Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinulla on aikaa olla av:lla juuri nyt?

Vierailija
16.01.2013 |

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tosiaan saa aika hyvän kuvan siitä millaisia lusmuja täälläkin palstalla päivisin aikaansa tappavat. Se siitä keskustelusta että kotiäitinä oleminen olisi oikeaa työtä. Mitä nyt siideriä tissuttelevat kun lapset on hoidossa...

Vierailija
42/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(10pvää/kk) ja esikoinen koulussa. Mies töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luento alkaa vasta klo13. Ja sitä gradua myös voisi tietysti tässä kirjoitella..

Vierailija
44/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset työssäkäyvät maksavat veroja.On siis totta että naiset vieroksuvat töitä. Sama peli jatkuu kun kotiäiti palaa töihin. Työn sijaan notkutaan foorumeilla...Mä olen itse kotiäiti ulkomailla mun mies kustantaa kotiäitiyden ja tietää että vietän aikaa suomalaisilla foorumeilla kun lapset ovat koulussa. Hoidan kaikki hommat niin että kämppä on vimpan päälle kondiksessa ja haettuani lapset koulusta seuraava hetki netille on ilta. Ovat nyt niin isoja että aloitan työt parin kuukauden päästä. Ei varmasti riitä aika enää tälle foorumille.

Vierailija
45/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä lepohetkellä on hyvin aikaa :)

Vierailija
46/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin aina ihmetellyt mitä halvattua se emäntä puuhastelee kotosalla kaiket päivät. Eihän siihen lasten kaitsemiseen ja siivoamiseen nyt kaikki aika voi mennä. Varsinkaan kun ei edes siivoa kovin hyvin.

Vierailija
47/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkeuduin huoneeseeni "hoitamaan puheluita", laitoin varattu-valon päälle ja rupesin lekottelemaan. Nyt on vaikeaa taas keksiä loppupäiväksi tekemistä. No onneks nyt alkaa lounastunti ja sitä voi sopivasti venyttää ja sit onkin melkein heti kahvitauko ja jos siitä vielä kaks tuntia jaksais, pääseekin jo kotiin

Vierailija
48/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kahvi ja hunajatee jäähtyy. Onko nyt aikaa olla av:llä, no oikeastaan ei koska koirat pitäisi viedä ulos, tehdä lumityöt ja puita kantaa (ja pyyhkiä pölyjä ja nyppiä kulmakarvoja ja lukea sähköfysiikkaa ja todennäköisyyslaskentaa) mutta tosiaan kun kahvi jäähtyy niin... olen kuitenkin.

Vierailija
49/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikko iltavuoroa ja kieltämättä ketuttaa...

Vierailija
50/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se selvis mitä toi meidän laiska ja epäpätevät pomo puuhailee kaiket päivät

Sulkeuduin huoneeseeni "hoitamaan puheluita", laitoin varattu-valon päälle ja rupesin lekottelemaan. Nyt on vaikeaa taas keksiä loppupäiväksi tekemistä. No onneks nyt alkaa lounastunti ja sitä voi sopivasti venyttää ja sit onkin melkein heti kahvitauko ja jos siitä vielä kaks tuntia jaksais, pääseekin jo kotiin

Vierailija
51/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi päiväkodissa. Mieluummin minä töissä olisin mutta en kelpaa mihinkään :(

Vierailija
52/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset koulussa ja syön lounasta. Aamulla kävin lenkillä ja suihkussa. Sen jälkeen pyykkihuoltoa ja vessojen (3) siivous. Nyt ansaittu ruokatauko;-)

Kohta lapset tulee kotiin. Sitten parturiin ja harrastuksiin kuskausta, läksyjen tarkastusta, ruuan tekemistä...

Illalla uudestaan koneelle!

Vierailija
53/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi kertoo selvästä alkoholiongelmastaan tissutellessaan aamupäivällä, niin johan kaikki av-mammat ovat samanlaisia. :-)

Minusta suurin osa kävi täällä pyörähtämässä muiden juttujen lomassa, eikö se ole ihan ok?

Terve, menenkin tästä jatkamaan ihan normaalia elämää.

Vierailija
54/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avokonttorissa ja naapuri alkoi puhua puhelimessa... kun en nyt voi keskittyä työhön, niin olen sitten täällä! :)

Nyt viereisellä pöydällä pidetään palaveria ja toisella puolella joku on puhelimessa...

Vierailija
55/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä

Vierailija
56/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedän viinaa ja nappeja heti aamutuimaan. Chättään salasuhteideni kanssa ja lähettelen römpsäkuvia heille. Lapset makaavat omissa ulosteissaan ja nälkäänsä nakertavat pöydänjalkaa. Äijä vääntää päivät raksalla ja illat taksikuskina ja vielä aamuisin jakaa Hesaria, jotta se pystyisi maksamaan kaikki mun netistä tilaamat saappaat ja käsilaukut. Ei ne lapsetkaan sen omia ole vaan naapurin ja sen veljen. Oon vittuuuntunut kun en saa yhteiskunnalta kun pari tonnia kuussa. Loput rahat varastan iäkkään äitini käsilaukusta aina kun se käy meillä siivoamassa.

Olen siis tyypillinen AV-mamma.

Vierailija
57/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppupäivänä ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
58/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaavat sitä videopelien pelaamista tällä roikkumisella. Vähintään yhtä tervettä puuhaa

Vierailija
59/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset koulussa ja syön lounasta. Aamulla kävin lenkillä ja suihkussa. Sen jälkeen pyykkihuoltoa ja vessojen (3) siivous. Nyt ansaittu ruokatauko;-) Kohta lapset tulee kotiin. Sitten parturiin ja harrastuksiin kuskausta, läksyjen tarkastusta, ruuan tekemistä... Illalla uudestaan koneelle!

Vierailija
60/62 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivän kirjoitin kotona, kun lapset olivat koulussa. Nyt käytiin hakemassa koko letka autolla miehen kanssa. Mies on just nyt hakemassa meille ruokaa ja me odotellaan autossa. Siispä luurit kaakkoon, kohti av:n ihmeellistä maailmaa :)