Miksi lapselliset naiset vihaavat lapsettomia?
Miksi täällä on niin paljon vihakirjoituksia lapsettomia NAISIA kohtaan? Eikö lapseton mies aiheuta yhtä suurta ärsytystä?
Kommentit (87)
Mikä siitä tekee niin pahan tabun? Aika moni tuntee ainakin salaa vastenmielisyyttä (usein tulkitaan vihaksi) jotain ihmisryhmää kohtaan. Minulle on ihan sama, kunhan sitä vain ei julisteta kenellekään päin naamaa. Enkä usko, että edes pahin lasten"vihaaja" ihan kaikkia tuohon ryhmään kuuluvia inhoaa.
Ei minusta ole millään tavalla oikeampaa vihata vaikka "huorahtavia" teinityttöjä, ns. wt-ihmisiä (tällä palstalla viha on suuri!) tai huoneisiinsa sulkeutuvia, juuri koskaan peseytyviä nörttejä. Ihmisiähän me kaikki ollaan, senkun vihataan kunhan osataan myös käyttäytyä.
Lapsettomia kohtaan:)
Lapsettomat voi tehdä mitä haluavat:)
on useampi sata naista töissä. Täällä ainakin ne lapsettomat viiskymppiset vielä bailaa. Tupakka maistuu ja krapula-aamuja on turhan paljon. Jutut pyörii kapakoissa ja nussimisissa ja kuka sai ja kuka ei. Pitkäaikaiset suhteet ovat kariutuneet ja elämä on jäänyt jollekin teiniasteelle.
Jos minun ulkonäkö on repsahtanut lasten takia, on näiden lapsettomien ulkonäkö revennyt totaalisesti viinan ja tupakan ja juhlimisen takia,
et niinkään lapsettomia. Viisikymppisillä kun yleensä ne lapset on jo aikuisia.
Ovat kateellisia. Lapsettomia kohtaan:)
Lapsettomat voi tehdä mitä haluavat:)
Samalla kun lapselliset ovat ylpeitä muulin osastaan, he haikailevat vapaa-aikaa ja niitä menetettyjä mahdollisuuksia, joita ajanpuute eittämättä aiheuttaa.
Voisi ehkä kysyä ennemmin, että miksi ihmiset vihaavat ihmisiä.
Tämähän on ihan uskomatonta!
Lapsettomat ihmiset ovat ihmisrodun kehityksen umpikujia, ja heidän tulisi muistaa asemansa. He vain ottavat ja käyttävät, mutta eivät tuo mitään takaisin.
Olen lapseton, lähes 30-vuotias mies. Kerropa, mistä minä lapsen voin saada.
Kun ei ole kokemuksia seksistä eikä edes suudelmista, niin tuskinpa niitä lapsiakaan on päässyt kehittymään.
Jännä ajatustapa joillakuilla, että seksiä, parisuhteita ja lapsia voisi hommata kuka vain tuosta vain sormia napsauttamalla! :D
Joskus olen leikitellyt ajatuksella, että adoptoisin, mutta olen kuullut, ettei sinkkumiehille Suomessa ikinä ole annettu lasta adoptoitavaksi. Pitäisi kai olla parisuhteessa naisen kanssa, että adoptio olisi mahdollista. Ja jos on parisuhteessa naisen kanssa, niin sittenhän voisi itse asiassa samantien yrittää hankkia biologisia lapsia. Huomaatko kehän?
Eli mistä kokematon sinkkumies voisi saada:
a) parisuhteen?
b) lapsen?
Timmi lapseton on suurempi uhka, voi vaikka väkisin varastaa sen sohvaan juurtuneen, hiljakseen mätänevän miehen.
TÖISSÄ NE, JOILLA ON LAPSIA OVAT KATEELLISIA MINULLE!!!!!!!
Olen työpaikallani ainut lapseton nainen. Minusta on ihanaa käyttää aikaa ja rahaa itseeni. Elää elämä vapaasti ja itselleni. Nauttia ihanasta, hemmottelevasta ja varakkaasta miehestäni. Minulla on mies, joka ostelee minulle matkoja, kylpylälomia, shoppailureissuja, vie ravintoloihin syömään, tuo työmatkoilta tuliaisia jne. Minua on alettu tämän takia syömään pois töistä. Naiset, joilla on pieniä lapsia ja joilla kaikki vapaa-aika ja rahat menevät lapsiin ja mies ei ostele mitään vihaavat minua. En edes kersku asioillani, mutta vihaavat minua silti. Käytän vapaa-aikani harrastuksiin, matkusteluun, shoppailuun, kylpylöihin, kauneushoitoihin ja hierontoihin sekä opiskeluun ja lepäämiseen ja rentoutumiseen. Valehtelevat, että teen työt huonosti jne. Joka ei todellakaan pidä paikkaansa. Jaksan töissä paljon paremmin kuin ne, joilla on lapsia. Olen pirteänä ja reippaana töissä, kun olen vapaa-ajan käyttänyt itseeni ja nukkunut paljon myös. Minulla on paljon vaatteita, koruja, laukkuja ja kenkiä. Mieheni on ostellut minulle niitä työmatkoilta tuliaisina. Käytän lähes joka päivä eri asukokonaisuuksia. Aina eri maista tuotuja. Mieheni osti minulle myös hääpäivälahjaksi Thaimaasta talon, jossa vietämme aina aikaa, kun voimme. Yrittävät toden teolla syödä minua töistä pois. Ovat myös sanoneet, että mieheni on tuhkamuna ja emme saa lasta, niin siksi ostelee minulle kaikkea, etten eroa. Haukkuneet myös minua, että korvaan sen, että me emme saa lasta, niin shoppailuun. Joka ei todellakaan pidä paikkaansa. Ovat kysyneet myös, että minkalaisesta perheestä olen, onko joku trauma lapsuudessa, kun olen noin erikoinen ihminen. Minulla vaan ei ole mitään tarvetta tehdä lasta. Rakastan tällaista elämääni. Itse en ole halaistua sanaa sanonut kenellekään siitä, että miksi he ovat tehneet lapsia. Olen ajatellut vaihtaa sanan puhumatta työpaikkaa. Vaikka minun ei edes tarvisi käydä töissä, jos en haluaisi, koska meillä on taloudellinen tilanne niin hyvä. Minusta on myös ihanaa ostella miehelleni kaikkea yllätyksiä ja haluan käydä töissä. En halua elää mieheni siivellä.
Lapseton nainen on potentiaalinen kodinrikkoja, jonka kanssa av-mamman mies on altis pettämiseen, eikä se ole miehen syy
yksisilmäisyys ja tyhmyys on pelkästään typerää, varsinkin jos siitä pitää meteliä. Tämä noin yleisesti ja kattaa kaiken "Nainen on naiselle susi"-inttämisen.
niin paljon ystäväpiirissä.
Itse en lapsettomia vihaa. Suurin osa ystävistäsi on syytä tai toisesta lapsettomia.
Tosiasia kuitenkin on, että monella lapsettomalla on omituisia käsityksia lasten kasvattamisesta ja lasten kehityksestä. Nämä käsityksethän ei sinänsä haittaa mitään, mutta kun muutama on niitä aina tavatessa höpöttämässä ja arvostelemassa esim. minun lapsiani huonokäytöksisiksi ja jopa kehitysvammaisiksi.
Ja ihan ovat normaaleja lapsia, jotka ovat saaneet erityistä kiitosta niin päiväkodista, lasten kaverieden vanhemmilta, harrastuksista ja koulusta niin hyvästä ja ystävällisestä käytöksestä kuin älykkyydestäänkin.
