teiniäidin päivitys leviää fbssä
"Tänään viimeks multa kysy vanhempi nainen bussipysäkillä,että enköhän mä ole vähän liian nuori äidiksi. Vastasin vaan napakasti että kyllä,tiedän yhen toisenkin joka oli "liian nuori äidiksi" jonka poika on nykyään Amerikan presidentti. Eipä vastannut enään mitään,KAIKISSA ikäluokissa on huonoja äitejä,se että mä en näytä vanhemmalta,pukeudun kuin ikäiseni ja olen kiinnostunut monesta samasta asiasta kun oma ikäluokkani,ei tee musta huonoa äitiä. Lapsen tarpeiden laiminlyönti tekee ihmisestä huonon äidin. Se ettei musta tullut tuulipuvussa kulkevaa,pullia leipovaa mammaa, ei tee musta huonoa äitiä. Se että mä oon saanu lapseni nuorena,ei ole mitenkään pilannu mun elämää (todellakaan) ja se että sain lapseni nuorena,ei mitenkään rajota mun lapsen mahdollisuuksia menestyä. Ihmiset on yksilöitä,huonoja äitejä on KAIKISSA ikäluokissa. Ps. Odotan innolla justin bieberin keikkaa! Teiniäidin kasvattama hänkin;)"
Mitä mieltä?
Kommentit (8)
Kun sain 24-vuotiaana esikoiseni, tuli silloinkin kommentteja, että liian nuorena jne.
Minäkin olen teiniäidin kasvattama ja parempaa äitiä saa hakea.
Kun sain 24-vuotiaana esikoiseni, tuli silloinkin kommentteja, että liian nuorena jne.
ja huomaa ettächän sanoi sen mitä moni ei uskalla tai viitsi (tykkääjiä jo vajaa 900 tunnissa, myös tuntemattomat jakaa tuota etc) :)
tyttö pääsee vielä joskus kouluun, kamalan huonoa kieltä jos tuo on kaikkine pilkkuvirheineen jne. suoraan kopioitu.
Ja tilastollinen faktahan nyt ikävä kyllä vaan on se, että teiniäitien lasten mahdollisuudet menestyä (miten se nyt ikinä sitten halutaankaan tulkita - itselle se merkitsee hyvää koulutusta ja vakaata tulotasoa) ovat heikommat.
Mutta hyvä asenne tytöllä ja oikeassahan hän on siinä, että lapsen tarpeita laiminlyödään myös vanhempien äitien taholta.
No onpas sulla jääny oleelliset asiat viestistäni mieleen! Kirjoitin tuon pikaisesti puhelimella, enkä todellakaan miettinyt siinä puuskassa miten kirjoitan. Koulussa ja töissä olen, siitä ei sinun tarvitse huolehtia:)
Mahtava asenne, kypsä likka vissiin. Mikähän mahtoi sen ihmisen ilme olla, joka kommentoi bussipysäkillä..