Mua alkaa vituttaa, kun vain näenkin palstapersun otsikoita
Hänen avauksiaan en sentään lue. Se sävy, jolla hän puhuu asioista, saa mulle aikaan henkisen hiivatulehduksen, migreenin ja oksennustaudin. Kuvittelen hänen äänensä sellaiseksi valittavaksi nirinäksi.
Kommentit (37)
joiden mielestä se, että voisi valita opiskeltavan kielen esim. venäjän, ruotsin, saksan ja ranskan väliltä tarkoittaa sitä, että on pakkovenäjä. Tätähän tuo yksi nero höpisi tuossa yhdessä ketjussa.
viittaakin nimenomaan tämän palstan ilmiöön, vihervampin pitäisi - ainakin palstapersun mukaan - olla muuallakin ymmärrettävä loukkaus. Vaan ei ole.
Huomattu on. Voin ilmoittaa että en ole mikään persu, mutta en myöskään pidä Kataisen toimista, minua on silti ihan turha persutella.
Sinä alat heti persutella, jos joku vähänkin arvostelee Kataista Huomattu on. Voin ilmoittaa että en ole mikään persu, mutta en myöskään pidä Kataisen toimista, minua on silti ihan turha persutella.
palstapersun jo heti otsikosta. Joka päivä tänne syötetään muslimi raiskaa -tyyppisiä juttuja, vaikka samanaikaisesti suomi-isä on saattanut lahdata koko perheensä.
Palstapersu EI ole rasisti. Mamut on neekereitä ja mamun naiset ovat mamupatjoja, mutta EI se ole rasismia. Itse asiassa kaikki inhimillisyyttä osoittavat naiset ovat mamupatjoja, vihervamppeja ja idiootteja. Se on tosiasia, EI suvaitsemattomuutta.
Palstapersu mysö inhoaa ruotsin kieltä. Ihan siksi, kun hän ei sitä koulupudokkaana koskaan oppinut.
persutella aivovammaisille Käteinen - lyhyt matikka - vihervamppi - varmastienolepersu - aloituksille. Minäkin olen saanut osani näistä vainoharhaisista käsitysistä että hompansseista tai persuista puhuu vain yksi henkilö.
Itse näen palstapersun mielessäni tämän näköisenä, ihan sama onko mies vai nainen, molempiin sopii.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThT5TbE3UTTtZ3wh_mp8hGmDYAHwNy…
kai keksitty eli siinä mielessä on tasan samanlainen juttu, ja tuo vamppi on sitten käsittääkseni viimeaikainen vastine sille. Sitä saa mitä tilaa IMHO.
viittaakin nimenomaan tämän palstan ilmiöön, vihervampin pitäisi - ainakin palstapersun mukaan - olla muuallakin ymmärrettävä loukkaus. Vaan ei ole.
Palstapersu mysö inhoaa ruotsin kieltä. Ihan siksi, kun hän ei sitä koulupudokkaana koskaan oppinut.
En tiedä, täytänkö "palstapersun" määritelmän, mutta vastustan kyllä ehdottomasti pakkoruotsia, mutta minulla on kyllä hyvät tiedot ns. virkamiesruotsista.
En minä ainakaan ole nähnyt mitään palstapersuja. Tarkoitatko vielä jotain Timo Soinin porukoita tai ketä. Mustakin olisi kiva, jos määrittelisit tuon palstapersusi. Taitaa olla sun omakuva. Laita nettiin!
En minä ainakaan ole nähnyt mitään palstapersuja. Tarkoitatko vielä jotain Timo Soinin porukoita tai ketä. Mustakin olisi kiva, jos määrittelisit tuon palstapersusi. Taitaa olla sun omakuva. Laita nettiin!
Palstapersu = henkilö, joka uskaltaa asiallisesti kritisoida vallitsevaa kieli- tai maahanmuuttopolitiikkaa.
asiallisesti kritisoida
Freundenthal Freudenthal Freundenthal Freudenthal Freundenthal Freudenthal Freundenthal Freudenthal Freundenthal Freudenthal lyhyt matikka Käteinen Pissaliisa Apu-Hanna rahan lappaminen Kreikkaan
asiallisesti kritisoida
Freundenthal
Kun puhutaan kielipolitiikasta ja RKP:stä, on Freudenthal oleellinen osa tätä kuviota, onhan Freudenthal RKP:n oppi-isä ja hänen rotuteoriansa merkittävä osa RKP:n ideologiaa.
Kun puhutaan kielipolitiikasta ja RKP:stä, on Freudenthal oleellinen osa tätä kuviota, onhan Freudenthal RKP:n oppi-isä ja hänen rotuteoriansa merkittävä osa RKP:n ideologiaa.
Me ei vaan vielä tiedetä sitä. Kohta se paljastaa kuten Candy että kaikki oli vain suurta kusetusta.
on muka-helsinkiläinen, joka tavoittelee suhuässää, asuu punavuoressa ja äänestää vihreitä. On oikeasti Siilinjärveltä.
enkä ole juuri vastaillut. Ei vaan jaksa kiinnostaa.
Harrastuksia on useitakin, älä huoli.
Ja tässäpä palstapersun kontribuutiota taas:
Mä en ole vielä edes kertonut, mitä mieltä olen mistään - en tosin aio kertoakaan. Inhoan vain sun vähämielistä tapaa tuoda asiat julki.
Oletteko muuten koskaan tehnyt Google-hakua sanasta vihervamppi? Tehkää, niin huomaatte, että tämä palstapersun keksimä sana esiintyy ainoastaan AV:lla. Palstapersu on ollut tosi ahkera ja kirjoitellut monta monituista vihervamppi-aiheista juttua.
Ehkä voisittekin yrittää keksiä hänelle jonkin harrastuksen? Mä en nyt ehdi, menen herättämään lapsen päiväunilta.
Ap