Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän meikittömän vapaapäivän, ja voi ei!

Vierailija
11.01.2013 |

Olen ihan karmean näköinen. Normaalina päivänä meikkaan suhteellisen kevyesti, kuitenkin, niin, että silmäni ovat se pääpointti. Mulla on nimittäin aika kauniit silmät, mantelinmuotoiset, erikoisen ruskeat, vähän vinot, "kissamaiset". Mutta nyt ihan pelästyin peilikuvaani, ripsiä ei näy ollenkaan, iho on kirjana kun ei meikkivoidetta. Olen ihan väsähtäneen näköinen....onneksi kukaan ei ole kauhistelemassa, että oletko sä sairas, siltä nimittäin nyt näytän. Muita meikittömänä mörköjä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön kummmi ja perhetuttu pitkän aikaa, on suoris sanottuna petolinnun perseen näköinen! Miksi ei voi laittaa ehostusta ollekaan. On jo vanha ihminen,tekee pahaa, ollut nuorena tummma nyt kuin korvasieni1

Vierailija
42/46 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön kummmi ja perhetuttu pitkän aikaa, on suoris sanottuna petolinnun perseen näköinen! Miksi ei voi laittaa ehostusta ollekaan. On jo vanha ihminen,tekee pahaa, ollut nuorena tummma nyt kuin korvasieni1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellaisessa työssä, että huoliteltu ulkonäkö on oltava, ei suomalaisella valjulla "luonnonkomeudella" pärjää. Minullekin on työnantaja suonut pitkän katseen kun saavuin töihin ilman meikkiä. Olin väsynyt enkä jaksanut aamulla meikata. Usko pois, kaikki ei olla luonnonkomeita, eikä edes tavallisen näköisiä ilman meikkiä.

Mietipä vaikka stuerttia joka ei meikkaa, varsinkin valkoripsinen suomalaismies, ei kovin edustavaa... tummat miehet pärjäävät ilman meikkiä, ihostakaan ei kuulla kaikki läpi.

Naapurissani asuu "ruma" mies. Huono rokonarpinen iho, valkoinen väritys naamassa. Jos meikkaisi, voisi näyttää terveemmältä. On muuten hoikka ja urheilee. Uskonto varmaan kieltää meikkaamisen.

Vierailija
44/46 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-30-vuotiaana sitä oli tärkeä aina olla meikit naamassa, muuten näytti kamalalta.

Nyt olen 40-vuotias, näytän vieläkin kaamealta ilman meikkiä, mutta nyt sillä ei ole enää väliä. Oppinut hyväksymään itsensä ilman kuorrukettakin.

Vierailija
45/46 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äsken tuli pohjakosketus. Tulin pari tuntia sitten kosmetologilta ihonpuhdistuksesta, ajatuksena livahtaa nopeasti autolle ja sitten kotiin. Naama näytti käsittelyn jälkeen siltä, että olisin pessyt sen napalmilla. Ja hiukset länässä totta kai. Harmaa toppatakki viimeisteli lookin. Ja kah! Totta mooses ensimmäinen vastaantulija oli miespuolinen työkaverini. Oletteko nähneet kun silmämunat työntyvät ulos hämmästyksestä? Minä olen.

Vierailija
46/46 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineita kasvoihini. en vain ole tottunut niihin ja oloni olisi jotain niin luonnotonta, etten voisi katsoa itseäni peilistä. Se on niin tottumiskysymys, ettei uskokkaan.

En ole ollenkaan vastaan meikkejä, kukin saa ihan vapaasti niitä käyttää, oma teininikin vetää kasvoijin erilaisia voiteita ja näyttää ihan hyvältä. Sillä on meikkilaukussa varmaan nytkin enemmän eri vaihtoehtoja kuin munulla on ollut koko elämäni aikana.

Kyse on vain omasta tuntemuksestani.