Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen tylsyyteen... mitä voisin tehdä?

Vierailija
13.01.2013 |

Mitä sinä teet silloin, kun tuntuu tylsältä eikä ole mitään järkevää tekemistä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh316 on elämäni perusta.

Silti joskus on tylsää. Nyt kävin hiihtämässä lapseni kanssa, auttoi ehkä vähän. Elämä vaihtelee.

Vierailija
2/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka uskova olen.

Just tänään on iskenyt, vaikka tänään olisi aikaa tehdä mitä tahansa en saa tartuttua mihinkään niin, että siitä saisi jotain mielekästä irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään tulee jännitystä, kun tavoite on pysyä hengissä.! Ei ole enää tylsää.

Eli mieti vähän!

Vierailija
4/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sinullako ei ole koskaan tylsää, ja vaikka olisikin, et voi sanoa sitä ääneen, koska aina jollakulla toisella on elämässä niiiiiin rankkaa?

Vierailija
5/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh316 on elämäni perusta.

Silti joskus on tylsää. Nyt kävin hiihtämässä lapseni kanssa, auttoi ehkä vähän. Elämä vaihtelee.

elämässäsi jotain todella kestävää ja arvokasta. Kasvakoon se sisimmässäsi ja antakoon tarkoitusta ja voimaa! Rukoilin myös puolestasi.

Vierailija
6/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki tunteet kuuluvat elämään.

Ilo, onni ym. positiiviset tunteet ottaa mielellään vastaan. Viha ja surukin ovat selkeitä tunteita. Mutta tylsyyden kokeminen, se on jotenkin vaikeampi hahmottaa tai ottaa vastaan. Mutta pitää kuulostella, mitä sillä on sanottavana minulle tällä hetkellä elämässäni.

Ap

Vierailija
7/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki tunteet kuuluvat elämään.

Ilo, onni ym. positiiviset tunteet ottaa mielellään vastaan. Viha ja surukin ovat selkeitä tunteita. Mutta tylsyyden kokeminen, se on jotenkin vaikeampi hahmottaa tai ottaa vastaan. Mutta pitää kuulostella, mitä sillä on sanottavana minulle tällä hetkellä elämässäni.

Ap

jos on paljon kysymysmerkkiä elämässä.

Vierailija
8/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikää ei oo sen piristävämpää :)

Vierailija
9/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivovapaalla.

Nyt olen ajatellut aloittaa verkko-opiskelun, sopisi tähän elämäntilanteeseen hyvin.

Vierailija
10/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on niin paljon tekemistä. Suoraan sanottuna en ymmärrä sellaisia ihmisiä joilla voi olla tylsää.

Vierailija
11/36 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene kaupungille tai uimaan tai jopa kirjastoon tässä on mun tylsyys päivä ehdotukset!

1: mene uimaan

2: mee kirjastoon

3: mee syömään johonkin

4: kuuntele musaa :D

Vierailija
12/36 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa enää näitä yksinäisiä, tyhjiä iltoja. Asun yksin, lapset jo isoja, omillaan, omine menoineen. Ei kumppania, ei ystäviä ja sukulaisilla parempaa tekemistä kuin minun kanssa seurustelu. Ikä lisääntyy, terveys hupenee. 

Taitaa olla aika nostaa kytkintä. 

Vierailija
13/36 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2013 klo 15:10"]

Mitä sinä teet silloin, kun tuntuu tylsältä eikä ole mitään järkevää tekemistä?

[/quote]

Jos asia on niin että olet tosiaankin kuolemassa tylsyyteen, niin mitä jos menisit työväenopiston arkuntekokurssille? Kaikki oman arkkunsa nikkaroineet on sanoneet että se on hauskaa puuhaa ja musta huumori kukkii. 

Vierailija
14/36 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koira jonka kanssa käydä ulkona urheilemassa.
Tai jos on jo lemmikki niin tee sille herkkubuffet ateria tai tee jokin hauska lelu sille.

Vierailija
15/36 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystän AV : lla ja joskus teen jopa trollaan :)

Vierailija
16/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin kaupassa, tänään ei tarvitse. Miehen kanssa ei mitään puhuttavaa ja lapsetkin jo teinejä ja niillä omat jutut.

Ihan turhaa tämä elämä.

Vierailija
17/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen tylsyyteen... mitä voisin tehdä?

Miehen kanssa ei mitään puhuttavaa ja lapsetkin jo teinejä ja niillä omat jutut. Ihan turhaa tämä elämä.

kestävä ratkaisu. Ehkä paremminkin auttasi jokin sellainen, joka koskettaisi syvemmältä ja myös antaisi sitä elämän mielekkyyden ja tarkoituksen kokemusta, jonka kaipaus mun mielestä tulee läpi näistä lainauksista. Uskallankin suositella uudenlaista ja yllättävääkin rakkautta antamaan tarkoitusta elämään: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
18/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa kavereita,lue kirja,katso leffa,siivoa kaapit ja laatikot, vie kipparille myyntiin ylimääräiset tai myy netissä jne.

Vierailija
19/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä teen parin tunnin päästä. Nyt tehnyt ruokaa ja pelaan täs. Kuopus 9v lähti just iskän kaa jalkapallotreeneihin ja teinit elävät omaa elämää. Tai käy jonkun kaverin luo kylässä.

Vierailija
20/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän keksiä jonkun tosi hyvän provon johonkin keskusteluryhmään. Sitten odotan, että syntyykö siitä viestistä tappelu. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan