Putouksen paras oli minun mielestäni huonoin. Mitä mieltä olette?
Se Tampereen tyttö äänestettiin parhaaksi. Eihän se roolihahmo puhunut edes auttavasti tampereen murretta ja jututkaan eivät olleet minun mielestäni missään mielessä hauskoja. Mitä hauskaa muut huomasivat hänessä.
Toiseksi tullut sentään puhui hauskasti Turun murretta ja heitti vitsiä.
Kommentit (50)
Sisko Sikiö mielestäni huonoin, aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Virolainen supersankari vois olla ihan hyvä mutku vedetty aivan liian yli. Olis vaan virolainen, siitä sais jo ihan hauskaa settiä. Veli Sikiö on jees, potentiaalia löytyy.
Tosi huono taso kyl mun mielestä. Koko Putouksen aikana naurahdin kerran-pari. Ne välisketsitkin niin väkisinväännettyjä eikä naurata. :( Tai ehkä johtuu, että katsoin tän tänään selvinpäin.
Karim ainut hyvä. Muut ok tai huonoja. :(
Samppa Linna on parodia Austin Powersista. Brittihahmo, joka ei ole minkäännäköinen, hirveet rillit, ei oikein osaa käyttäytyäkään mutta flaksi käy..!? ;)
Tykkään tosin alkuperäisestä Powersista enemmän. Sori, Aku, sä putoot tällä kaudella ennen finaalia.
oli ihan paras! Tykkään myös Karimista. Muut hahmot jotenkin laimeita vielä, toivottavasti pääsevät parempaan vauhtiin.
Samaa mieltä 20 kanssa, että Sanna-Raipen tämän illan laulu esitys oli ihan paras, ja ainoa joka ihan ääneen nauratti. Tuli ihan mieleen Idolsin koelaulut... Mielestäni loistava hahmo. Huonoa minusta on ainoastaan nimi. Ehkä jotain muutakin olisi voinut keksiä...
Karim myös ihan jees!
ja Karimista. Akun hahmo tänä vuonna pettymys. Viime vuonna Toivosen hahmo ei ollut minun juttuni, eikä Varamies. Mutta Vatasesta tykkäsin toissa vuonna Mr Mallorcana.
ja teinien kanssa paljon aikaani viettävänä, kaksi ekaa ovat ne suosikit olleet. Kuten Karim, joka on oma suosikkini.
mutta en ymmärrä mitä hauskaa Karimissa on?
Enkä tajua tuota Samppa Linnaa ja Turkuhuumoria, ällö!
Ja Rasila on tosi tylsä. Aika laimeata tänä vuonna. :/
Järjestys tälle vuodelle:
1. Sanna-Raipe
2. Veli Sikiö
3. Karim
Sanna-Raipe on eleettömyydessään huvittava. Sellaiset hahmot ovat hyviä, joista huomaa, mitä niillä on haettu. Minulle ei Samppa Linna aukea yhtään, se on vaan mukahauska yliyrityksellään. Kaikki kaudet huomiot ottaen paras hahmo on ollut Leena Hefner os. Herppeenluoma.
tulisi jättää pelkästään oikeille turkulaisille, niin esitys- kuin katsojapuolikin.
Muilla ei tunnu olevan haisuakaan täkäläisestä meiningistä.
ja Veli Sikiö on toiseksi paras!
Kristan hahmo on tosi huono.
Hahmo on uusi, uskottavasti näytelty, jutut hauskoja, hahmosta löytyy potentiaalia versota vaikka kuinka pitkälle, odotan mielenkiinnolla!
"Mene sina turkkulainen kauemmaksi.." :DD
Ehkä Karim heittäytyy eduskuntavaaliehdokkaaksi...? Tai jopa meppivaaleihin...! ;)
Vatanen on loistava tässä roolissa!! :D