Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksitön avioliitto - henkisesti raskasta

Vierailija
12.01.2013 |

Aviomiehen avautuminen, koettakaapa kestää :)

Yhdessä jo reilut 10 vuotta ja seksiä ei sen aikana alkuhuuman jälkeen ole ollut kuin kerran vuodessa.

Lapsia meille on siunautunut 4, seksin määrän takia tuo jopa huvittaa (onnistumisprosentti huikealla tasolla).

Viimeisen 5 vuoden aikana seksiä ei ole ollut kertaakaan, vaimoa ei vain innosta moinen.

Myöskään läheisyyttä ei ole ollenkaan, vaimo ei pidä halailusta/läheisyydestä/suukottelusta ja kavahtaa kauemmas jos toinen edes hipaisee häneen.

Asiasta ei myöskään vaimo ala keskustelemaan, koska hänen mielestään mitään ongelmaa ei ole olemassa.

Kotityöt jaetaan, eli vaimo ei vain joudu "raatamaan", joten oletan olevani ns. hyvä isä/aviomies.

Petipuuhissahan on aina petraamisen varaa, mutta mitenpä tuotakaan "harjoittelee"!

Hankalinta asiassa on se, että itse joudun tukahduttamaan tunteeni ja en näe mitään ratkaisua tilanteeseen kun vaimo ei halua tehdä asialle mitään.

Ulkopuolista apua ei vaimo ala edes miettimään, kun eihän tässä ongelmaa olekaan. Henkisesti tämä on todella raskasta ja asia alkaa jo näkymään työväsymyksenä ja kiukutteluna/äksyilynä lapsia ja vaimoa kohtaan.

Erilaisia lähestymistapoja vuosien aikana olen jo koettanut minkään muuttaessa tilannetta ja näyttääkin, että ainoa keino on erota tai kärsiä seksittömässä ja läheisyydettömässä liitossa. Tosin tämäkin hankalaa, kuka nyt kykenee tukahduttamaan tunteitaan ja muuttamaan omaa luonnettaan.

Kommentoikaapa, olenko ainoa jolla tälläinen ongelma? Onko löytynyt ratkaisua vastaavissa tilanteissa?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut vaimo täällä terve! Minä olin vuosia se joka ei halunnut. Arvataapa miksi? Seksin lisäksi mitään läheisyyttä tai kunnioitusta ei ollut, eikä kosketusta ilman että se johtaa seksiin. Itse suoritus kesti aina niin kauan, että paikat alkoi olla kipeät ja hankaantuneet. Ei juuri esileikkiä.  Syttyisitkö itse seksiin, jos sen jälkeen pissalla käyminen tekisi kipeää?

Erosin. Tapasin uuden miehen jonka kanssa asiat sujuvat ihan toisella tavalla. Esileikkiä on, kädestä voi pitää ja pussailla ilman että se johtaa seksiin. Minulle suhteessa jopa sitä seksiä tärkeämpää on se läheisyys ja toisen kainalossa oleminen, mutta seksikin on nyt toisenlaista. Joskus se kestää kauemmin, joskus voi "syödä pikaruokaa" eli seksin ei aina tarvitse kestää puolta tuntia.

Jos haluat seksiä, pitää kyetä läheisyyteen, ja se läheisyys pitää ensin saada takaisin jotta seksiin päästään. Pyydä vaimoa kävelylle, pidä kädestä, järjestä kahdenkeskistä aikaa ja kosketa, ilman että se on vaatimus seksiin.

Vierailija
82/84 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin lopettaa oman pitkän suhteeni, kunkoin että ainoa aktiivinen osapuoli olin minä kaikessa parisuhteeseen liittyvässä ja seksiä ei ollut, ellen tehnyt itse joka kerta aloitetta. Asiasta puhuttiin ja loppujen lopuksi tapeltiinkin ja muutuin kiukkuiseksi "hirviöksi". Oma itsetunto oli ihan minimissä suhteen loppupuolella ja inhosin omaa käyttäytymistäni joka kumpusi juurikin läheisyyden, yhdessäolon ja seksin puutteesta. Olisin halunnut rakastaa tätä muuten mukavaa ja hyvää miestä, mutta en enää kyennyt. Oletko kysynyt miksi hän ei halua seksiä? Onko synnytykset aiheuttaneet kehon muuttuessa huonoa itsetuntoa. Kerro, että kaipaat läheisyyttä ja seksiä sillä rakastat juuri sellaisenaan häntä kuin hän on. Kerro myös, että asia on sinulle niin tärkeä että se saattaa myös johtaa avioeroon sillä kärsit henkisesti tilanteesta todella paljon. Jos vaimo ei kuuntele, niin kirjoita vaikka kirje hänelle asiasta. Voimia#

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus avioliitto

Vierailija
84/84 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole nainen lihonut niin paljon, että ei vain enää kiinnosta?