Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putouksen paras oli minun mielestäni huonoin. Mitä mieltä olette?

Vierailija
12.01.2013 |

Se Tampereen tyttö äänestettiin parhaaksi. Eihän se roolihahmo puhunut edes auttavasti tampereen murretta ja jututkaan eivät olleet minun mielestäni missään mielessä hauskoja. Mitä hauskaa muut huomasivat hänessä.

Toiseksi tullut sentään puhui hauskasti Turun murretta ja heitti vitsiä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta ja en huomaa kyllä sen tytön puheessa mitään tampereen murteeseen viittaavaa. Tamperelaisilta teineiltä tulee kyllä tamperelaisia pikku murresanoja nopeassakin puheessa ja ne sanovat pitempään minä kuin mä.

Tampereen murteessa on siis tiettyjä sanoja, joista syntyperäisen tunnistaa. Vaikkapa siitä = siittä.

Vierailija
22/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taso on tällä kaudella aika kova. Makuja on näemmä monia.

Suosikkejani ovat Sanna-Raipe, Karim ja molemmat Sikiöt. Sanna-Raipe muistuttaa erehdyttävästi kouluaikaista kemianopettajaani, Sisko yhtä kaveriani ja Veli erästä poikaa, johon olin kovasti rakastunut lukioiässä (paitsi, että Veli on paremman näköinen). :D Kai se tunnistettavuus vetoaa. Ai niin, isäni muistuttaa valitettavasti Kristoffer Taxfreeta, joka olisi myös saanut sijoittua paremmin.

Mielestäni selkeästi heikoin hahmo on Hänmän(?), joka on kuitenkin Rasilan tähänastisista hahmoista paras. Samppa Linna osuu ja uppoaa, mutta hahmo on niin penteleen ärsyttävä, että boikotoin ihan sen vuoksi (plus se naamari on tosi pelottava).

t. turkulainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teinien kanssa paljon aikaani viettävänä, kaksi ekaa ovat ne suosikit olleet. Kuten Karim, joka on oma suosikkini.

Vierailija
24/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teinien kanssa paljon aikaani viettävänä, kaksi ekaa ovat ne suosikit olleet. Kuten Karim, joka on oma suosikkini.

mutta en ymmärrä mitä hauskaa Karimissa on?

Vierailija
25/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen tarkoitus olla cool rokkari vai mikä, aukaisisko joku ystävällisesti?

Veli Sikiö on parodia vaihtoehtonuoresta, joka kokee olevansa ah niin lahjakas, taiteellinen ja erilainen, mutta muille näyttätyy lähinnä pilalle hemmoteltuna, kiukuttelevana tyhjäntoimittajana. :D

Vierailija
26/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyperäinen nekalalainen. Että sen verran auttavasti puhuu tamperetta kuitenkin.

Tämän päivän hahmot olivat äärimmäisen tylsiä, ei naurattanut yksikään.

Vierailija
27/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaa.

Vierailija
28/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Bohemian Rapsody oli aivan loistava! Ja eiköhän se Armi osa tamperetta puhua, kun sieltä on kotoisin.

Molemmat Sikiöt ovat todella huonoja, etenkin se Sisko.

Vierailija
29/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettu suomalainen perusrasisti ja istutettu se mamuun :D. Loistavaa. Veli Sikiö on Marilyn Manson -imitaatio.

Vierailija
30/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaa.

Mikä se juju on?

Vierailija
31/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen tarkoitus olla cool rokkari vai mikä, aukaisisko joku ystävällisesti?

Veli Sikiö on parodia vaihtoehtonuoresta, joka kokee olevansa ah niin lahjakas, taiteellinen ja erilainen, mutta muille näyttätyy lähinnä pilalle hemmoteltuna, kiukuttelevana tyhjäntoimittajana. :D

Etsin hahmosta yhtäläisyyksiä 69Eyes-rokkareihin enkä niitä löytänyt; siis sellaista muka-viileää ja mageilevaa rokkikukkoilua.

Vierailija
32/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettu suomalainen perusrasisti ja istutettu se mamuun :D. Loistavaa. Veli Sikiö on Marilyn Manson -imitaatio.

Vierailija
33/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

ap

Vierailija
35/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiltä ohi Veli Sikiön nappius? Lieneeko sukupolvijuttu. Hän on syntynyt -86 ja minä -87, ja kävin koulua Veli Sikiöiden kanssa. Just tuollaisia rancan näköisiä itseään älykkäinä ja lahjakkaina ja erityisinä pitäviä klooneja.

Marilyn Manson ei vaan liity.

Vierailija
36/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistettynä sössöttävään tapaan vääntää ehtaa suomalaista murretta. Siihen vielä asenne päälle. Pitäkää silmät avoinna, näitä Veli Sikiöitä näkee paljon. Yksi versio heistä on Matrix-takki-miehet.

Sanna Raipeja taas on joka kulmalla. Hahmo on osuva kaikessa eleettömyydessään.;)

Vierailija
37/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä puheesta saa selvää- jo se voittaa on putouksem katsominen tässä perheessä loppu

Vierailija
38/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tamperelainen!

eikä puheesta saa selvää- jo se voittaa on putouksem katsominen tässä perheessä loppu

Vierailija
39/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyperäinen nekalalainen. Että sen verran auttavasti puhuu tamperetta kuitenkin.

Syntynyt ja asunut vauraamman Viinikan puolella. Käynyt koulua Nekalan puolella.

Puhuu mansea ja hirveessä teiniangstissa piiloutuu otsatukan taakse nytkyen ollen epävarmuuden ruumiillistuma :)

Vierailija
40/50 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu just siitä kun se on niin todellinen hahmo ja näyttelee sitä hyvin. Tuollaisia epävarmoja teinitypyjä on ollut aina ja tulee aina olemaan. Siksi tykkäsin viime vuonna siitä Hefneristäkin. Sekin oli tehty jotenkin tosi lähelle oikeaa hahmoa.

Minua ei naurata sellaiset ylikeksityt hahmot kuten vaikka se virolainen supersankari. Se Sisko Sikiö on myös huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan