Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään tälläistä puhumatonta miestä?

Vierailija
12.01.2013 |

hän on ei tee kotitöitä juuri ollenkaan, suuttuu jos sanon että tekisitö tuon tai tuon, sanoo että nalkutan.

Hän ei käy baareissa, mutta viettää kamujensa kanssa aikaa aika paljon, lähinnä harrastusten parissa.

On uskollinen sen tiedän, ei taida vieratkaan naiset kiinnostaa, ja tunnen ettei hän ole juurikaan kiinnostunut minusta. Ei juttele kanssani juuri mistään, makaa sohvalla ja katsoo tv:tä. Seksiä on joskus, mutta ei sekään mitenkään intohimoista ole.

Joka launtai menemme hänen halustaan joko leffaan, teatteriin taikka syömään. ,Hän ostelee

kukkia ja lahjoja, mutta en saa häntä puhumaan asoista enkä tunne että meillä on juurikaan mitään yhteistä.

Kommetteja? mitä tehdä tuon kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista, että haluaa kyllä lauantaisin treffeille, vaikka ei mielestäsi ole sinusta kiinnostunut. Kotitöiden tekemättömyys kummastuttaa kyllä. Onko teillä lapsia? Minun mieheni ei ol kvin puhelias eikä ainakaan avaudu, mutta kotitöitä tekee ja intohimoa riittää.

Vierailija
2/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, yrittäisin tosissani selvittää, missä mättää, onko vielä yhteistä eloa järkeä jatkaa vai haluatteko elämältä aivan eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ola periksiantavaa tyyppiä. Hän on muuten kunnollinen mutta tuo puhumattomuus...

Ei hän avaudu mistään koskaan, luulen oikeasti että hänellä on jonkin asteen psyykeogelmia.

Olen miettinyt onko jotain mitä teen väärin, mutta en saa selvää.

ap

Vierailija
4/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen muuttaminen ei ole hyvä tavoite. Lähde siitä, että muuttaa voit lähinnä omaa käyttäytymistäsi. Voi olla, että miehesi rakastaa sinua, mutta on sulkeutunut. Mitä hän sanoo snulle, jos kysyt, onko teidän suhteenne hänelle tärkeä, mtä toivoo suhteelta tms.? Eihän kyse ilmeisesti ole siitä, että tekisit jotakin väärin ollenkaan.

Vierailija
5/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan hirveän onnellisesti.

Puhuminen..minusta se on ihan yliarvostettu itseisarvo avioliitossa jossa kaikki on hyvin.

Mistä sitten haluaisit miehesi kanssa puhua?

Vierailija
6/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien ja lahjojen ostelu ja leffa- yms reissut voivat olla osoitus siitä, että hän haluaisi jotakin tai on jopa huono omatunto siitä, että jotakin puuttuu ja yrittää siis, mutta ette vain tavoita toisianne.

Ehkä hän on vaan tommoinen eikä muuhun pysty ja yhteispeli kanssasi ei nosta elämää mihinkään korkeampiin sfääreihin. Ihmiset elävät jotkut tommoista tasaista tai alavireistä elämää ja toiset taas elävät jotenkin ylävireistä elämää. Sinun viretasosi on ehkä toinen tai ehkä hieman korkeampi ja et kestä katsoa hänen alavireisempää tai jopa alatasoista viretasoa.

Kotoa ovat seuranneet jotkut naisten mallit ja sellaisena haluaa kaiken jatkuvan. Ei siis ole tottunut, että häntä, siis miestä, pyydettäisiin tekemään yhtään mitään. Tietysti jos pyydät monta kertaa niin se on hänen mielestään sitten nalkuttamista.

Ehkä hän ei ole kiinnostunut naisista tarpeeksi - ehkä ei sinustakaan ja on sen tajunnut - menossa päin seinää koko homma. Mutta ei mitään suurta syytä riidellä mistään tai ottaa jotain eroa.

Eivät kaikki edes pysty mihinkään intohimoiseen seksiin - ihan turha kuvitella. Monelle seksi on vaan jotain sisäänulosseksiä eikä kaikkia voi edes opettaa, loukkaantuu vain eli ei hommalle mitään voi. Ihmiset vaan ovat tommoisia. Tämmöisellä palstalla kun pyörii, niin saattaa saada odotuksia, joita ei oikeassa elämässä ja oikeiden ihmisten kanssa edes pysty toteuttamaan.

Älä enää lähde hänen kanssaan minnekään äläkä harrasta seksiä hänen kanssaan. Mitäs sitten tapahtuisi? Tulisikos teistä vain hyviä kämppiksiä? Sellaisiakin suhteita on. Kauanko kestävät? Voivat kestää kauankin. Ehkä teillä ei olekaan mitään yhteistä. Sitten ei ole. Joko luotte sitä yhteistä tai sitten ette tule sitä koskaan tekemään. Surullistako? Ehkä!

Nyt olen kirjoittanut kuin joku ekspertti, vaikka ei minulla niin kovasti mitään kokemusta ole - ainoastaan mielikuvitusta ja sillä vastasin sinulle.

Vierailija
7/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä minä hänelle olen.

Onko niin että hän ajattelee kun ollaan menty yhteen, sitten pysytään kanssa.

Minä hyväksyn sen ettei hän tee koskaan mitään kotona, mutta se puhumattomuus on kamalaa.

Hän tosin ostelee kotiin kaikkea pientä, verhoja ja astioita ym.

ap

Vierailija
8/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan hirveän onnellisesti.

Puhuminen..minusta se on ihan yliarvostettu itseisarvo avioliitossa jossa kaikki on hyvin.

Mistä sitten haluaisit miehesi kanssa puhua?

mitä iloa mun on puhumatonta miestä katsella, jos se ei edes tee mitään kotona? Hiljaa voin olla yksinkin ja käydä lauantaisin leffassa.

Vierailija
9/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen työstään, kirjoista, elokuvista ihan mistä vaan.

Hän oli alussa erilainen vaikka muistan kun sanoi minulle että ei ole arkisessa elämässään koskaan kovin puhelias. En oikein ymmärtänyt mitä hän sillä tarkoitti, nyt se on sitten tullut selväksi.

ap