Timmi lapseton on suurempi uhka, voi vaikka väkisin varastaa sen sohvaan juurtuneen, hiljakseen mätänevän miehen.
Sen sijaan tämä tällainen asenne on ärsyttävä, oli sen viljelijä nainen tai mies, perheellinen tai ei.
Koska lapsia saanut nainen on kerennyt jo rupsauttaa mahan ja tissit. Timmi lapseton on suurempi uhka, voi vaikka väkisin varastaa sen sohvaan juurtuneen, hiljakseen mätänevän miehen.
Ei minua ärsytä ihmiset lapsettomuuden vuoksi. Mikä minä olen arvostelemaan ketään sen vuoksi onko lapsia saanut/halunnut tmv.?!
Jos minua jokin toisessa ihmisessä ärsyttää, ja tiedän heikkoudekseni sen että joskus ärsyttää, on se että ei osata katsoa asioita laajemmin kuin omasta perspektiivistä. Ja tämä pätee yleensä asioihin joissa kyse on henkilön kyvystä/halusta katsoa asioita laaejemmin.
Sen sijaan henkilö jolla ei ole jatkuvaa vastuuta lapsen/nuoren kasvattamisesta, ei luonnollisesti voi olla realistista ja omakohtaista käsitystä siitä mitä se arjessa tarkoittaa. Ja se no eri asia. Tässäkin tapauksessa sekä ns. lapsettoman ja myöskin ns. lapsellisen on osattava katsoa asioita omaa napaa laajemmasta perspektiivista.
Minun työpaikallani on näitä märisijöitä, että kyllä sillä ja sillä on elämä helppoa jne. Jos valittajat eivät ole lapsiaan vain vahinkoraskauksien takia synnyttäneet, ei ole syytä vertailla kateellisena.
Vähän kuin rakentaisi omakotitalon tai ottaisi hoitohevosen ja marttyyrina aina huokailisi, kuinka muut eivät tiedä vaivannäöstä mitään.
miten raskaus muuttaa monien vartaloa. Eikä lapsettomien naisten tarvitse kuunnella omien huonosti kasvatettujen lastensa metelöintiä.
Minä olen päätynyt (lapsettomana naisena) siihen lopputulokseen, että kyse on myös siitä, että lapselliset naiset pitävät lapsettomia naisia uhkana biologiselta kannalta.
Meidäthän on tarkoitettu "täyttämään maa" ja "normaaliin", eläimelliseen, käyttäytymiseen kuuluu suvunjatkaminen. Näin ollen lapsettomat naiset tekevät jotain, mikä on perusteellisesti ihmisluonnon ja -tarkoituksen vastaista; kieltäytyvät jatkamasta sukua. Ehkä tämä sitten herättää lapsellisissa alitajuisia mietteitä, että miten tuo yksi kehtaa olla niin röyhkeä, ettei tee jotain mitä luonnon mukaan pitäisi. Tai ehkä lapselliset naiset peilaavat omia, pakotettuja, valintoja lapsettoien (oletettuun) valinnanvapauteeen ja ovat salaa katkeria tuosta vapaudesta. Niin tai näin, lapsettomat ovat kaikin puolin uhka lapsellisille, ja siitäkös sitä vihaa saa kumpuamaan.
Se lapseton nainen, ei ehkä voi saada lapsia vaikka kuinka kovin haluaisi?
Onhan se oikeutettua vihata lapsetonta...
terveisin lapseton tahtomattaan!
esim lastenkasvatuksessa, vaikka omaa kokemusta ei ole yhtään. Semmoinen vähän ärsyttää.
kun täällä on parhaat keskustelut! :D En kylläkään kuulu tuohon lastenvihaaja-ryhmään, vaikken saakaan pikkuvauvoista mitään primitiivireaktioita. Mutta tänne osuin ihan sattumalta jotain muuta aihetta googlatessa ja huomasin että täällä on monia hyviä aloituksia.
T: Lapseton