Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä mieltä olet äidistä, joka hehkuttaa FB:ssä

Vierailija
31.01.2013 |

elämänsä suurimmaksi saavutukseksi neljää tytärtään, mutta joka on antanut nämä tyttäret näiden isien (2 kpl) kasvatettavaksi ja mieluummin "etsii itseään ja paikkaansa maailmassa".

Jotenkin minulla tökkii...

Juu, jokainen tekee omat valintansa jne. mutta silti sitä miettii, että oikeastiko elämänsä suurimmat saavutukset on kiva tavata vain kerran kuukaudessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meidän äiti... en muistele hyvällä

Vierailija
2/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on se että vaikka mä oisin kuinka tutkalla ja väärässä paikassa maailmassa, mä olisin kuitenkin onnellinen niin kauan kuin mulla oisi oma tytär.

Mulla on vilkas sosiaalinen elämä, hyvä työ, harrastuksia, rahaa, mutta millään noista ei ole mitään merkitystä, jollen saisi olla päivittäin tyttäreni kanssa.

Eli ei, en ymmärrä lainkaan tuollaista, koska edes ajatus siitä että hylkäisin lapseni on täysin mahdoton.

- 5-vuotiaan tytön onnellinen YH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät, että on antanut? Ehkä joku vain ajattelee lastensa parasta, ja tietää, ettei ehkä pystyisi olemaan sellainen vakaa vanhempi, kuin ehkä isä on.

Tuo itsensä etsiminen vähän viittaa jo sellaisiin tietynlaisiin vaikeuksiin elämässä.

Ja miksei saisi sanoa suurimmiksi saavutuksiksi? Jos ei mitään muuta hyvää ole elämässään aikaan saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan