Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheenäidin kuva Hesarissa s. A 10 - aika sussu :D

Vierailija
16.01.2013 |

Huomasin Hesaria selatessani, että sivulla A 10 olevassa perheitä käsittelevässä juttussa on kuva, jossa isä, äiti ja muksu tekevät (varmaan) lähtöä töihin ja kouluun.

Rouvahan onkin aika tällätty! Kiiltävät sukkikset, punaiset, lyhyet, liehuvat helmat, vaaleanpunaiset ulkovetimet ja aika tupeerattu tukka :) Hauskaa!

Pistikö kenelläkään muulla silmään?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki äidit eivät käytä wt-tyyliin nappiverkkareita, feikki-crocseja ja leikkuuta itselleen kananpersetukkaa?

Vierailija
2/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä niin sanonut! Tein vain mielestäni hauskan havainnon! En mä ainakaan joka päivä näe nelikymppistä naista noin noin vaaleanpunaisesti puettuna ja kovin laitettuna. Mun työpaikalla jengi on aika boring.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä niin sanonut! Tein vain mielestäni hauskan havainnon! En mä ainakaan joka päivä näe nelikymppistä naista noin noin vaaleanpunaisesti puettuna ja kovin laitettuna. Mun työpaikalla jengi on aika boring.

Saattaa olla, että sun työpaikan väki nauraa sulle. Ei toki ilkeästi, ihan vaan tekevät hauskan havainnon!

Vierailija
4/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki äidit eivät käytä wt-tyyliin nappiverkkareita, feikki-crocseja ja leikkuuta itselleen kananpersetukkaa?

niin etkö näe mitään välimaastoa nappiverkkarien ja kiiltävien sukkisten kanssa? Toinen on yhtä kuin wt, ja toinen automaattisesti high class? Siis sanomatta nyt juuta tai jaata alkuperäiseen aiheeseen.

Vierailija
5/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on lehtikuva, lehtikuva ;)

Vierailija
6/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ne joita pidetään kellarissa koodaamassa.

Vierailija
7/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuiko kun osui?

Vierailija
8/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että sun työpaikan väki nauraa sulle. Ei toki ilkeästi, ihan vaan tekevät hauskan havainnon!

Varmaan mun työkaverit nauravatkin mulle, big deal. Hauskoja havaintoja on kiva tehdä, ja niitä saa tehdä myös minusta :)

Onko täällä ihan mahdotonta puhua mistään ilman, että joku aina suuttuu? Että kaikki aloituksetko on aina pelkkää kiusantekoa? Voi taivas.

Vierailija
9/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on lehtikuva, lehtikuva ;)

Vierailija
10/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvaa varten. Eivät toimittaja ja kuvaaja syöksy paikalle aamutuimaan juttua tekemään, kun ihmiset lähtevät töihin. Haloo!

Silmääni pisti se, että äiti oli ihan eri paria kuin muka retkelle lähtöä tekevä lapsi ja isi.

Vierailija
11/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin etkö näe mitään välimaastoa nappiverkkarien ja kiiltävien sukkisten kanssa? Toinen on yhtä kuin wt, ja toinen automaattisesti high class? Siis sanomatta nyt juuta tai jaata alkuperäiseen aiheeseen.

Kunhan totesin, että kaikki eivät pukeudu samalla tavalla. Tyylejä on monia. Harmi, jos noin kovaa osui.

Vierailija
12/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niistä ei itsestään olisi sanottu mitään. Aina puolustuskannalla..

Vierailija
13/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen lähinnä ikääntynyt pissis, eikä mikään tyylirouva.

Vierailija
14/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mun työkaverit nauravatkin mulle, big deal. Hauskoja havaintoja on kiva tehdä, ja niitä saa tehdä myös minusta :)

Onko täällä ihan mahdotonta puhua mistään ilman, että joku aina suuttuu? Että kaikki aloituksetko on aina pelkkää kiusantekoa? Voi taivas.

Aloituksestasi paistaa asenteellisuus ja kiusanteko kilometrien päähän. Tee itsellesi jotakin, niin ei tarvitse kadehtia.

Vierailija
15/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan totesin, että kaikki eivät pukeudu samalla tavalla. Tyylejä on monia. Harmi, jos noin kovaa osui.

Mutta mikä ihme siinä on, että täällä te aina kuvittelette, että teidän sanomiset jotenkin "osuu"?

Sä taidat olla ainoa, johon täällä osui mikään, kun loukkaannuit, vaikka en edes sanonut mitään negatiivista!

Vierailija
16/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksestasi paistaa asenteellisuus ja kiusanteko kilometrien päähän. Tee itsellesi jotakin, niin ei tarvitse kadehtia.

aloituksesta paistaa hilpeys ja pilke silmäkulmassa=)

Aina ei tarvi ottaa kaikki loukkauksena;-)

Vierailija
17/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa asenteessasi lienee ongelma. Sulla on joku Umayya Abu-Hanna -syndrooma.

Mistä rautalangasta se pitää vääntää: MÄ TYKKÄSIN, että se kuva antoi sellaisen käsityksen, että tässä ollaan aamutuimaan lähdössä päivän hommiin ja rouvalla on kaikki paikat ojennuksessa ja just eikä melkein vimpan päälle laitettu!

Vierailija
18/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesta paistaa hilpeys ja pilke silmäkulmassa=)

Aina ei tarvi ottaa kaikki loukkauksena;-)

Mun mielestä on surullista, ettei kenelläkään ole pilkettä enää missään pirun silmäkulmassa! Haudanvakavaa sakkia. Ankeaa.

Vierailija
19/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan nainen käy töissä Hesassa kauneudenhoitoalan kouluttajana. E siis ihme että vaikuttaa keskimääräistä työssäkäyvää tällätymmältä. Mies sen sijaan yli 10 v vanhempi helikopterilentäjä, joka käy syksyisin jopa 4 kuukauden keikalla Lapissa ajamassa poroja. Siinä sitten sumplivat arkeaan eli rouva vastaa arjesta käytännössä.

Vierailija
20/45 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin kuvaa aamulla ihan vaan nopeasti ja mulle jäi mielikuva, että kuvassa on äiti ja 2 tytärtä. Juttuakaan en niin tarkkaa lukenut. No nyt otin lehden uudelleen esille ja kas, se henkilö kuvassa ketä luulin äidiksi tumman toppatakkinsa kanssa olikin perheen isä ja se vasemmalla seisova henkilö olikin se pyntätty äiti! Aamulla katoin vaan ylimalkaisesti, että siinä on joku pikkutyttö oudossa takissa. Nyt kun tarkemmin katsoi, niin huomasi kyllä, että oli ihan ikäisensä aikuisen näköinen.