Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saitko usean pojan jälkeen tytön? Tai toisinpäin?

Vierailija
11.01.2013 |

Jos sinulla on ensin useampi poika ja sitten sait tytön TAI sinulla on ensin useampi tyttö ja sitten sait pojan, niin oliko eri sukupuolta olevan vauvan odottaminen/raskausaika erilainen?

Pahoinvoinnit?

Näppylät?

Valkovuodon määrä?

Vauvan sydämensyke?

jne

Ihan leikkimielellä kyselen :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmas tyttö. Raskaus oli niiiiiin täysin erilainen, että tiesin odottavani tyttöä vaikka en sitä ultrassa kysynytkään.

jos vielä neljättä alan odottaa, olen varma, että tiedän sukupuolen. Kaksi ekaa taas oli tysin identtiset odotusajat.

Mut silti uskon, että Tää vaihtelee paljon ihmisten välillä.

Vierailija
2/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ja poika

tyttö

poika

poika

kaikki raskaudet lähes oireettomia, näppylättömiä, oksennuksettomia. ihan samalla kaavalla odotin niin poikaa, tyttöä ja sekä että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysin erilaiset olivat raskaudet. Tytöstä mieli myllersi, sain raivareita ja itkeskelin ja välillä elo oli yhtä auringonpaistetta. Poika-raskaudessa olin NIIIIN tasainen "löllykkä" etten tainnut suuttua kunnolla kertaakaan. Unet olivat vaan kovin väkivaltaisia. Fyysisesti jaksoin kutakuinkin samalla tavalla molemmilla kerroilla.

Vierailija
4/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme poikaa ja neljäs on tyttö :)

Tyttö raskaus TÄYSIN erilainen kuin aikaisemmat. pahempi olo, ei näppylöitä, sykkeet oli korkeammat, mielialat ailahteli täysin...jne

ilmeisesti joillakin meistä sukupuolet toella vaikuttavat raskausoireisiin ja joillain taas ei.

Vierailija
5/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan erilaisia. Ekassa raskaudessa ei mitään ja toisessa kaikki klassiset oireet. Eli vaikka samaa sukupuolta, voi raskausoireet vaihdella joillain ainakin ;)

Vierailija
6/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toisilla vaihtelee kaikki raskaudet sukupuolesta riippumatta. Mutta olisi mielenkiintoista kuulla onko jollakulla esim neljä poikaa ja yksi raskauksista olisi ollut täysin erilainen. Sellaiseen tarinaan en ole koskaan törmännyt.

Mutta nyt kun otsikoin tämän jo noin, niin tuskin tähän ketjuun sellaista tarinaa enää saadaan :)

ap

Vierailija
7/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme poikaa ja yksi raskauksista oli täysin erilainen kuin kaksi muuta.

Vierailija
8/25 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tyttöä ja sitten poika :) raskaudet ihan erilaisia : tytöistä oksentelin ja olin väsynyt yms. Pojasta oireita ei ollut läheskään niin paljon. Pääsin helpommalla pojasta.

Vierailija
9/25 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Ei kukaan tuuppaa pelkkiä tyttöjä tai poikia kun sarjaa jatketaan tarpeeksi kauan.

Vierailija
10/25 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi vanhinta poikia ja nuorin tyttö. Tytön kohdalla pahoinvointi kesti KOKO raskauden ajan! Pojilla loppui viimeistään puolessa välissä. Pojilta se viiva mahassa oli tumma alusta asti. Tytöllä se tuli myöhemmin ja paljon vaaleampana. Kaikin puolin tyttö pisti mut kärsimään vaivoista pahemmin.

Vierailija
11/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista on tuo tyttöä odottaessa paljon puhuttu mielialan ailahtelu? Mielenkiinnosta kysyn. Minä odotan vasta esikoista, mutta mielialani ailahtelee muutenkin (ilman raskautta jatkuvasti) ja sama soppa jatkuu raskaana.

Vierailija
12/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meinaan myös kuullut, että tyttöä odottaessa hikoiluttaa ja poikaa odottaessa paleluttaa.

Vierailija
13/25 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli kahden pojan jälkeen tyttö. Poikien odotukset olleet sanalla sanoen yhtä ruusuilla tanssimista, toki kaikista alussa pahoinvointia mutta kuitenkin. Tämän tytön odotus oli hankalaa, olin koko ajan hirveän väsynyt, oksentelin puoliväliin ja senkin jälkeen satunnisesti, hb pysyi koko ajan matalalla jne. Sykkeet oli tytöllä koko ajan matalammat, kuin pojilla, samaten oma verenpaineeni jopa liian matala, kun taas poikia oottaessa ennemmin yläkanttiin. En tiedä, onko millään yhteyttä sukupuoleen, mutta näin mulla. :)

Vierailija
14/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millä tavalla yksi raskaus oli erilainen, niillä kenellä sitten kuitenkin tuli samaa sukupuolta. Sillä olen kuullut paljon tuosta pahoinvoinnin eroavaisuudesta. Onko samaa sukupuoltakin tulleissa yksi ollut erilainen nimenomaan tuosta pahoinvoinnistansa? Vai mistä piirteestä?

Vierailija
15/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas raskaus oli helpoin mitä kuvitella saattaa,silti sukupuoli oli taas sama,poika :D

Vierailija
16/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millä tavalla yksi raskaus oli erilainen, niillä kenellä sitten kuitenkin tuli samaa sukupuolta. Sillä olen kuullut paljon tuosta pahoinvoinnin eroavaisuudesta. Onko samaa sukupuoltakin tulleissa yksi ollut erilainen nimenomaan tuosta pahoinvoinnistansa? Vai mistä piirteestä?

ei ollut pahoinvointii lainkaan,kahden edellisen kanssa kun oli!

Vierailija
17/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö, poika, poika, poika ja tyttö. Ei eroa raskauspahoinvoinnissa, mahan muodossa tms.

Vierailija
18/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut pahoinvointii lainkaan,kahden edellisen kanssa kun oli!

etomista VAI todellista pahoinvointia??? Siis laatta lensi jne ekojen kanssa?

Vierailija
19/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta eroa ei ollut, mutta se poikaviiva mahassa puuttui siinä kolmannessa raskaudessa.

Vierailija
20/25 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmas tyttö. Raskaus oli niiiiiin täysin erilainen, että tiesin odottavani tyttöä vaikka en sitä ultrassa kysynytkään.

jos vielä neljättä alan odottaa, olen varma, että tiedän sukupuolen. Kaksi ekaa taas oli tysin identtiset odotusajat.

Mut silti uskon, että Tää vaihtelee paljon ihmisten välillä.

tiesin jo alkuraskaudessa että tyttö tulossa kahden pojan jälkeen. 2 ekassa ei pahoinvointia, 3 raskaus oli vaikein kaikinpuolin, järkyttävät mielialanvaihtelut jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi