Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mut leimataan huonoksi äidiksi

Vierailija
12.01.2013 |

Kun mun lapset on joka toinen lauantai mummolassa hoidossa? Ja meillä on miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa??



Väkisinkin alkaa tuntua siltä ns. Tuttavat ovat kateellisia kun seläntakana puhuvat että lapset ovat aina hoidossa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 4 tuntia arkena koulussa/eskarissa.

Mummulaan menevät joka toinen lauantai klo 17 joukkoon pappa on lämmittänyt saunan, myös serkun tulevat sinne. Luvassa on peli-iltaa ja askartelua sekä satutuokio illalla.

Haemme lapset aamulla tai menemme koko perhe sinne syömään päivällisen.

Ei olla koskaan lapsia sinne pakotettu mutta kauhea hössötystä alkaa jo perjantaina:)

Ap

niin ei välttämättä olisi tullut niin negatiivista kommentointia? Jos menee vasta illaksi mummolaan niin onhan se ihan eri asia, kuin että vietäisiin heti aamusta ja olisi ihan koko päivän. Eskari ja kouluikäiset osaavat jo kertoa haluavatko mennä, toisin kuin pienemmät, jotka vielä tarvitsevat paljon enemmän vanhempiaan. Tuossa tulee myös se kiireetön aamu vanhempien kanssa, mistä mainittiin aiemmin. Mullekin tuli aloituksesta jotenkin ekana mieleen ihan koko päivä ja jos olisivat ihan pieniä niin en ainakaan itse veisi noin usein.

Eli et ole huono äiti todellakaan. Tekee hyvää parisuhteelle viettää joka toinen viikko yksi ilta ihan kahdestaan. Hyvästä parisuhteesta hyötyy lapsetkin.

Vierailija
22/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa kuulostaa exän ja minun hoitosuhteeltani. Sori, mutta aika kamalaa lapsille. Teille varmaan kivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa itse puhut?

Käykö miehesi töissä? Jos käy niin joka arkiaamu menee niin ettei siinä rauhassa herää, eikö?

Sitten tulee lauantai ja taas lähdetään kotoa nyt kohti mummolaa. Sunnuntaina taas kotio.

Eikö ne teidän ipanat saa olla koskaa täyttä päivää kotona? En ihmettele jos lapsista kasvaa jonkunlaisia häiriköitä tai mummon potkijoita kun ei koskaan ole kotona!

Omat lapset käy mummolassa yötä joskus mutta ei missään nimessä olisi JOKA lauantai, ei edes 2 kertaa kuussa ja se on meidän päätös, anoppi varmasti lapset ottaisi! Ihan oikeasti, teidän lapsille tekisi hyvää viettää EDES KERRAN KUUSSA päivä kun olette vaan oman perheen kanssa, viemättä ketään minnekään. :(

12


Edes minkäikäisiä lapsia mulla on.

En tie minkälaista teillä kotona on mutta kyllä meillä jokainen ihan rauhassa aamulla herää.

Etkö ymmärrä lukemaasi, sanoin joka toinen viikonloppu en JOKA lauantai..

Juu ja ei meillä ole koskaan ipanat täyttä päivää kotona jos ovat terveitä, ulkoilevat ja käyvät kavereiltaan leikkimässä.

Kyllä mä sanoisin että sun mukuloista niitä häiriköitä kasvaa jos nököttävät päivät sisällä varmaan videopelejä pelaten.. Kannattaisko joskus päästää niitä vaikka ulos??

Vierailija
24/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa itse puhut?

Käykö miehesi töissä? Jos käy niin joka arkiaamu menee niin ettei siinä rauhassa herää, eikö?

Sitten tulee lauantai ja taas lähdetään kotoa nyt kohti mummolaa. Sunnuntaina taas kotio.

Eikö ne teidän ipanat saa olla koskaa täyttä päivää kotona? En ihmettele jos lapsista kasvaa jonkunlaisia häiriköitä tai mummon potkijoita kun ei koskaan ole kotona!

Omat lapset käy mummolassa yötä joskus mutta ei missään nimessä olisi JOKA lauantai, ei edes 2 kertaa kuussa ja se on meidän päätös, anoppi varmasti lapset ottaisi! Ihan oikeasti, teidän lapsille tekisi hyvää viettää EDES KERRAN KUUSSA päivä kun olette vaan oman perheen kanssa, viemättä ketään minnekään. :(

12


ennenkuin alkaa meuhkaamaan. JOKA TOINEN LAUANTAI, YMMÄRSITKÖ NYT KUN LUET TIKKUKIRJAIMIA? PITÄÄKÖ VIELÄ TAVUTTAA?

Vierailija
25/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 4 tuntia arkena koulussa/eskarissa.

Mummulaan menevät joka toinen lauantai klo 17 joukkoon pappa on lämmittänyt saunan, myös serkun tulevat sinne. Luvassa on peli-iltaa ja askartelua sekä satutuokio illalla.

Haemme lapset aamulla tai menemme koko perhe sinne syömään päivällisen.

Ei olla koskaan lapsia sinne pakotettu mutta kauhea hössötystä alkaa jo perjantaina:)

Ap

niin ei välttämättä olisi tullut niin negatiivista kommentointia? Jos menee vasta illaksi mummolaan niin onhan se ihan eri asia, kuin että vietäisiin heti aamusta ja olisi ihan koko päivän. Eskari ja kouluikäiset osaavat jo kertoa haluavatko mennä, toisin kuin pienemmät, jotka vielä tarvitsevat paljon enemmän vanhempiaan. Tuossa tulee myös se kiireetön aamu vanhempien kanssa, mistä mainittiin aiemmin. Mullekin tuli aloituksesta jotenkin ekana mieleen ihan koko päivä ja jos olisivat ihan pieniä niin en ainakaan itse veisi noin usein.

Eli et ole huono äiti todellakaan. Tekee hyvää parisuhteelle viettää joka toinen viikko yksi ilta ihan kahdestaan. Hyvästä parisuhteesta hyötyy lapsetkin.


Ikää enkä aikaa mutta voi kai niitä kysyä ennenkin alkaa lynkkamisen:)

Ja ei meillä tosiaan ole ikinä kiireisiä aamuja.

Tosin meillä lapset ovat aloittaneet jo 2 vuotiaana mummolassa käymisen mutta usein haimme heidät kotiin yöksi tai jäimme itsekin yöksi.

Ap

Vierailija
26/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa itse puhut?

Käykö miehesi töissä? Jos käy niin joka arkiaamu menee niin ettei siinä rauhassa herää, eikö?

Sitten tulee lauantai ja taas lähdetään kotoa nyt kohti mummolaa. Sunnuntaina taas kotio.

Eikö ne teidän ipanat saa olla koskaa täyttä päivää kotona? En ihmettele jos lapsista kasvaa jonkunlaisia häiriköitä tai mummon potkijoita kun ei koskaan ole kotona!

Omat lapset käy mummolassa yötä joskus mutta ei missään nimessä olisi JOKA lauantai, ei edes 2 kertaa kuussa ja se on meidän päätös, anoppi varmasti lapset ottaisi! Ihan oikeasti, teidän lapsille tekisi hyvää viettää EDES KERRAN KUUSSA päivä kun olette vaan oman perheen kanssa, viemättä ketään minnekään. :(

12


Sääliksi käy tälläisen lukutaidottoman ämmän lapsia.

Me käydään myös miehen kanssa molemmat töissä mutta kyllä me ihan rauhassa aamut herätään ja aamupala syödään.

Kannattaiskohan teidän aikuisten nostaa se perse vähän aikaisemmin sängystä jos joka arki aamu on kiireistä eikä saa rauhassa olla. Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän tuo paljolta kuullostaa, jos tenavat tosiaan ovat pk:ssä ja koulussa arkisin. Meillä on miehen kanssa korkeintaan kerran kuussa jokin yhteinen iltameno. Kesällä voi tulla yhden yön festarikeikka tai lapsettomat häät. Kerran vuodessa ollaan käyty parin-kolmen päivän kaupunkilomalla.

Vierailija
28/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän tuo paljolta kuullostaa, jos tenavat tosiaan ovat pk:ssä ja koulussa arkisin. Meillä on miehen kanssa korkeintaan kerran kuussa jokin yhteinen iltameno. Kesällä voi tulla yhden yön festarikeikka tai lapsettomat häät. Kerran vuodessa ollaan käyty parin-kolmen päivän kaupunkilomalla.


Meillä lapset arkisin 4 tuntia koulussa/eskarissa eli 20h viikossa

Monen muun lapset ovat yli puolet tuosta ajasta hoidossa, ne pienemmätkin joten en sanoisi että tuo on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä täältä kyselet.

Meillä poika nyt 6 v on ollut n. 3-vuotiaasta asti

kesällä mummolassa maalla 2 viikkoa hoidossa joko

putkeen tai ennen tai jälkkeen loman viikon.

On ollut eka kerran yökylässä mummolassa 1,5 kk ikäisenä, koska huusi yöt ja me saimme nukuttua.

Mulla on paha krooninen sairaus, joka ei kestä

viikkojen valvomista.

Vierailija
30/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla äläkä kuuntele muiden mielipiteitä, teette just niin kuin teidän perheelle sopii parhaiten. Ihanalle kuulostaa, että serkuksetkin ovat aina mukana mummolassa. Varmasti lapset odottavat jo pääsyä mummolaan uudelleen!



Äitinä sinut tullaan aina leimkaamaan jos vain annat, milloin lapset on liikaa hoidossa milloin liian vähän, milloin väärää ruokaa, milloin väärä harrastus, milloin leivot liian tuoksutonta pullaa jnejne lista on loputon. Äidit on hirveitä toisille äideille, omaa kruunua kiillotetaan toisten haukkumisella.



Olet just se paras äiti lapsillesi. Älä välitä kaikenmaailman natkujen sanomisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoksi äidiksi, jos ei siis palstaa oteta mukaan?



Siis oikeasti, sulla on kavereita, tuttavia, jotka ajattelee susta negaa äitinä?



Enpä usko, mut tarkenna, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä