Minkä arvoinen on arvokkain muumimukisi?
Kommentit (24)
Niistä kaksi Stocka-mukeja (115) ja yksi tuo Primadonnan hevoinen (30). Keräilen muita juttuja :)
En tiedä rahallista hintaa, mutta eniten tunnearvoa on muumimukilla, jolla lapsemme sai alkunsa.
Niistä kaksi Stocka-mukeja (115) ja yksi tuo Primadonnan hevoinen (30). Keräilen muita juttuja :)
Pitäisköhän ostaa ja myydä pienellä voitolla jos arvo on tosiana jo 30e?
Arvoa on muuten vaan virheettömillä mukeilla, eli jos ne ovat arkikäytössä niin ei niillä ole keräilyarvoa. Noita kuitenkin on markkinoilla niin paljon, että ei kukaan ostaisi käytettyä mukia.
Eivät ole käytössä. Joskus uutena hetki käytetty.
Iltapurjehdusta en aikoinani hankkinut vaikka keräilijä jo olin, ja nyt harmittaa!
En tiedä rahallista hintaa, mutta eniten tunnearvoa on muumimukilla, jolla lapsemme sai alkunsa.
En myisi mistään hinnasta omaani. Sitä ei ole pesty tuon ihmeellisen tapahtuman jälkeen. Juon siitä aina aamukahvit.
Toisen arvo on näköjään 150€ ja toisen 130€. Ihan järjetöntä!
Minullakin on kaikki muumimukit mökillä! En tiedä tarkkaa mitä mallia ovat, on jotakin keltaista, ja tummanvihreää ja tummansinistä jne noin kymmenisen kappaletta eri värejä, niitä pienemmällä kuviolla olevia.
Ne on vain mukeja. Kuuluvat mökkisisustukseemme. Enkä ala niitä missään vitriinissä pitää, käyttötarkoitukseen ne on ostettu joskus 90-luvulla.
En tiedä rahallista hintaa, mutta eniten tunnearvoa on muumimukilla, jolla lapsemme sai alkunsa.
Palveli ensimmäisen kymmenen vuotta arkikäytössä, sitten siirsin sen kaappiin. Ei kai silläkään ole enää niin paljon arvoa kuin parhaina päivinä. Muutenkin meillä ovat kaikki astiat arkikäytössä, muutamaan yksittäistä erikoiskappaletta lukuunottamatta.
ei helvetti maksaaks joku noi älyttömästi noista typeristä mukeista. Lapset saa myydä ne jos haluaa. jos ei niin juokoot kaakaonsa niistä jatkossakin. Meillä on melkein kaikki muksit vain noi fazer ym ihmeelliset puuttuu.
Lapset voi myydä sit aikuisena jos sille tuntuu.
Joku kun vielä keksii Japseille myydä kalliilla noita haervinaisuuksia niin saa vielä paremmat rahat. Ne on ihan muumihullukansa.
Niistä kaksi Stocka-mukeja (115) ja yksi tuo Primadonnan hevoinen (30). Keräilen muita juttuja :)
Taidan siirtää tuon mukin pois lasten käytöstä, mutta en silti siitä tuohon hintaan luopuisi. Tunnearvoa on liikaa.
Muumipeikko unelmoi sekä molemmat vanhat sarjakuvamukit.
Mulla on Fazeria lukuunottamatta kaikki muumimukit, useimmat vanhoista tuplana :)
12 e. Enempää en niistä maksaisi, vaikka hauskoja ovatkin.