Lihava nainen (sinkku)! Juokseeko miehet karkuun sua?
Kommentit (31)
tykkää pyöreistä tai lihavista naisista.
Ja oli nyt sitten läski tai riuku, täytyy ajatusten ja elämäntapojen natsata. Vai onko teille muille ulkonäkö ykköskriteeri kumppanin etsinnässä?
Oman kokemukseni perusteella sitä ulkonäköä ei enää huomaa, kun tuntee kumppanin kunnolla. Vai ollaankohan me oltu liian kauan yhdessä :)
Ulkonäkökeskeisyys on ihmisessä muutenkin omituinen piirre mielestäni. Okei, tiettyä tasoa saa toki seuralaiseltaan vaatia, mutta sitten kannattaa olla itkemättä ja huorittelematta kaikkia Suomen naisia vain siksi että oma, ulkonäön perusteella valittu, tyttis olikin vain rahan perässä tai ei ollutkaan vaimomatskua. Ulkonäkö voi myös muuttua ja nyt en puhu lihomisesta; entäs jos se kaunotar joutuukin vaikkapa onnettomuuteen? Menettää rintansa syövän takia? Tulee raskaaksi eikä vatsanahka palaudu ja lisäksi rinnatkin nuupahtavat? Riittääkö sellaisen miehen rakkaus, joka perustuu lähinnä ulkomuodolle..?
Bmi 27 ei ole edes lihava vaan pullukka.
Ja ei minua ole ikinä kukaan...tuttu tai vieras läskiksi haukkunut.
Missä ihme paikoissa te oikein liikutte jos ihmisellä on noin kamalat käytöstavat?
Jos ei kiinnosta niin onko pakko olla törkeä... uskomatonta!
ehkä vähemmän. Jotkut tykkää, monet ei. Omalla miehelläni on varmaan kärjistetysti sanottuna läskifetissi.
Ihan oma kokemukseni parikymppisenä naisena. Olen vieläpä isorintainen tiimalasimalli, eli ei luulisi pari mahdollista ekstrakiloa olevan pahasta...toisinpa on. Ihan aikuiset miehet minulle ovat huudelleet, ei kyse teineistä tai känniääliöistä (vaikka muutama sellainenkin on suutaan toki soittanut).
Sieltäkin löytyy nimittäin pyöreistä tytöistä pitäviä miehiä.
minun puolestani saatte jäädä yksin.
Ihan kuin toivoisit, etteivät läskit naiset ikinä löydä kumppania. Miten susta on tullut tollanen?
jos tavallinen normaali aikuinen nainen on miesten mielestä läski-hirviö!
Ja moniko mies oikeasti itse on sellainen komistus, että saisi jonkun "missin mallisen" muuta kuin unissaan?
Pokailee paljon törkeämmin kuin hoikkia naisia, erityisesti baareissa..selvästi pitävät lihavaa naista helppona nakkina joka lähtee jokaisen vähänkään silmää iskevän äijän matkaan. Yök.
Ihan paskapuhetta tämäkin ketju ainakin jossain bmi 25-27 -sarjassa. :D Uskon vain, jos olette tosi nuoria. Mulla on ollut ihan samanlainen markkina-arvo bmi 21-27. Voi olla, että jonkun yksittäisen tyypin kanssa juttu on kuivunut liikaan läskiin, mutta sillä ei ole väliä, koska monille miehille muutama kg sinne tai tänne on yhdentekevää, kun kyse ei kuitenkaan ole oikeasti lihavasta naisesta.