Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapselliset naiset vihaavat lapsettomia?

Vierailija
13.01.2013 |

Miksi täällä on niin paljon vihakirjoituksia lapsettomia NAISIA kohtaan? Eikö lapseton mies aiheuta yhtä suurta ärsytystä?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut ennen mitään, kunnes meille tuli kaksi lapsetonta, päälle 50v naista töihin.

Kumpikin heti ensimäisenä tutustui minuun tyyliin

a: Voi kauhee kun sulla on tommosia rytkyjä päällä, eksä osta ittelles ollenkaan enää vaatteita kun oot tehny lapsia. Eiks sitä muka enää voi pitää ulkonäöstään huolta.

b. Harrastatsä muka liikuntaa. Kannattais kyllä hiukan enemmän satsata siihen kuntosalipuoleen kun sulla on tota löysää niin paljon. Ai niin, mutta sullahan on niitä lapsia niin monta, että kaipa sitä kroppa menee pilalle kun monta kertaa synnyttää.

Ja kummankaan kanssa en ollut ehtinyt ennen näitä kommentteja paljon jutella mistään muusta :)

Kieltämättä olin silloin väsynyt kun lapset oli pieniä ja olin juuri tullut äitiyslomalta töihin. Ja hukassa olin hiukan viimeisestä muodistakin kun juuri vasta laihdutin raskauskilojani pois.

Sen sijaan tämä tällainen asenne on ärsyttävä, oli sen viljelijä nainen tai mies, perheellinen tai ei.

Koska lapsia saanut nainen on kerennyt jo rupsauttaa mahan ja tissit. Timmi lapseton on suurempi uhka, voi vaikka väkisin varastaa sen sohvaan juurtuneen, hiljakseen mätänevän miehen.

Vierailija
82/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat ihmiset ovat ihmisrodun kehityksen umpikujia, ja heidän tulisi muistaa asemansa. He vain ottavat ja käyttävät, mutta eivät tuo mitään takaisin.

Jos "tuo takaisin" tarkoittaa lapsen saamista, niin mitä "ottaminen ja käyttäminen" sitten tarkoittaa...? :D Lapsen........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten alistamista koko lapsettomien vihaaminen. Ennen vihattiin naimatonta, siinä on jotain hirveää vikaa kun on parikymppinen vanhapiika eikä kukaan mies huoli, nyt vihataan lapsetonta kun se lapsi on se viimeinen kahle kotiin. Miten moni täälläkin kirjoittaa että miehensä ei sormeaan nosta lasten eteen, varsinkaan vauvojen, joten äiti on se jonka on pakko. Sitten kun siihen ansaan kävelee, harmittaahan tuo kun joku muu on osannut varoa nahkaansa.

Vierailija
84/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten alistamista koko lapsettomien vihaaminen. Ennen vihattiin naimatonta, siinä on jotain hirveää vikaa kun on parikymppinen vanhapiika eikä kukaan mies huoli, nyt vihataan lapsetonta kun se lapsi on se viimeinen kahle kotiin. Miten moni täälläkin kirjoittaa että miehensä ei sormeaan nosta lasten eteen, varsinkaan vauvojen, joten äiti on se jonka on pakko. Sitten kun siihen ansaan kävelee, harmittaahan tuo kun joku muu on osannut varoa nahkaansa.

Tottakai moni pikkulapsen äiti voi olla väsynyt ja valittaa jos mies ei osallistu tarpeeksi. Mutta siltikin äitiys on sen arvoista, että monet tekevät vielä lisääkin lapsia.

Vierailija
85/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihminen joka ei lisäänny on hylkiö"-ajatus vain naisia? Kun tässä ketjussa puhutaan vain lapsettomista naisista. Entäs lapsettomat miehet?

Vierailija
86/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapsellinen nainen, en vihaa lapsettomia eikä lapsettomat edes ärsytä minua. Enkä ole koskaan noteerannut että lapselliset vihaisivat lapsettomia (olenhan itsekin ollut joskus lapseton). On taas hämmästyttävä aloitus...

Vierailija
87/87 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 1 lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä