Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämänne on sitten, kun kaikki lapset ovat muuttaneet pois?

Vierailija
15.01.2013 |

Olettekin puolison kanssa kaksin.

Mikä muuttuu?

Itse olen nyt ollut lapsettomassa kodissa parin vuoden ajan. Olemme saaneet puolison kanssa aivan toisenlaista vapautta.

Matkustamme paljon. Yhteisiä uusia ja erilaisia harrastuksia.

Seksiä elämä vilkastunut huimasti. Aina se on toki ollut vilkasta, mutta nyt entistä vilkkaampi.

Ei tarvitse enää ajatella, että lapsia kotona yms.

Aikaa olla ja mennä omien halujen ja mieltymysten mukaan.

Toisaalta tuntuu, kuin uusi teini-ikä olisi alkanut.

t. 2 x 44v

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei toiveet käy toteen.

Vierailija
22/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorin on vasta 15v. Toivottavasti sitten on paljon seksiä, vapaata olemista, matkustelua ja vihdoinkin rauhaa tehdä muutakin kuin vain laittaa ruokaa, siivota ja pyykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset lähtee pois kotoa niin sitten tienataan ja matkustellaan. Ajattelen niin, että vielä 10 vuotta työskentelen lasten takia vajaateholla ja rakennan tulevaisuutta. Sitten kun he aikuistuvat aion tehdä paria työtä ja eläköityä kenties paria-viittävuotta aikaisemmin kuin kaverit. Tai sitten teen töitä 70-vuotiaaksi saakka. Olen aina ollut nuoren näköinen, eli kovinkin todennäköistä. Seksielämä myös vapautuu tietysti. Voin lähteä myös ulkomaan komennuksille! Oi, elämästämme tulee ihanaa!

Vierailija
24/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni tulisi pyörimään täysin lastenlasten (toivottavasti sellaisia tulee) ympärillä.

Vierailija
25/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukuttelemme täällä kaksistaan miehen kanssa.

Vierailija
26/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika samanlaista kuin nytkin, mies on aina töissä ja minä teen jotain muuta. No, varmaan olen töissä, mutta sitten voin tehdä mitä tykkään vapaa-ajalla kun ei ole enää virallisia huollettavia.

Vierailija
27/27 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat lapset tilaa elää ja hengittää. Ja toisaalta, minulla on muitakin sisältöjä elämässä kuin lasten hoitaminen

Elämäni tulisi pyörimään täysin lastenlasten (toivottavasti sellaisia tulee) ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi