Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä puhut puhelimeen esim kaupassa kun kiertelet hyllyjen välissä ja keräät ostoksia???

Vierailija
11.01.2013 |

ensinnäkin että ei kiinnosta kuulla perheesi menestystarinaa, niin olisi kiva päästä siihen pakastimelle ottamaan kun malttaisit puhelultasi siirtyä.... mutta kun ei. Ei minkäänlaista yhteyttä tähän hetkeen kun on niin tärkeää asiaa.

Eikö niitä puheluita voi hoitaa sit kotona??

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähden ajamaan kaupasta kotiin.

Ei siihen kännykkään aina tarvitse vastata. Minä hallitsen puhelinta eikä se minua

Oikein ylpeilet sillä, että puhut kännykkään vasta kauppareissun jälkeen AJAESSASI kotiin autolla!? Tässä oli niin riemuidiootti kommentti, ettei paremmasta väliä.

Kaikkien kanssaihmistesi puolesta: Puhu nyt ihmeessä mieluummin siellä kaupan hyllyjen välissä kuin moottoritiellä kännykkääsi. Vähemmän vahinkoa niistä ostoskärryistä tulee kuin autosta.

Vierailija
2/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku ehtii ärsyytnymään toisten puheluista. Käyn itsekin kaupassa ihan viikoittain, enkä edes huomaa puhuvatko ihmiset niihin kännyköihinsä. Koskaan ei ole käynyt ärsyttämään mokoma asia. Enkä ole kertaakaan kuullut kenenkään huutavan omia intiimejä asioitaan kaupassa. Ehkä mä sit vaan olen kuuro tai jotain...

Ihmetyttää todella, miten ihmiset viitsivätkin ärsyynytä ihan kaikesta. Kyllä on elämä vaikeaa. En todellakaan ota huomioon sitä, että joku ärsyyntyy kaupassa puhumisesta. Ei tätä elämää voi elää niin ettei ikinä ärsyttäisi ketään. Jos tulee hoidettava asia kesken kauppareissun, niin ihan taatusti (vaikka sitten kiusallanikin) puhun asian siinä paikassa.

Just sanoit, että puhut ihan kiusallasi, toisin sanoen nautit toisten ihmisten ärsyttämisestä. Ja sitten he eivät saisi ärsyyntyä. Siispä olet jollain tapaa häiriintynyt. Turha paasata muiden elämän vaikeudesta, kun on itse noin ongelmainen.

Mulle on ihan sama, jos jonkun pää ei kestä puhelinkeskustelun kuuntelemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa kotin ja kysyä minkä merkkistä pamperssia kun sitä tilattua mallia ja merkkiä ei ollut. jos kotiin viet väärää niin valitusta vaan tulee ja uusiks menee. toki tämän luettuani taidan alkaa puhumaan vaikka itsekseni puhelimeen ja menen ihmisten viereen ihan kiusallani.

Vierailija
4/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät muuten puhelut haittaa kaupassa kunhan sen luurin voisi edes siinä kassalla ottaa pois korvalta ja soittaa hetken päästä takaisin! Tosi epäkohteliasta lässyttää siihen puhelimeen huomioimatta esim. häntä palvelevaa kassaa ollenkaan (kyllä, olen töissä kaupassa opintojeni ohella). Soittaisivat takaisin sitten, kun ovat keränneet ostoksensa pois hihnalta, hidastaa vain muita ihmisiä kun keskittyy siihen puheluunsa.

Vierailija
5/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jutellut suhdesotkuistani ja vaikka mistä julkisilla paikoilla. Jos joku mulle vieras ihminen on kuullut (ja ärsyyntynyt), niin so what?!

Vierailija
6/37 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en milloinkaan puhu puhelimeen julkisella paikalla. Ajatus puhelimeen puhumisesta kaupassa on niin erikoinen, ettei se ole vielä juolahtanut omalla kohdallani mieleeni.

Vierailija
7/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en silti jätä kanssaihmisiä huomioitta, joten mä en ainakaan kenenkään tukkeena ole.

Vierailija
8/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenen keskittymään moneen asiaan yhtäaikaa.

Mutta varmaankin toimin silti väärin.

Vierailija
9/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tekisi mieli kysyä niiltä, että niin tosiaan, mihin toimenpiteisiin se Tiinan diagnoosi sitten johtikaan jne.

Niillä dorkilla ei ole mitään tajua siitä, kuinka yksityiskohtaisesti ja hyvin tulee mitä intiimeimpiäkin yksityiskohtia ilmi pelkästään siitä kun kuulee sen paikallaolevan lässyttäjän repliikit.

Vierailija
10/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän takia kännykät on keksitty, että niihin puhutaan vain ja ainoastaan kotisohvalla.

Vierailija
11/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän idea on siinä, että se mahdollistaa puhumisen missä vaan. Jatkan edelleen puhumista kaupassa, en sentään bussissa.

Vierailija
12/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryttäisiimpä takaisin lankapuhelin aikaan.

Vierailija
13/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku soittaa, kun olen kaupassa, hoidan asian heti.

Taidat olla yksinasuva perheetön?

Vierailija
14/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on (?) kännykkä, jos haluat olla tavoitettavissa vain kotoa?

Vierailija
15/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotonaan, ihan sama, onko toisessa päässä ketään.

Vierailija
16/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on tämä palsta taas niin täynnä näitä ärsyyntyjiä. Voi ristus.

Puhun ihan kiusallanikin. Jos käyttäisin julkisia, niin puhuisin sielläkin kännykkään. Samoin annan koirani käydä pissalla ojassa naapurin tontin kohdalla, vaikka häntä se ärsyttää. Ja sit vaikka oon lihava, niin ostoskärryissäni on joskus herkkuja, vaikka joitakin ärsyttää että en halua laihduttaa.

Käyn uimahallissakin, ja istun saunassa hiljaa enkä puhu kenenkään kanssa, vaikka varmaan sekin ärsyttää joitain. Mua taas ärsyttää jos joku tulee kälättämään saunassa. Siellä pitää olla hiljaa. Kaupassa saa puhua.

Vierailija
17/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei kiinnosta kertakaikkiaan kuulla miten loistava olit taas tänään töissä kun se Pirkko ei tänäänkään tehnyt mitään..

Ja sit kun nämä kännykkä lätisijät tulee kassalle niin puhelu vaan jatkuu, ei seurata yhtään mitä tapahtuu saati että siitä maksamisesta tulis yhtään mitään kun sieltä veskan pohjalta yritetään yhdelllä kädellä kaivaa lompakkoa ja korttia esiin.

Kaikki muut sit jonossa odottaa kun tämä tärkeä puhuja hidastaa kassaa.

Ja onhan se nyt suorastaan vittuilua kassahenkilöä kohtaan kun lörpötellään vaan luuriin, ei tervehditä eikä mitään. MINÄMINÄ ja mun puhelu

Senhän takia kännykät on keksitty, että niihin puhutaan vain ja ainoastaan kotisohvalla.

Vierailija
18/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella paikalla, siksi yleensä hoidan puhelut lyhyesti. Ihmettelen usein näitä kailottajia, joiden arkiset asiat kuulee kadun toiselle puolellekin, kun puhuvat jonkin kanssa puhelimessa.

Joskus harvoin kyllä on ollut sellaistakin, että on ollut niin intensiivinen puhelu menossa, että ei sitten tule välittäneeksi, vaikka joku kuuntelisikin.

Vierailija
19/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähden ajamaan kaupasta kotiin.

Ei siihen kännykkään aina tarvitse vastata. Minä hallitsen puhelinta eikä se minua

Miksi sinulla on (?) kännykkä, jos haluat olla tavoitettavissa vain kotoa?

Vierailija
20/37 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä pysty keskittymään puheluun ja ostoksiin samaan aikaan.

Tai just esim tällä viikolta. Mies soitti mulle kauppaan, että tuo tonnikalaa.. olin sattumalta kys hyllyvälissä ja aloin räplätä tonnikalapurkkeja ja kysyin samalla, että tarviiko maitoa ja kelle (joo, meillä juodaan neljää sorttia maitoa).

Höpötettiin loppuun ja mulla ei ollut käsitystäkään mitä siitä maidosta puhuttiin. Mä olin niin keskittynyt niihin tonnikaloihin.

Joten otin sitten litran jokaista sorttia ja kotiintullessa mies tuumas, että kun ei tarvittu yhtään. Niitä on vaikka kuinka paljon.