Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla rakastunut lapseni isään

Vierailija
13.01.2013 |

Meillä on siis yhteinen lapsi, joka sai alkunsa yhdenillanjutusta. Ollaan oltu säännöllisesti tekemisissä nyt pari vuotta lapsen takia ja välit on aina olleet sellaset tosi neutraalit, välillä jopa viielät.

Nykyään löydän kuitenkin usein itseni haaveileimasta kyseisestä miehestä ja siitä että voisimme olla yhdessä perhe. APUA. En oikeen tiedä pitäskö mun kertoa tunteistani, voi meinaan olla aika kiusalliset tulevat 16 vuotta jos en saa niille mitään vastakaikua. Mitä sitä tekis? Pakko avautua johonkin, ja mikäs sen parempi paikka kun av-palsta :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

so simple

Vierailija
2/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet rakastunut mieheen, haluat vain "ehjän" perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakinoli vaihe, jolloin olin exääni luultavasti siksi uudelleen ihastunut. Ei siis koskaan asuttu yhdessä ja olen ollut lapsen kanssa kaksin alusta alkaen.

Vierailija
4/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa miettinyt, että jos en ookkaan varsinaisesti rakastunut mieheen, vaan ajatukseen siitä millaista meillä voisi olla perheenä. Vaikeeta :( Varsinkin kun viimeaikoina ollut lapsen kanssa aika rankkaa, niin väkisinkin miettii millaista olisi jos meitä aikuisia oliskin kaksi. Mutta silti jotenkin tuntuu että kyllä se mies itsessäänkin kiinnostaa. Argh. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi