Pidän meikittömän vapaapäivän, ja voi ei!
Olen ihan karmean näköinen. Normaalina päivänä meikkaan suhteellisen kevyesti, kuitenkin, niin, että silmäni ovat se pääpointti. Mulla on nimittäin aika kauniit silmät, mantelinmuotoiset, erikoisen ruskeat, vähän vinot, "kissamaiset". Mutta nyt ihan pelästyin peilikuvaani, ripsiä ei näy ollenkaan, iho on kirjana kun ei meikkivoidetta. Olen ihan väsähtäneen näköinen....onneksi kukaan ei ole kauhistelemassa, että oletko sä sairas, siltä nimittäin nyt näytän. Muita meikittömänä mörköjä?
Kommentit (46)
Pienelläkin meikillä saan itsestäni ihan hyvännäköisen. Mullakin on nätit silmät jos niitä vähänkin meikkaa, ilman meikkiä tosi hailakat. Ihokin on epätasaisen värinen, mutta hyvä meikkipuuteri tasoittaa värin täysin.
myöntää meikin tuovan helpotuksen tähän valjuun ulkonäköön! Mulla on muuten myös tosi tummat silmän aluset, korostuu vaan nyt kun nukun huonosti, mutta muutenkin ovat aina tummat, ei kivaa!Haluaisin saada jotenkin tämän sekaihon röpölöineen vähä siloisemman ja tasavärisemmän näköiseksi, millä konstilla? Käytän ihan tavallista meikkivoidetta, tällä hetkellä Lumenen. En halua ostaa kalliita meikkejä, mulle käy ihan keskihintaiset. Minkävärinen luomiväri teistä sopii parhaiten tällaiselle ruskeasilmäiselle, jolla erikoinen ruskean sävy ja jolla silmät vinon kissamaiset? Mulla siis tummat silmät ja tummat hiukset, mutta iho on aika vaalea, ja valitettavan huonokuntoisen näköinen.ap
Menen meikittä. Aina tulee saikkua.
Näytän harmaalta ja punalaikkuiselta pandakarhulta ilman meikkiä.
En tarvitse kuin kevyen meikkivoiteen ja ripsaria niin näytän jo huomettavasti siistimmältä
ole mikään mörkö, en meikkaa koskaan. Onneksi peilikuvani ei tuolla tavalla säikäytä, vaikka ikää on kohta 40.
Tai et ikinä katso peiliin aamulla ilman meikkiä?
Vai miksi asia selvisi sinulla vasta nyt?
ikäsi?
tytär tuli käymään, kysyi mikä minulla on ? Sanoin miten niin,kun näytät niin erinäköiseltä. Olin unohtanut meikata, aina laitan ripsiväriä ja värivoidetta naamaan.
tytär tuli käymään, kysyi mikä minulla on ? Sanoin miten niin,kun näytät niin erinäköiseltä. Olin unohtanut meikata, aina laitan ripsiväriä ja värivoidetta naamaan.
IHANA :D
ja heti olleet kysymässä että voinko huonosti tai olenkohan tulossa sairaaksi.
Mulla on myös luonnostaan tummat silmänaluset ja kalpea kirjava iho.
Siis kun hieman ehostan itseäni eli laitan meikkivoiteen, rajaukset ja ripsarin sekä suoristan hiukset, voin sanoa olevani kaunis.
Olen itse asiassa voittanut yhden kauneuskilpailunkin, joten ihan ok näköiseksi minut helpolla saa.
Mutta.... ihan luomuna olen suohirviö, siis todellakin. En oikeasti voi poistua edes postilaatikolle sen näköisenä.
Naama on kirjava, nenä punoittaa kuin petterillä. Hiukset kähertyvät sellaiselle kamalalle laineelle, siis ei mitään mallia vaan kamala epäsiisti moppi.
Ongelmana tässä on se, että ei koskaan voi lähteä mihinkään saunailtaan tai reissuun kenenkään kanssa, koska en voi tämän näköisenä näyttäytyä.
voisi sanoa rumahko....Ihon perussävy on vihertävän-sininen, aina hiukan epäpuhdas vaikka mitä tekisin, silmäkulmissa naururyppyjä, nenänpielet punoittavat ja mikä uusinta; ripset eivät edes kunnolla näy ilman ripsaria, samoin kulmat ovat kadottaneet värinsä.Onneksi on meikit ja valokynä! Meikin kanssa olen useimpien mielestä tosi kaunis.
Meikittömänä sitten taas... Ihoni on punaisen kirjava, osin kuiva, osin rasvainen ja kiiltävä. Nenäni on aina punainen, leuka finneillä ja posket punaisen kirjavat. Silmänympärykseni ovat sinimustat ohuen ihon takia. Ripset ja kulmat värittömät. Joskus melkein itkettää, kun katson peiliin :D Välttelen myös tilanteita, joissa pitää olla meikittömänä, enkä käy edes postilaatikolla ilman meikkivoidetta.
on aina ihan mustat unen määrästä riippumatta. Niitä myös kauhistellaan säännöllisin väliajoin "mikset sää nuku tarpeeks!", kukaan ei usko kun kerron ettei johdu unen määrästä vaan siitä, etten vielä ole ehtinyt läimiä meikkivoidetta naamaan..
huomettavasti siistimmän. Sinä joka näin sanoit, oletko oikeasti varma, vai onko se kuitenkin sinun omassa silmässäsi. Mä tiedän monia, joilla on ihan paniikki vaikka hiuksista ja laittaa niitä sitten täydellä tohinalla, mutta kukaan vieressä ei huomaa eroa. Itse on vaan niin kriittinen.
Kyllä mäkin noi meikkivoiteen ja ripsarin laitan yleensä, mutta kyllä se on mun oman itsevarmuuteni takia. En mä oikeasti usko muuttuvani niistä niin paljon, että se olisi kovin huomiotaherättävää.
Muuten en osaa meikata ja 40vee häämöttää. Olis kiva vielä oppia.
huomettavasti siistimmän. Sinä joka näin sanoit, oletko oikeasti varma, vai onko se kuitenkin sinun omassa silmässäsi. Mä tiedän monia, joilla on ihan paniikki vaikka hiuksista ja laittaa niitä sitten täydellä tohinalla, mutta kukaan vieressä ei huomaa eroa. Itse on vaan niin kriittinen.
Kyllä mäkin noi meikkivoiteen ja ripsarin laitan yleensä, mutta kyllä se on mun oman itsevarmuuteni takia. En mä oikeasti usko muuttuvani niistä niin paljon, että se olisi kovin huomiotaherättävää.
Muuten en osaa meikata ja 40vee häämöttää. Olis kiva vielä oppia.
kauhistuneena, että olenko vakavasti sairas, jos näkevät minut ilman meikkivoidetta ja silmänympärysten peiteainetta. Kun tosiaan ilman niitä silmänympärykset on siniset ja naaman keskiosa todella punainen.
mielisairaalasta karanneen näköinen ilman meikkiä. Siis tosi sairaan ja pelottavan näköinen possu.
Iho kalmankalpea ja punertava, kiiltää rasvaisena ja aina joku näppy jossain. Silmänaluset mustat kuin pandalla, ripset ja kulmakarvat niin vaaleat, ettei niitä erota. Kaiken huipentaa tummansiniset silmät jotka tuijottaa pistävästi valkoisuuden keskeltä. Hiukset on tietenkin rasvaisena päätä myöten ja latvat sähköiset. Tällainen olin tänäkin aamuna.
Jos saan ihoni hyvään kuntoon, ja turvotuksen pois naamasta, hieman päivetystä, niin voin jopa näyttää melkein terveeltä ilman meikkiä.
Kuolisin jos en saisi meikata.
että ehkä ne meikit aiheuttavat osan noista teillä kaikilla toistuvista ongelmista.
Itse lopetin meikkaamisen pakosta, koska kroppani ei enää kertakaikkiaan sietänyt sitä. Muistan, kun katsoin naamaani aamuisin ennen töihin lähtöä ajatuksella 'wtf..kehtaa lähtee minnekään' ja itkua melkein väänsin. Tähän päälle sain järkyn atopia kauden, joten olin haavainen, ahavoitunut, läikikäs, ihottumainen, näppyläinen, you name it.
Lopetin meikit tosiaan ja ajan kanssa ihoni parani. Atopiaoireet vähenivät, mutta eivät toki kadonneet. Ei atopia kuitenkaan johdu meikeistä.
Nykyään en käytä mitään. Yhtään mitään. En edes useille niin elintärkeää meikkivoidetta tai ripsaria ja olen mielestäni ihan jees ilman. Ja en todellakaan ole yleisesti ottaen mikään ruusunen, mutta ihoni on terve ja terveen näköinen. Ei näpyn näppyä enää (no okei, muutaman saan jos syön suklaata).
Käytän vain kasvovettä ja kosteusvoidetta, mitkä olen todennut iholleni hyviksi.
Ei nyt tarvi vetää sitä palkoa sieraimeen, mut kyseenalaistan vain, että oletteko ihan varmoja etteivät juurikin ne meikit tee teistä 'suohirviöitä'?
Oletteko meikkaajat koskaan miettineet, että ehkä ne meikit aiheuttavat osan noista teillä kaikilla toistuvista ongelmista.
Rosacea on ihosairaus joka ei johdu meikeistä. Samoin se että silmien alla on niin ohut iho että siniset laskimosuonet näkyyy läpi on jo lapsena mulla ollut ominaisuus, joka tuskin meikin pois jättämisellä paranee. Itselläni ainakin oli siis nämä ongelmat jo ennen kuin edes aloitin meikkaamista. Meikkauksen aloittamienn ei ole vaikuttanut ihoon mitenkään.
...hän sanoi pelästyneen näköisenä: " Hui kamala, ootko vatsataudissa?"
Olen ERITTÄIN kalpea, silmäripset valkoiset, silmät pienet ja mustien renkaiden ympäröimät, posket täynnä ikivanhoja finniarpia, huulet oudon sinertävänruskeat. Kun laitan meikkivoidetta, vähän puuteria, poskipunaa, valopuuteria, ripsäri ja vähän huulikiiltoa olen kuulemma tosi hyvännäköinen. Vientiä on. Käsittämätöntä, mitä 3 minuutin meikillä saa aikaan!! :-D
Mulla on ensinnäkin rosacea (ruusufinni) eli nenä ja posket on tulipunaiset. Silmänaluset on sinertäväntummat. Ripset on niin ohuet ettei niitä näy lainkaan, samoin kulmakarvat (tummalla ihmisellä ei kivan näköistä). Huuletkin on kalpean sinertävä. Ja silmien ulkoreunaista lähtee surulliset alaspäin lähtevät parin sentin juonteet, jotka meikillä saa häivytettyä valokynällä + ylöspäin suuntautuvilla rajauksilla.
En poistu koskaan ilman meikkiä kotoani.