Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit poikki oman äidin kanssa.

Vierailija
16.01.2013 |

Uudessa Oliviassa oli juttu ihmisistä, jotka ovat laittaneet välit poikki lähisukulaisensa kanssa.

Yksi haastatelluista oli kolmekymppinen nainen joka katkaisi välit äitiinsä. Kun tytär oli eronnut miehestään oli äiti puoltanut, että lasten pitäisi muuttaa asumaan isänsä luo, koska äidin asunto oli asuinkelvoton isoäidin mukaan. Kuitenkin tytär oli täysin normaali ja hänen asuntonsa siisti, eikä isoäiti ollut edes koskaan vierallut heidän kodissaan! Tytär oli täysin tyrmistynyt siitä, miten hänen oma äitinsä tekee hänelle noin sellaisessa tilanteessa, jossa äidin pitäisi olla tyttärensä tukena. Nykyisin tämä isoäiti ja ex-mies ovat hyviä ystäviä ja mökkeilevät yhdessä :D Äiti taas on etä-äiti.

Kun luin tämän jutun, tunsin helpotusta siitä, että on olemassa yhtä pahoja äitejä kuin oma äitini. Minunkaan äitini ei ole pitänyt puoliani ja on vaikeuttanut elämääni. Se tuntuu todella käsittämättömältä, miten oma äiti haluaa pilata tyttärensä elämän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää välit poikki äitiini. On puukottanut mua selkään tosi pahasti, on aina arvostelemassa ja haukkumassa. En tiedä että lohduttaako yhtään tieto siitä, että on muitakin pahoja äitejä. Olisin toivonut, että äitini olisi ollut tukena vaikeina aikoina.

Ehkä sitten olen pilannut äitini elämän, ihan pienestä pitäen mulle on kerrottu sitä, miten vanhempani joutuivat naimisiin mun takiani niin nuorina.

Vierailija
2/2 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

imukupilla ulos. Lisäksi isä jätti äitini uuden rakkauden vuoksi ollassani jo aikuinen. Olen enemmän isän näköinen ja luonteinen; koen että äiti kostaa minulle menneisyyttään ja saa tyydytystä jos minulla menee huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän