Miksi lapselliset naiset vihaavat lapsettomia?
Miksi täällä on niin paljon vihakirjoituksia lapsettomia NAISIA kohtaan? Eikö lapseton mies aiheuta yhtä suurta ärsytystä?
Kommentit (87)
Siinä vaiheessa, kun lapset aloittavat vikinänsä kassajonossa, ravintolassa, junassa, lentokoneessa tai ihan missä tahansa muualla aiheuttaen siten häiriötä, haluaisin potkia heidän vanhempiaan naamaan.Vähän kuin pultsari, sossupummi tms tulisi huutamaan heidän kulunsa maksaville ihmisille, että saatana, mee pois.
Lapsettomat ihmiset ovat ihmisrodun kehityksen umpikujia, ja heidän tulisi muistaa asemansa. He vain ottavat ja käyttävät, mutta eivät tuo mitään takaisin.
Voi tulla pultsareita, sosiaalipummeja, narkkeja, raiskareita tai muita rikollisia. Muista sinä siinä vaiheessa asemasi.
Minä maksan veroistani kakaroidesi koulutuksen, terveydenhuollon ja sinun kotona loisimisesi. Ja paljon maksankin, todennäköisesti kuolen stressiin ennen eläkettä joten olen ainostaan tuottava yksilö yhteiskunnalle. Sinä vain tunget pentuja ulos alapäästäsi kuin plussapisteitä, plop plop. Häpeäisit loinen!
Itsekkyys
Välinpitämättömyys
Katkeruus lapsiperheitä kohtaan
Viha lapsia kohtaan
Epäluonnollisuus
nyt "vihataan" kaikkea. Äitejä, lapsettomia, mummoäitejä, nuoria äitejä, työäitejä, kotiäitejä, yh-äitejä, uusioperheäitejä, ydinperheäitejä... jatkanko?
Kunnon mamma vihaa myös lähes kaikkia lapsia: sukulaisten, kavereiden ja tuntemattomien. Silti mamman omista lapsista häiriintyminen on vakava rikos.
Monesti se lapseton kuitenkin on työssäkäyvä ja näin ollen maksaa kunnallisveroja, kirkollisveroa jne joista kustannetaan kuitenkin ne lapsilisät, sosiaaliturva, seurakunnan kerhot...
Eivähtän ne tuo mitään hyötyä lapsiperheille...
lapsettomat on enemmän töissä ja aina tuuraamassa lapsellisten lapsien sairasteluista johtuvia saikkuja ja kiireiseen aikaan lapsettomat pystyy tekemään pidempiä vuoroja, lapselliset ei. Taitaa keskimäärin olla lapsettomalla suuremmat verot kuin lapsellisilla.
tai vihasitlo sinä lapsia ennenkuin sait omia. Miksi yleistät? Paljon lapsettomia ihmisiä työskenteleekin lasten parissa.
Itsekkyys
Välinpitämättömyys
Katkeruus lapsiperheitä kohtaan
Viha lapsia kohtaan
Epäluonnollisuus
Voisi ehkä kysyä ennemmin, että miksi ihmiset vihaavat ihmisiä.
Maailman suurin ongelma on LIIKAlisääntyminen.
Täälläkään ei tarvittaisi lastensuojelua, jos he, jotka eivät ole kykeneviä kasvattajia, tukkisivat röörinsä.
Pointsit lapsettomille!
Tv. yksilapsinen (omasta tahdosta) perhe
miten pahoinvoivaa väkeä tämä paikka on puolillaan.
Maailman suurin ongelma on LIIKAlisääntyminen.
Täälläkään ei tarvittaisi lastensuojelua, jos he, jotka eivät ole kykeneviä kasvattajia, tukkisivat röörinsä.
Pointsit lapsettomille!
Tv. yksilapsinen (omasta tahdosta) perhe
että sä näet ihmisen arvon, omasikin, olevan riippuvainen toisesta ihmisestä. Pitäisköhän sun mennä terapiaan puhumaan tosta.
Ihminen on vain yksi laji maapallolla. Ei edes kovin "hyvä" ekosysteemille. Yksikään yksilö ihmisistä ei ole korvaamaton, jos joku ihminen kuolee, ekosysteemi tai maailmanjärjestys ei siitä järky.
Jos ajatellaan yksittäisen ihmisen arvoa, sitä on lähinnä hänen läheisilleen. Akateemiset saavutukset, saavutukset työssä, perhe, kasvatetut lapset, ne ovat ainoat asiat, mitkä jäävät jäljelle, kun ihminen potkaisee tyhjää.
Joku DINK-pariskunta, joka elää itselleen ja nautinnolleen, ei yleensä kontribuuttaa mitään ympäristölleen, ei ekosysteemin tasolla, eikä varsinkaan perheen/sosiaalisen ympäristön tasolla. He ovat siis täysin turhia.
On eläinmaailmassakin paljon lisääntymättömiä, mutta ne ovat yleensä hylkiöitä. Miksi lisääntymättömät ihmiset olisivat yhtään sen parempia? Eri asia sellaiset, jotka omistautuvat tieteelle, toisten auttamiselle tms., heidän panoksensa ihmiskunnalle tulee toista kautta ja heidän lapsettomuutensa on ymmärrettävää.
Enkä sanonut, että vihaisin näitä hylkiöitä. Vihaan sitä, että he tulevat möyhäämään lapsien olemassaolosta. Lapset ovat kuitenkin se ainoa tapa jatkaa ihmiskuntaa, kulttuuria ja olemassaoloa, ja lapset pitäisi kasvattaa osaksi yhteiskuntaa. Se onnistuu hyvin vaikeasti, kun pitää miettiä, uskaltaako lapsen viedä julkiselle paikalle, ettei joku em. hylkiö vedä hernettä nenäänsä.
Ensinnäkin täytyy sanoa, etten ole koskaan tavannut ketään lapsellista, joka selvästi ja julkisesti julistaisi tai käytöksellään osoittaisi vihaavansa lapsettomia. Ap:n kysymykseen minulla ei siis ole mitään vastattavaa. Sen sijaan haluaisin kommentoida tätä yllä olevaa viestiä.
Ukotko, että todellisuuden ja esimerkiksi maapallon arvo voi olla olemassa vain, jos tämän arvon on joku ihminen tai muu älyllinen olio toteamassa ja tunnustamassa? Toisin sanoen maailma ilman ihmistä olisi arvoton, koska ilman arvoista ja arvostuksista keskustelevaa lajia koko arvo-käsitettä ei olisi? Miten määrittelet käsitteen "itseisarvo"; kuvaako se sinulle vain jotakin hypoteettista tilannetta, jossa objektiivisia arvoja olisi olemassa vai onko sinusta joillain asioilla todella itseisarvo? Minusta nimittäin tämä kysymys objektiivisten arvojen olemassaolosta ja toisaalta arvorelativismista liittyy olennaisesti tapaasi nähdä lapsettomien rooli yhteiskunnassa ja ekosysteemissä.
Minusta ihmislajin evoluutio ja ekspansio on jo siinä pisteessä, että ihmisellä niin ekologisesti kuin sosiaalisestikin sellainen muilla lajeilla epätyypillinen toiminta kuin lisääntymättä jättäminen voidaan huoletta määritellä normatiiviseksi ja yleisesti hyväksyttäväksi eikä epänormaaliksi tai poikkeavaksi. Ihmislajin edustajia on maapallolla liikaa, siis niin paljon, että lajin piiriin mahtuu vaikka kuinka paljon lapsettomia yksilöitä lajin tulevaisuuden vaarantumatta (mikäli hyvä tulevaisuus määritellään sellaiseksi, että laji on edelleen elinvoimainen). Voidaan jopa pitää terveenä kehityskulkuna sitä, että ihmiset itse rajoittavat lukumääräänsä, jotta elintilan ja muiden resurssien pulasta syntyvät katastrofit viivästyisivät tai jäisivät jopa kokonaan tapahtumatta. Resurssipula ei koske vain ihmisen ekologista ympäristöä vaan myös yhteiskunnallisia rakenteita: länsimaisen määritelmän mukaista hyvää elintasoa on varaa pitää yllä vain sen marginaalisen länsimaisen joukon, ja yhteiskunnallisesti ja maapallon hyvinvoinnin kannalta olisi kestämätöntä, jos koko maailman väestö saavuttaisi tämän elintason. Kaikille ei riitä nytkään, vielä huonommin tuleville sukupolville.
Olen eri mieltä kanssasi myös siitä, etteikö lapsetonkin toisi omaa panostaan yhteiskunnalle ja ekosysteemille. Jokaisella "jonkun lapsella" on ainakin hypoteettinen mahdollisuus huolehtia ikääntyvistä vanhemmistaan ja näin ylläpitää yhteisönsä tasapainoa sekä tuottaa merkityksellisyyden ja rakkauden kokemuksia perheelleen. Lapsetonkin voi käydä töissä ja veroja maksamalla tukea yhteiskunnan toimintaa. Lisäksi vaikka ihminen olisi lapseton, ei se useimmiten tarkoita, että hän olisi kokonaan yhteisötön. Lapsetonkin tarjoaa rakkauta, ystävyyttä ja tukea lähipiirilleen, joka sukulaisten lisäksi koostuu esimerkiksi. ystävistä, naapurustosta, asiakkaista ja työtovereista. Suuresta osasta solmituista läheisitä ihmissuhteista jää jälki ja niillä on merkitystä kummallekin osapuolelle. Olen itse lapseton ja tiedän (eli vakaasti uskon), että kuolemani olisi omassa verrattain laajassa yhteisössäni tuntuva menetys. Minä välitän, minusta välitetään ja minulla on väliä. En todella koe olevani hylkiö. Uskon myös, että minulla on ihmisarvo, joka ei mitenkään vähene lapsettomuuteni takia eikä ole riippuvainen siitä, miten muut ihmiset määrittelevät arvoni.
Ja kyllä. On varmasti olemassa niitä lapsettomia, jotka käytöksellään ja mielipiteillään halveksuvat lapsia eivätkä ansaitse sympatiaasi. KAIKKI lapsettomat eivät kuitenkaan käyttäydy tai ajattele lapsista ikävästi, minkä vuoksi minusta on väärin kategorisoida lapsettomat konnotaatioltaan hyvin kielteisellä termillä "hylkiö".
Kyllähän se nyt vituttaa, kun pillu on ämpärin kokoinen ja tissit roikkuu polvissa.
Mieheni ex on lapseton ja mieheni aina ihmittelee, että miten on mahdollista että minulla on synnyttämisestä huomitta tiukempi pillu kuin hänellä ja imettämisestä huolimatta paremmat rinnat kuin hänellä. Ok, olen saanut ja imettänyt vain yhden lapsen, mutta minulla on silti pyöreät rinnat ja tiukka alapää.
Minäminä ja minun tarpeet!
Lapseton nainen ei ymmärrä lapsia, eikä niitä joilla on lapsia! Lapsettoman mielestä lapset on vain riesa ja häiriöksi
Tämän takia niitä saakin vihata!
NÄin se vaan on!
jotkut lapsettomat naiset ovat hirveän vaikeaita luonteeltaan. He ovat yli-kriittisiä ja ankaria. Usein tämän tyyppisillä naisella ei kuitenkaan ole edes miestä. Kyllä te kaikki tiedätte ns. ilkeän vanhapiikatyyppisen naisen.
(Jotkut lapsettomat ovat taas aivan ihania.)
Ei kai kukaan vihaa kaikkia jonkun ryhmän edustajia, vaan niitä mielipiteitä, joita tämän ryhmän jäsenenä esitetään.
Kliseelapseton on juuri sellainen, joka aina valittaa lapsista ja jonka mielestä äidit ovat yhteiskunnan elättejä ja joille ei tarvitse suoda mitään sympatiaa, jos perhe-elämä on rankkaa. Vittukin on revennyt, niin mitäs siitä, hyödytön nainen, jonka miehen saa vampata.
Ei ole ihme, jos tunteet toiseen suuntaan eivät ole sen lämpimämpiä.
uskot asian sinisilmäisesti..
Kyllähän se nyt vituttaa, kun pillu on ämpärin kokoinen ja tissit roikkuu polvissa.
Mieheni ex on lapseton ja mieheni aina ihmittelee, että miten on mahdollista että minulla on synnyttämisestä huomitta tiukempi pillu kuin hänellä ja imettämisestä huolimatta paremmat rinnat kuin hänellä. Ok, olen saanut ja imettänyt vain yhden lapsen, mutta minulla on silti pyöreät rinnat ja tiukka alapää.
enkä ilmeisesti lukenut näitä ketjuja riittävän tarkkaan.
t: lapseton nainen
Lapseton nainen on itsekkyyden ilmestymä! ja minun tarpeet!
Lapseton nainen ei ymmärrä lapsia, eikä niitä joilla on lapsia! Lapsettoman mielestä lapset on vain riesa ja häiriöksiTämän takia niitä saakin vihata!
NÄin se vaan on!
Mutta entä sitten vaikka olisikin. Eiköhän me kaikki olla samaa mieltä siitä että itsekkään ihmisen, joka ei kykene laittamaan lapsen tarpeita omiensa edelle ei koskaan pitäisi hankkia lasta. Jos tälläinen ihminen siis jättää lapset hankkimatta häntä pitäisi kaiken järjen mukaan kiittää erittäin fiksusta päätöksestä! Maailma on pullollaan ihmisiä, joiden ei olisi ikinä pitänyt hankkia lapsia.
Tunnen muuten aika paljon lapsettomia naisia, eikä heistä kukaan vastaa sinun kuvaustasi.
Mutta asiaan liittyen. Todellisessa elämässä en ole ikinä tavannut naista, joka vihaisi tai edes väheksyisi lapsetonta naista. En epäile etteikö heitäkin olisi, mutta netin syövereissä trollien keskellä näiden aivokääpiöiden määrä vaikuttaa huomattavasti todellista isommalta.
En ole kyllä myöskään koskaan hahmottanut miksi lapseton nainen olisi minulle uhka. Laiha ja timmi vartalo - epäilemättä, todellisuudessa suurimmalla osalla lapsellisistakin mammoista on laihempi ja timmimpi vartalo kuin minulla. Jos tuo mies minuun kyllästyy niin sitten kyllästyy. Sitä en oikein hahmota että miksi joku nainen joka ei halua ollenkaan lapsia huolisi tuon minun erittäin perhekeskeisen mieheni, jolle lapset ovat erittäin tärkeitä...
Minua on rääkätty pieni ikäni, ensin vanhempien ja sitten myös koulukiusaajien toimesta. Olen silti hyvin empaattinen ja olosuhteisiin nähden katkeroitumaton ihminen ja halusin vielä nuorempana ehdottomasti lapsia. Sitten otin koiran kaveriksi ja kyseessä on todella haastava tapaus. Meinaa senkin kanssa järki mennä joskus vaikka kokemusta onkin. Mm. huudan sille tarpeettomasti, rankaisen liian pitkästi ja haluan siltä omaa rauhaa usein. Olen jopa käyttänyt sille samanlaista vähättelevää kieltä jota minulle aikanaan käytettiin. En olisi IKINÄ uskonut itsestäni tällaista! Olen aina ollut herkkä, empaattinen, ymmärtäväinen ja pitkämielinen.
En voisi enää kuvitellakaan hankkivani lapsia, ellei niiden isä sitten ole joku Supermies. Ties millaiset traumat aiheutan, siirrän vielä henkisen hyväksikäytön eteenpäin.
Tässä ihan vain kulmaa tällaisen itsekkään velan puolelta.
Monesti se lapseton kuitenkin on työssäkäyvä ja näin ollen maksaa kunnallisveroja, kirkollisveroa jne joista kustannetaan kuitenkin ne lapsilisät, sosiaaliturva, seurakunnan kerhot...
Eivähtän ne tuo mitään hyötyä lapsiperheille...