Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ylipainoinen joka kuvittelee olevansa todella seksikäs!

Vierailija
11.01.2013 |

Meillä töissä todella nuori nainen jolla reippaasti ylipainoa. Kehuu omia rintojaan. Aivan tavalliset ja suhteessa painoon ei ole suuret mutta kuvittelee niiden olevan tosi isot ja seksikkäät. Hänellä maantienharmaat hiukset joita pöyrittelee jatkuvasti. Syö kokoajan laukustaan muffinia, suklaapatukkaa jne. vaikka ilmoitti 5kk sitten olevansa laihiksella eikä mitään muutosta ole näkynyt. On tämä henkilö alkanut käymään todella pahasti hermoon. argh!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkisit oman elämän?

Vierailija
2/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus vai nätti naama?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella tuollainen repliikki :D

Vierailija
4/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hassu katsoa jos joku tavallisen näköinen pullero olisi kovin ylpeä ulkonäöstään ja oikein silminnähden :D

Vierailija
5/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä tunnen oloni seksikkääksi, jopa näin raskauden puolivälissä, mutta vaan oman mieheni seurassa.

Ei mun kyllä tulis mieleen mun seksikkyyttäni todistella työkavereilleni. :)

Vierailija
6/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, onhan noita. Luulen että ne on vaan niin katkeria rumuudestaan, että yrittävät rakentaa tuollaisen suojamuurin itselleen. Vähän kun jotkut nauravat hermostuneesti jos joku kuolee. Mutta eihän se läski kaunista todellakaan ole. Ärsyttävvää jo katsella rumaa läskiä joka kokoajan vetää jotain snickerssiä, saati että sellaista joutuis kuunteleen.

Vierailija
7/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin yksioikoinen juttu.Pitäisi ensin määritellä että mikä on läski ja mikä ruma ja mikä seksikäs.

Sitten vielä sellainen pointti että vaikka onkin ylipainoa,esim pitkällä naisella,niin jos se on oikeissa paikoissa ja on kiinteän oloinen ja kauniit kasvot ja miellyttävä luonne voi olla todellakin seksikäs.Sellainen isonainen.

Toisaalta vaikka olis normaalipainoinen mutta paljon löysää ihoa että tulee makkaroita niin ei ole seksikästä(kuten minä itse)

Vierailija
8/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut koita ohitaa olankohautuksella..

Vierailija
9/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta ulkonäöstään. Miten ihmeessä sekin on pois aloittajan kaltaiselta kitinä-ämmältä joka oikein menettää jo hermonsa työkaverin epäonnistuneesta laihdutuskuurista.

Taidat olla joku entinen koulukiusaaja, joka nitisee liitoksistaan, kun ei enää aikuisiällä kehtaa aloittaa työpaikkakiusaamista. Vai oletko aloittanut sen jo naureskelemalla työtoveristasi selän takana muille työkavereille?

Vierailija
10/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hassu katsoa jos joku tavallisen näköinen pullero olisi kovin ylpeä ulkonäöstään ja oikein silminnähden :D

Pitääkö ihmisen olla jotenkin aivan poikkeuksellisen hyvännäköinen, jotta olisi oikeutettu itsearvostukseen? Minusta monen "aivan tavallisen" suomalaisen naisen hyvinvoinnille tekisi terää olla paljon nykyistä ylpeämpi omasta ulkonäöstään!

Vierailija
11/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kommentoida tätä, koska emme tiedä miltä tuo nainen oikeasti näyttää.

Onko hän bmi 26 vai 40, oikeasti ruma vai kenties kaunis nainen...

Kuva pöytään ja katsotaan sitten raadin mielipiteet.

Ja ap:n kuva kanssa :)

Vierailija
12/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainenkin esittelee itseään oikein työkseen seksikäänä vaikka on järkyttävä valas ja muutenkin ruma kuin mikä.

Vierailija
13/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista eniten se että puhuu KOKOAJAN, ja vain itsestään ja omista asioistaan. Jos joku aloittaa mielenkiintisen puheenaiheen ei hän kommentoi sitä vaan kääntää puheen itseensä. Mitä hän teki, mitä poikaystävä teki ja sanoi.. Aluksi ok mutta pidemmänpäälle ärsyttää. Kertoo kuinka monet kaverit ja miehet ihailee hänen rintojaan ja kourii niitä itse. Pitää usein avonaisia paitoja. no ehkä makuasia mutta itse pidän timmeistä, pyöreistä rinnoista jotka eivät roiku.

ylipainoa on niin reilusti että niskassa on poimu, kaula heiluu nauraessa, poskissa paljon läskiä. Veikkaisin 30-35kg yli normaalipainon. Minulla on ollut aikaisemminkin ylipainoinen työkaveri. Hänellä läskiä ei ollut juuri kasvoissa. Meikkasi, värjäsi ja laittoi hiuksia, oli kauniit kasvot. Tällä tyypillä taas on värjäämättömät hiukset jotka aina takana ponnarilla ja leikkelee niitä latvoja lähes joka pv itse askartelusaksilla. Ei juuri meikkaa, voi olla puuteria mutta ei muuta.

Vierailija
14/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista eniten se että puhuu KOKOAJAN, ja vain itsestään ja omista asioistaan. Jos joku aloittaa mielenkiintisen puheenaiheen ei hän kommentoi sitä vaan kääntää puheen itseensä. Mitä hän teki, mitä poikaystävä teki ja sanoi.. Aluksi ok mutta pidemmänpäälle ärsyttää. Kertoo kuinka monet kaverit ja miehet ihailee hänen rintojaan ja kourii niitä itse. Pitää usein avonaisia paitoja. no ehkä makuasia mutta itse pidän timmeistä, pyöreistä rinnoista jotka eivät roiku.

ylipainoa on niin reilusti että niskassa on poimu, kaula heiluu nauraessa, poskissa paljon läskiä. Veikkaisin 30-35kg yli normaalipainon. Minulla on ollut aikaisemminkin ylipainoinen työkaveri. Hänellä läskiä ei ollut juuri kasvoissa. Meikkasi, värjäsi ja laittoi hiuksia, oli kauniit kasvot. Tällä tyypillä taas on värjäämättömät hiukset jotka aina takana ponnarilla ja leikkelee niitä latvoja lähes joka pv itse askartelusaksilla. Ei juuri meikkaa, voi olla puuteria mutta ei muuta.

En jaksais mäkään olla sen työnkäveri

Vierailija
15/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää että sun pitää sotkea tähän sen ylipaino, siis onko se joku ärsytystä lisäävä ominaisuus? Mun mielestä kuka tahansa on ärsyttävä jos kokoajan lässyttää itsestään ja omasta erinomaisuudestaan.

Vierailija
16/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekeskeistä sotanorsua! Juurikin tuollaisia, jotka kuvittelevat olevansa todella upeita, töissä tiedetään kaikesta kaikki ja tämä vielä tuodaan esiin huutamalla, siis asiat esitetään sellaiseen hemmetin isoon ääneen. K0ollega on juuri tuollainen; kolmekymppinen nuori nainen, ylipainoa about sen verran, että vatsa oikeasti roikkuu reisissä ja asiakaspalavereissa tämä sitten on koko ajan äänessä ja se ääni on iso. Voi sitä myötähäpeän määrää. Mikä noita vaivaa?

Vierailija
17/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska luulee olevansa niin pirun kaunis ja seksikäs. Tuskinmuten kehuisi omia rintojaan ja kourisi niitä samalla.

Vierailija
18/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Saarijärvi Pirunpelto sarjassa:)

Vierailija
19/25 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kokoonkuivunut kärttyinen luiseva vaihdevuosiakka, joka on kateellinen miesten ihailemista nuoren naisen seksikkään mehevistä muodoista. Mmmmm….

oikeat muodokkaat naiset ovat niitä normaalipainoisia, joilla on muodot oikeissa kohdissa ja kauniit kurvikkaat kaaret oikeissa kohdin muuten hoikassa vartalossa. Lihavilla muodot ovat vain epämääräisesti pursuavia läskimakkaroita joka puolella vartaloa, jolloin vartalon muoto näyttää pääasiassa tynnyriltä ilman vyötäröä.

Vierailija
20/25 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuhun puuttumatta. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi