Katsoitko The Wire-sarjan avauksen TV2 (su)?
Mitä mieltä olit?
Itse katsoin jakson Areenalta jälkikäteen ja ihmettelen sen suurta suosiota ja hehkutusta. Ei ainakaan ensimmäinen jakso Sopranoksen tai Mad Menin tasolle yltänyt! Ajattelin kuitenkin vielä jäädä seuraamaan jatkoa, josko paranisi jatkossa..
Kommentit (29)
käyttäjistä, diilereistä, tutkijoista, poliiseista yms.
Mistä se kertoo?
viitsit vastata, kun en viitsinyt Googlettaa.
Teemat ovat mielenkiintoiset.Ehkä sen avausjakson vilkaisen, jos areenalta näkee.
Wire-sarjaa ei kyllä ole parasta katsella telkkarista jakso viikossa tyyliin. Jokainen kausi on käytännössä 10+ tuntinen elokuva, joka on vaan pätkitty sopivasti tunnin paloihin, eikä se oikein anna anteeksi jaksojen missaamista ja kymmenien hahmojen tai juonilankojen huonoa muistamista.
Sinänsä kyllä kun näin sarjan alkavan tuli himo katsoa se taas uudestaan DVD:llä. Mikään muu sarja ei pääse edes lähelle.
Siihen ei pääse heti sisään. Kääntäjällä on varmasti ollut täysi työ!
katsonut sitä ekaa jaksoa, ei sen perusteella koukuttanut yhtään. Olen päättänyt kuitenkin antaa sarjalle vielä mahdollisuuden, kun sitä niin kovasti kehutaan. Näkyyköhän se Areenasta?
Hyvä, koska lähetysaika ihan pyllystä!
katsonut sitä ekaa jaksoa, ei sen perusteella koukuttanut yhtään. Olen päättänyt kuitenkin antaa sarjalle vielä mahdollisuuden, kun sitä niin kovasti kehutaan. Näkyyköhän se Areenasta?
käyttäjistä, diilereistä, tutkijoista, poliiseista yms.
Mistä se kertoo?
http://www.imdb.com/title/tt0306414/?ref_=fn_al_tt_4