Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavuusleikkaus takana. Haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
06.06.2013 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko mitään apua siihen todelliseen ongelmaasi, eli huonoihin ruokailutottumuksiin tai ahmimiseen tms? Nehän palaavat sitten kun vatsasi tuosta venyy, ellei ongelmia ole hoidettu.

Vierailija
2/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:24"]

.

[/quote]

Minkä ikäinen olet? Missä ajassa paino putosi? Jäikö paljon löllönahkaa? T: samoissa mitoissa oleva, siis niissä sun läskimitoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko koko homman itse? 

Vierailija
4/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon roikkuvaa nahkaa? Kaduttaako kun et mennyt aiemmin?

Vierailija
5/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon hakenut, bmi 50. Parin viikon päästä viimeinen rt, enkä tiedä miten onnistuisin näillä kilpirauhasarvoilla pudottaan sen vaadittavan.

Vierailija
6/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä pituinen olet?

Vierailija
7/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin et sitten vastaa tai olitkin provo

Vierailija
8/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laihduttanut ilman leikkausta?

Vierailija
9/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt aluksi lähtötilanne, millaisia laihdutusyrityksiä sulla on ollut, kauanko leikkauksesta on, miten elämä on muuttunut jne...

Vierailija
10/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkutilanteena vuosien mittaan kerätty 110 kg. Leikkauksesta nyt kaksi vuotta ja olen painanut viimeisen 9 kk 65-66 kg. Olen tavoitepainossani mutta ajattelin pyrkiä alle 65 kg ja sitten pitää painon siinä.

Vierailija
11/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkutilanteena vuosien mittaan kerätty 110 kg. Leikkauksesta nyt kaksi vuotta ja olen painanut viimeisen 9 kk 65-66 kg. Olen tavoitepainossani mutta ajattelin pyrkiä alle 65 kg ja sitten pitää painon siinä.

Vierailija
12/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusyrityksiä vuosien varrella vaikka mitä. Motiviivejakin oli vaikka muille jakaa eli häät, lapsettomuushoidot jne. Kiloja lähti, parhaimmillaan -15 kg mutta ne tulivat aina takaisin korkojen kera.

Vierailija
13/15 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syöt nykyään? Kerro ihan konkreettisesti ateriakokoja ja ajankohtia. Leikkaus kiinnostaisi, bmi 42...

Vierailija
14/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset laihduttanut ilman leikkausta?

Ennen leikkausta pitää laihduttaa kuukaudessa 5-7% painostaan ENED-kuurilla.

Vierailija
15/15 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saitko mitään apua siihen todelliseen ongelmaasi, eli huonoihin ruokailutottumuksiin tai ahmimiseen tms? Nehän palaavat sitten kun vatsasi tuosta venyy, ellei ongelmia ole hoidettu.

Ennen leikkausta käydään usein ravitsemusterapeutin luona. Ensin kartoitetaan syömisiä ja tutkitaan ruokapäiväkirjaa. Sitten rt antaa lihavuusleikatun ruokaohjeet ja koesyödään niiden mukaan parisen kuukautta. Sitten jos homma toimii niin peli jatkuu ja lähetetään leikkaavan kirurgin arvioon ja ennen leikkausta tosiaankin ollaan sillä ENED-kuurilla.

Kaikki lihavat eivät ahmi. Minä söin terveellisesti mutta päivittäiset energiamäärät olivat liian suuria pähkinöineen ja smoothieineen. Niistä tulee yllättävän paljon energiaa ihan huomamatta. Salaatin kaveriksi siemensekoitusta jne niin tuleehan siitä kevyeksi tarkoitetusta salaatista yhtäkkiä 500 kcal:n energiapaukku.