Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvoinen on arvokkain muumimukisi?

Vierailija
12.01.2013 |

Iskelmä.fi-sivuilla näkyi olevan lista arvoista

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 e. Enempää en niistä maksaisi, vaikka hauskoja ovatkin.

Vierailija
2/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumuki (2004-2005) 202€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kaksi Stocka-mukeja (115) ja yksi tuo Primadonnan hevoinen (30). Keräilen muita juttuja :)

Vierailija
4/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rahallista hintaa, mutta eniten tunnearvoa on muumimukilla, jolla lapsemme sai alkunsa.

Vierailija
5/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kaksi Stocka-mukeja (115) ja yksi tuo Primadonnan hevoinen (30). Keräilen muita juttuja :)


Pitäisköhän ostaa ja myydä pienellä voitolla jos arvo on tosiana jo 30e?

Vierailija
6/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoa on muuten vaan virheettömillä mukeilla, eli jos ne ovat arkikäytössä niin ei niillä ole keräilyarvoa. Noita kuitenkin on markkinoilla niin paljon, että ei kukaan ostaisi käytettyä mukia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole käytössä. Joskus uutena hetki käytetty.

Vierailija
8/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapurjehdusta en aikoinani hankkinut vaikka keräilijä jo olin, ja nyt harmittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rahallista hintaa, mutta eniten tunnearvoa on muumimukilla, jolla lapsemme sai alkunsa.

En myisi mistään hinnasta omaani. Sitä ei ole pesty tuon ihmeellisen tapahtuman jälkeen. Juon siitä aina aamukahvit.

Vierailija
10/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen arvo on näköjään 150€ ja toisen 130€. Ihan järjetöntä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaikki muumimukit mökillä! En tiedä tarkkaa mitä mallia ovat, on jotakin keltaista, ja tummanvihreää ja tummansinistä jne noin kymmenisen kappaletta eri värejä, niitä pienemmällä kuviolla olevia.



Ne on vain mukeja. Kuuluvat mökkisisustukseemme. Enkä ala niitä missään vitriinissä pitää, käyttötarkoitukseen ne on ostettu joskus 90-luvulla.

Vierailija
12/24 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rahallista hintaa, mutta eniten tunnearvoa on muumimukilla, jolla lapsemme sai alkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveli ensimmäisen kymmenen vuotta arkikäytössä, sitten siirsin sen kaappiin. Ei kai silläkään ole enää niin paljon arvoa kuin parhaina päivinä. Muutenkin meillä ovat kaikki astiat arkikäytössä, muutamaan yksittäistä erikoiskappaletta lukuunottamatta.

Vierailija
14/24 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mukit on saatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti maksaaks joku noi älyttömästi noista typeristä mukeista. Lapset saa myydä ne jos haluaa. jos ei niin juokoot kaakaonsa niistä jatkossakin. Meillä on melkein kaikki muksit vain noi fazer ym ihmeelliset puuttuu.



Lapset voi myydä sit aikuisena jos sille tuntuu.



Joku kun vielä keksii Japseille myydä kalliilla noita haervinaisuuksia niin saa vielä paremmat rahat. Ne on ihan muumihullukansa.

Vierailija
16/24 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11,95. Tarjoustalosta hain.

Vierailija
17/24 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kaksi Stocka-mukeja (115) ja yksi tuo Primadonnan hevoinen (30). Keräilen muita juttuja :)

Vierailija
18/24 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin muumimuki.

Vierailija
19/24 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siirtää tuon mukin pois lasten käytöstä, mutta en silti siitä tuohon hintaan luopuisi. Tunnearvoa on liikaa.

Vierailija
20/24 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumipeikko unelmoi sekä molemmat vanhat sarjakuvamukit.



Mulla on Fazeria lukuunottamatta kaikki muumimukit, useimmat vanhoista tuplana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän