Perheenäidin kuva Hesarissa s. A 10 - aika sussu :D
Huomasin Hesaria selatessani, että sivulla A 10 olevassa perheitä käsittelevässä juttussa on kuva, jossa isä, äiti ja muksu tekevät (varmaan) lähtöä töihin ja kouluun.
Rouvahan onkin aika tällätty! Kiiltävät sukkikset, punaiset, lyhyet, liehuvat helmat, vaaleanpunaiset ulkovetimet ja aika tupeerattu tukka :) Hauskaa!
Pistikö kenelläkään muulla silmään?
Kommentit (45)
Itseäni ihmetytti kuka perheellinen mies rakentaa autotalliinsa oman poikamiesboksinsa. Siellä oli sohvat ja telkkarit. Kenellä perheellisellä isällä on edes aikaa olla siellä. Kyllä todella pitkään katsoisin miestäni jos hän alkaisi sohvaa tai telkkaria raahaamaan autotalliin ja miettisin onko mennyt päästään sekaisin.
Tuskin se on perheen käyttösohvaa olkkarista sinne raahannut.. Ja töllökin on varmaan joku kuvaputki, joka on siirretty taulutelkkarin alta pois. Enkä mäkään halua mun miehen rumia rojuja meille kotiin näkösälle :) Siis sen rakkaita Nintendoja sun muita johtoläjiä.
Itse haluan ainakin mieheni rumat rojut, pleikkarin ja muut pelijutut ihan olkkariin, että pelatessaankin on kuitenkin läsnä perheelle. En kestäisi mitään miestä, joka pakenee autotalliin pelailemaan. Iltaisinkin on ihan mukava lukea kirjaa siinä kun mies samalla pelaa vieressä.
Se Nintendo on varmaan 80-luvulta, eikä se edes toimi kunnolla. Se on ruma, eikä sillä ole mitään funktiota, ei edes esteettistä sellaista. Tosin en antaisi säilyttää pleikkaakaan näkösällä, vaikka pelaisi sillä. Olen natsi ja visualisti.
Lue linkin juttu, tässä oli siis kyse Porvoosta, ei porvoosta...
En ihmettele jos lapsia kiusataan.
En ihmettele jos lapsia kiusataan.
Eihän siitä miehestä näkynyt kuin toppatakki ja tukka. Suuria päätelmiä voi tästä vetää.
Itse haluan ainakin mieheni rumat rojut, pleikkarin ja muut pelijutut ihan olkkariin, että pelatessaankin on kuitenkin läsnä perheelle. En kestäisi mitään miestä, joka pakenee autotalliin pelailemaan. Iltaisinkin on ihan mukava lukea kirjaa siinä kun mies samalla pelaa vieressä.