Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö te ihan totta anna miehenne olla lastenne isä???

Vierailija
15.01.2013 |

Jälleen yksi nainen palstalla ruikuttaa, kun mies jätti hänet ja kaksi pientä lasta. - Kun me saimme vauvan, mies vaihtoi ekan vaipan sairaalassa ja kun kotiuduin, mies hoiti kaikki illat, yöt, viikonloput ja lomat. Tottakai. Hän on lapsemme isä. Isä. Toinen vanhemmista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...... maa kutsuu XD

Vierailija
2/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli isyyslomankin metsällä. Nyt kun lapset ovat isompia, meillä isällä on iso vastuu lasten hoidosta ja isä on lapsienkin suosikki. Ennemmin isä kuin äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänpä tuota itse taisit osallistua lapsen hoitoon :)

Eikö 50-50 kelvannut sinulle?

Vierailija
4/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...... maa kutsuu XD

Vierailija
5/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli isyyslomankin metsällä. Nyt kun lapset ovat isompia, meillä isällä on iso vastuu lasten hoidosta ja isä on lapsienkin suosikki. Ennemmin isä kuin äiti.

Varmasti maistuu isän laittamat herkkuruuat ja leivonnaiset! Ja kivaa lapsille, kun isän kanssa käyvät ruokaostoksilla, siinähän sitä näkee aikuisten elämän mallia :).

Vierailija
6/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää tappaa vaimonsa. Kun ei saa olla rennosti ja mennä miten haluaa. Jos taas ei kuormita miestä ja yrittää hoitaa lapset itse, mies kokee itsensä ulkopuoliseksi ja etsii uuden perheen. Teet niin tai näin niin aina väärin.

Tätä palstaa lukiessa mä olen todennut että suomalainen mies on omituinen otus, ei sitä ymmärrä vaikka miten yrittäis.

Vierailija
7/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää tappaa vaimonsa. Kun ei saa olla rennosti ja mennä miten haluaa. Jos taas ei kuormita miestä ja yrittää hoitaa lapset itse, mies kokee itsensä ulkopuoliseksi ja etsii uuden perheen. Teet niin tai näin niin aina väärin.

Tätä palstaa lukiessa mä olen todennut että suomalainen mies on omituinen otus, ei sitä ymmärrä vaikka miten yrittäis.

Vierailija
8/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nainen, joka se omituinen otus on omimisineen.

tehnyt ne lapset. Eikö se ole hyvä että hoitaakin ne yksin, kun kerran yksin ne halus? Tää on just se omituisuus, mies ei tiedä mitä se haluaa ja se on naisen vika se.

Vierailija
9/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se mies edes sitä lasta halunnut, ainahan se on nainen joka ne on väkisin tehnyt ne lapset. Eikö se ole hyvä että hoitaakin ne yksin, kun kerran yksin ne halus? Tää on just se omituisuus, mies ei tiedä mitä se haluaa ja se on naisen vika se.