Yllätys, yllätys! Taas kirkko sotkeutuu asioihin, jotka eivät sille kuulu.
Kommentit (9)
Ole ap hiljaa jos ei muuta asiaa ole.
Ei ne sinne ketään pakota, mutta ovat paikalla jos joku tarvii vaikka keskustelukaverin. Minusta hienoa toimintaa, juuri sitä mitä ihmiset tarvitsee.
Seurakunnissa on koulutettuja kriisityöntekijöitä. Moni kunta ostaa tällaisten tilanteiden kriisiavun seurakunnalta, koska kunnilla ei välttämättä ole omia kriisityöntekijöitä hätätilanteessa. Huomasitko, että että seurakunta TARJOAA apua? Se ei siis tuputa sitä eikä myöskään siellä kukaan täti hoe, että Arttu on nyt päässyt Jumalan luo. Kriisiapu on keskustelua ja kuuntelua ja surun jakamista, ei uskon levittämistä. Sitä varten on erikseen kirkossa jumalanpalvelukset. Et ole tainnut koskaan olla mukana tällaisessa kriisiavussa? Ei pitäisi puhua asiasta, josta ei mitään tiedä.
Oletko kuullut jostakin toisesta paikasta jonne voisi mennä juttelemaan? Kerro ap. ihmeessä missä se on?
vapaa-ajattelijoiden yms. vaatimukset kirkon alas ajosta. Olen kirkon jäsen ja tulen aina pysymään. Mielelläni maksan kirkollisveron kun sitä käytetään mm. tällaiseen.
vapaa-ajattelijoiden yms. vaatimukset kirkon alas ajosta. Olen kirkon jäsen ja tulen aina pysymään. Mielelläni maksan kirkollisveron kun sitä käytetään mm. tällaiseen.
kriisityöntekijöitä. Moni kunta ostaa tällaisten tilanteiden kriisiavun seurakunnalta, koska kunnilla ei välttämättä ole omia
Ajatus kirkon ostopalveluista häiritsee, kun meillä on näitä uskonnollisia verojakin. Mutta eipä siinä mitään, pääasia että apua tarvitsevat saavat sitä.
Seurakunnat hoitavat lapsia, auttavat vähävaraisia jne. Nyt tarjotaan keskusteluapua huolestuneille ihmisille.
Olen todella pahoillani tilanteestasi. Toivon, että saat jostain apua.