättä. Ei ole perhettä, mikä on varmasti hyvä juttu. Ikää 38v. Kaljoittelu kiinnosti yläasteella enemmän kuin koulu ja sille tielle sitten taisi jäädä.

Vierailija
116/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu työtön wanna be bodybuilder.

Vierailija
117/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-äiti.

Vierailija
118/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh mamma, vailla koulutusta

Vierailija
119/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playboyn keskiaukeamatyttö.

Ps. Pääsin panemaan sitä, mutta niin pääsivät kylän kaikki muutkin pojat.

Vierailija
120/375 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymenlaaksolaisessa pikku kunnassa oli sisarukset, jotka molemmat kunnostautuivat koulukiusaamisessa ja ilkeydessä oikein huolella.

Heillä oma perhetausta vähintäänkin kyseenalainen, mm. äidillä lapsia useamman miehen kanssa ja sisarusparvessa lapsukaisia muistaakseni kahdeksan.

Näistä nuorempi sisarus kaiketi opiskeli itselleen jonkin kelpo ammatin ja ainakin somen täydeltä elää somaa elämää lastensa ja miehensä kanssa, somasti kesämökeillen ja lapsia harrastuksissa kannustaen.

Luonne kuulemma pysynyt edelleen häikällettömänä ja pyrkyryys ja itsekeskeisyys edelleen se kantava voimavara. Hyi olkoon, toivottavasti ei tarvitse koskaan enää tavata.

Vanhempi sisko jatkoi äitinsä perinnettä ja tekaisi sarjan lapsia erinäisten miesten kanssa. On tätä nykyä jo melko nuorella iällä isoäitikin, tokihan teiniäitiydet tälläiseen elämäntapaan myös kuuluvat.

Yksi lapsistaan on varhaisteininä syyllistynyt vakavaan väkivallantekoon, josta pieni kunta sai mainetta ja kunniaa iltapäivälehtienkin sivustoilla. Elättää itsensä pikaruokalan kassalla.

Itse en onneksi ollut aivan samaa ikäluokkaa näiden wt-pimujen kanssa, mutta osansa saivat kaikki samojen koulujen oppilaat.

Vaikka ei heidän elämänsä mitenkään enää kosketa omaani, niin ikuisesti kyllä muistan heidät häikäilemättömiä, ilkeinä ja pahoina ihmisinä, enkä kyllä pysty toivomaan heille mitään muuta, kuin karmalta kunnon käsittelyä.