Lue keskustelun säännöt.
Mitä äidille ja anopille joululahjaksi?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja siitä että olette yhtä perhettä, se on antanut sulle sen pojan, joka on suurimpia uhrauksia naisen elämässä. Se on paljon tärkeämpää kun antaa jotain tavaraa mitä itsekin saa kaupasta.
Anoppi: Unitöppöset, kuten 2:llakin =)
äidille untuvasukka-tossut (Hemtexin) ja anopille kaulaliina (Burberry)
Ja sit vähän muutakin mut noi pääasiassa