Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen tylsyyteen... mitä voisin tehdä?

Vierailija
13.01.2013 |

Mitä sinä teet silloin, kun tuntuu tylsältä eikä ole mitään järkevää tekemistä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tekemisen ja tuohuamisen vähentämistä ja ihan tahallaan ajan ottamista voidakseen kuulostella, että mistä voisi olla kyse tässä tylsyydessä, tyhjyydessä tai tarkoituksettomuuden tunteessa. Suosittelen lämpimästi, koska tuollainen tie vie todennäköisesti eteenpäin ja kestävämpiin vastauksiin kuin oman levottomuuden tai ahdistuksen vältteleminen. Yhtä kirjaa ja sivua voisin suositella: Tommy Hellstenin kirja Ajan takaa puhuu näistä aiheista psykologiselta ja elämäntaidon kannalta, ja oheinen sivusto puolestaan henkiseltä ja hengelliseltä kannalta.

http://www.kirjapaja.fi/tuotteet/2170-ajan-takaa

http://www.healingrooms.fi/?sid=100

Vierailija
22/36 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile uutta sosiaalista mediaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.soosoo.fi

Ilmaisia lahjakortteja

Vierailija
24/36 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo keksejä ja vie ne kaverille

Vierailija
25/36 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos lenkille!

Siinä puuhaa ja kunto kasvaa.

Vierailija
26/36 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2013 klo 15:10"]Mitä sinä teet silloin, kun tuntuu tylsältä eikä ole mitään järkevää tekemistä?

[/quote] Hmm...Sun kannattais mennä vaikka shoppailemaan, se on AINA mukavaa. :)

Mut tässä vielä muutamia:

1. Aloita ompelu/neulominen.

2. Ole ystäviensi kanssa, ja tehkää jtn!

3. Mee ulos ottaamaan aurinkoa, ota vaikka jokin lehti mukaan lueskeltavaksi!

4. Sisusta, tai osta uusia huonekaluja. :)

--

Siinä jotain.

Vierailija
27/36 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on nyt ihan sika tylsää ja mulla on sellanen ongelma että aina kun kysyn joiltaki inspiraatioo tylsyyteen ne aina sanovat piirrä kato elokuva,syö mutta kun jos on tehnyt elämässä miljoona kertaa näitä asioita niin kyllä siihen joskus kyllästyy!!... Pitää kokeilla uusia asioita!!... Vaikka niitä kyllä ei hirveästi löydy mutta toki jos joku rakastaa piirtämisestä niin sitten se on eri asia mutta ehdotan kokeilemaan uusia asioita tai olemaan vain perheen kanssa.

Vierailija
28/36 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lenkille, jumppaan, uimaan. Lue kirjaa, katso leffaa, tapaa ystävää. Tee hyvää ruokaa.

Vierailija
29/36 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikilla ei ole rahaa lemmikkiin tai ei vain voi ottaa jos on allergisia niinku mun äiti on kaikelle karvaselle paitsi toki kalat!

Vierailija
30/36 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbaatio vie kivasti aikaa. Silleen pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
31/36 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on tylsää mä saatan kattoo puhelinta piirtää maalata leipoo tai lukeaå

Vierailija
32/36 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hipsin ulos ikkunastani ja varastan herkkuja.👍 Kannattaa tehdä noin.

Vierailija
33/36 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakun on tylsää mä katson Salatut elämät (Salkkarit) (Juoksen varastamaan herkkuja)(Tai meen ikkunastani pihalle )

Vierailija
34/36 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen kun on tylsää... Harvemmin minulla on tylsää, mutta kun ei ole erityisen tähdellistä tekemistä tai on ns. Joutoaikaa niin päivällä

- katson tv:tä

- siivoan vessan

- pesen pyykkiä

- siistin keittiön tasot

- laitan lehdet kierrätykseen

- laitan puhtaat pyykit kaappiin

- katson Areenaa tai Netflixiä,

-luen lehdet, silmäilen ilmaisjakelut

- pyyhin pölyt

- teen listoja (kauppalista, lista tavaroista/vaatteista mitä lapset koulun alkuun, lahjalista jouluksi ja joulun ruokalista on jo tehty), suunnittelen omaa taloutta (tulot/menot). Minulla on myös lista asioista mitä haluan tehdä tänä kesänä, sieltä voin katsoa, jos olisi mieluinen juttu juuri täksi päiväksi).

Iltaisin

- katson tv:ä, Netflixiä, luen kirjaa.

Juuri nyt minulla on aikaa vain itselleni ja ei tekemistä. Keitän kahvit, menen parvekeelle. Illalla koko perheen leffailta ja menen ostamaan leffaherkkuja. Lapset voivat pyytää myös kaverinsa meille leffailtaan. Pelataan lautapelia ja luen kirjaa sängyssä.

Jos olet tylsistynyt netissä surffailu ei piristä, vaan masentaa. Käy lenkillä. Mene autolla jonnekin ja tee lenkki, jota et yleensä tee. Asuinalueet ovat kivoja päiväkävelypaikkoja tai merenranta. Uimahalli, kahvila, joka ei ole vakiopaikkasi. Taidenäyttely, museo.

Vierailija
35/36 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhanyhdistyksen seuroja netistä.Tulee hyvä olo.

Vierailija
36/36 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira- aina on tekemistä : koiran kanssa voi aina ulkoilla tai harrastaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä