Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lähiympäristössä lapsia, joiden kotiin ei pääse? Miten suhtaudutte?

Vierailija
10.01.2013 |

Aivan omituinen juttu minusta. Tyttöni ystävystyi luokkakaverinsa kanssa. Ovat koulussa usein yhdessä ja leikkivät siellä paljon yhdessä. Kyseessä on kolmasluokkalaiset. Meille tyttö on kutsuttu pari kertaa ja on tullutkin. Heille ei saa mennä koulun jälkeen, eikä viikonloppuisin. Muutama tyttö luokalta on kolmen vuoden aikana käynyt heillä muutamaan otteeseen. Synttäreitä ei ole pidetty kun kai ekalla, jonne kutsuttiin pari kaveria. Sen jälkeen ei.

Minusta perheet, joihin ei pääse kylään on epäilyttäviä. Iltapäivällä lapsi kaipaa kaveria, joten tuntuu hassulta tuhlata aikaa ystävään, josta ei saa iltapäiväseuraa.

Äiti on yh (niin olen minäkin) ja vaikuttaa kohtuullisen täyspäiseltä. Emme ole montaa kertaa jutelleet kuitenkaan. Olenko omituinen, kun minua asia ärsyttää. Tytärtänikin ärsyttää, joten hän haluaisi muita kavereita.

Mikä voi olla syynä, että jonkun kotiin ei pääse?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin mietin, että perheessä on jotain vialla. Alkoholiongelma on aika yleinen. Tai sitten niin paskaista ja sekaista kun vanhemmat ryyppää ja tupakoi illat.

Yleensä nämä perheet tuppaavat penskansa toisten harteille, mutta heille ei saa mennä. Meilläkin tytöllä kaveri, jonka luo ei saa sisälle mennä. Epäilen, että vanhemmilla on joku aviokriisi ja tappelevat niin paljon tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan