Jos haluaisit tavata mahdollisimman nopeasti ja varmasti wt-väkeä, minne menisit?
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:03"]
Tämän keskustelun luettuani voin mennä lähimmän peilin ääreen. Asun Itä-Helsingissä, käyn Itiksessä, Citymarketissa ja Lidlissä ja ollaan perheenä käyty sekä hampurilaisella että Raxissa. Myös päivytykseen on joskus jouduttu menemään, ostarilla on käyty, samoin Tallinnan-laivalla. Kyllä nyt hävettää.
Mulla on ylempi korkeakoulututkinto ja yli 60 000 euron vuositulot.
[/quote]
Minäkin tiedän nyt lokeroni tämän keskustelun ansiosta. Asun Kalliossa, lähellä parjattua roskapankkia ja Alppilaa, olen käynyt useassa paikallisessa ja laulanut jopa karaokea, olen käynyt viikonloppuna hampurilaisella ja joskus RAXissakin. Käyn joskus Itiksessä ja Jumbossakin, IKEAssa ja ihan jopa sen ravintolassa kävin viimeksi eilen. Elokuvissa käydään sillointällöin katsomassa myös 3D-leffoja. Päivitystyksessä sekä Tallinnan laivalla on tullut käytyä molemmissa tämän vuoden puolella. Kävin myös Koivukylän ostarin parkkipaikalla.
Vuositulot 70 000....
[quote author="Vierailija" time="12.01.2013 klo 00:24"]
[/quote]
Maaseudulta voi löytää juntteja. WT-väki elää lähiöissä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:11"]
Ikean "ravintolaan"
[/quote]
Oelmme molemmat käyneet, siis sekä minä, että mies.
Kummallakin on tohtorintutkinto ja kansainvälinen ura.
Ne ovat AV:n mukaan WT:n merkkejä?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:08"]
Onko kaikki tässä ketjussa ollut koulukiusaajia??? Jotenkin saan sellaisen vaikutelman.
[/quote]
En mä usko että noi enää koulukiusaajia on, vaan nykyään he ovat työpaikkakiusaajia ja kiusaajia missä tahansa ovatkaan. Tai sitten osa heistä on niitä ketkä kostelee satunnaisille syyttömille ihmisille omia traumaattisia kokemuksiaan, vaikkei suurin osa joskus kiusatuksi joutuneista sellaista teekään.
PAKILAN TEBOIL eiköhän se ole aika varma mesta...
PAKILAN TEBOIL eiköhän se ole aika varma mesta...
Pysyisin kotona ja katsoisin puolisoa tai peiliin? Pysy kotona, niinhän se Ikeakin mainosti.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:36"]
Ikeaan, jonkin ketjun hampurilaispaikkaan, Angry Birds -puistoon tai muuhun huvipuistoon, vuokrakerrostaloon, ilmaistapahtumiin
[/quote]
Lisätään vielä se Lidl niin kaikki sopii, vaikka olen ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut ja ns. paremmasta perheestä (suvusta) jossa valtaosa akateemisia.
Naapuriin tai alakerran pubiin. Naapuri on keski-ikäinen yksin asuva nainen, joka kittaa kaljaa ja huudattaa Klamydiaa niin, että rappu raikaa. Samanlaista sakkia löytyy myös tuostas pubista.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:10"]
Karaoke-räkälään. Ehdottomasti.
[/quote]
:D
Itikseen. Siis sinne kauppakeskukseen. Ihan kauhea paikka, mitä jengiä!
Salossa oli myös aika jännää väkeä, kun kesällä käytiin.
Orimattilaan. Myös lätkä- tai futismatsien fanikatsomo olisi oiva paikka.
Jaa että keinutuoli kuuluu "wt-kulttuuriin". Katos vaan, enpä ole tullut ajatelleeksi. Tuossapa vieressä kököttää sievä valkoinen kiikkustuoli, papan ja enon peruja. Molemmat olivat kovia ammattimiehiä eivätkä roikkuneet varmasti sossun luukulla. Muistan kun papa alkoi saada kansaneläkettä, niin hän sanoi monta kertaa, että häntä hävettää ottaa vastaan rahaa ilman työpanosta.
Missä täällä sitten voisi törmätä wt-väkeen? No huoltsikalla tietysti, missä ukot panevat aamusta maailman asiat järjestyksen ja jonne iltapäivällä tai viimeistään illalla laahustaa myös naisväki rentoutumaan ja pelaamaan rahapelejä. toinen vaihtoehto on ravintolan karvahatupuoli, jossa karaokea keran viikossa. Kyllä "Aikuinen nainen" vedetään monenmoisella nuotilla! Ja vielä kolmas paikka kesäisen aikaan: romuautojen soramonttukisat. Sillä läski ja grillimakkara tirisee auringossa ja bensa käryää.
Juuri nyt varmaan nukkuvat, mutta muutaman tunnin päästä niitä on paikallinen ABC pullollaan. Tunnistaa ostoksien perusteella; kaljaa ja roiskeläppiä
Onko kaikki tässä ketjussa ollut koulukiusaajia??? Jotenkin saan sellaisen vaikutelman.