Miten sinulla on aikaa olla av:lla juuri nyt?
Kommentit (62)
Pistin lapsen pelaamaan Wiitä, joten tässä on ihan kivasti aikaa haaveilla lomamatkasta ja palstailla. Pojalla menee helposti koko päivä koneen ääressä.
Sain eilen yhden ison työn eteenpäin. Nyt siivoan toimistoa - jota en ole ehtinyt kunnolla siivota lokakuun jälkeen - ja huilin välillä täällä...
iltavuoroon lähtöä odottelen...osa lapsista koulussa, ja nuo pienemmät touhuilevat omiaan.
Tulin vaan katsomaan mitä tänään aiheina.
ja toinen katsoo teeveetä.... minä syön snikkerssiä ja istun av:lla....
eli krapulassa kotona. Lapset tarhassa (mies vei). Avasin juuri siiderin (otan vain yhden) ja selailen palstaa.
kotona.. Ja tosiaan myös pitäisikin opiskella.
mulla on luento vasta iltapäivällä ja muutoinkin teen opiskeluhommia vasta iltapäivällä ja illalla. Ilta on mulle hyvää työskentelyaikaa. Nyt aamusella istun täällä, palstailen mutta luen myös harrastussähköposteja.
juuri vauvan päiväunille. Ei ole mitään erityisen akuuttia tehtävää, kohta vois syödä.
mutta pomo on jossain palaverissa. lueskelen AV:ta ja shoppailen netistä kenkiä. Vietän ehkä 2-4h päivässä netissä töissä
Vapaapäivä.
Lapsi katsoo hetken Hoplaa ja menee sitten päiväunille.
Käytiin aamulla leikkipuistossa ja kaupassa, ja sitten syötiin lounasta.
Kun lapsi nukahtaa alan sulattamaan pakastinta.
Sulkeuduin huoneeseeni "hoitamaan puheluita", laitoin varattu-valon päälle ja rupesin lekottelemaan. Nyt on vaikeaa taas keksiä loppupäiväksi tekemistä. No onneks nyt alkaa lounastunti ja sitä voi sopivasti venyttää ja sit onkin melkein heti kahvitauko ja jos siitä vielä kaks tuntia jaksais, pääseekin jo kotiin
ja asun toisella puolella palloa ja taalla on jo ilta:)
Olen avokonttorissa ja naapuri alkoi puhua puhelimessa... kun en nyt voi keskittyä työhön, niin olen sitten täällä! :)
tänään vein muksut naapuriin mummon luo "kun on niin heikko olo". Saanpahan vähän omaa aikaa. Lueskelen lempiblogejani ja selailen AVtä.
Itse rentoudun kahvikupposen ääressä kotitöiden ja yliopistolle lähdön valmistautumisen lomassa.
Joku opiskelija kirjoitti tuolla iltojen olevan parasta työskentelyaikaa. Itse taas olen tehokkaimmillani aamuisin ja ärsyttää kun tällä hetkellä jostain syystä kaikki luennot ja läsnäololliset kurssit sijoittuu myöhäiseen iltapäivään tai jopa ihan iltaan, olen silloin ihan koomassa!