Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan onnistunut nutrauksessa?

Vierailija
27.01.2013 |

Ja paljonko lähti painoa ja missä ajassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENE-dieetin aikana laihdutaan tavallisesti 1,5–2,5 kg viikossa, ja 8–16 viikon aikana keskimäärin 15–21 kg.

Vierailija
2/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omin päin ei saa lähteä pelkästään nutrilet tai vastaavilla tuotteilla elämään 2-3 viikkoa kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan oikeesti onnistunut?? Vai onko täyttä humpuukia moinen juttu?

Vierailija
4/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ei ollut kovin paljon, pudotin 80 kilosta 65 kiloon 15 viikossa.

Vierailija
5/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutrasitko vai miten teit, että onnistuit? Mulla olis just samat tavoitteet ku sulla eli 80 kg -> 65 kg. Hienoa, että sinä onnistuit! :-) Antaa uskoa minullekin.

Vierailija
6/6 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput pudotin samalla kun siirryin täysnutrauksesta osanutrauksen kautta tosi hitaasti normaaliin ruokavalioon.

Aluksi söin kasvis- ja kanakeittoa, suklaapirtelöitä yms. Loppukuuri meni pelkän suklaapirtelön voimin kun en saanut muita enää alas. En lipsunut lähes ollenkaan. Joskus kun oli ihan pakko saada jotain kiinteää, keitin kananmunan ja söin sen kanssa vihreitä vihanneksia, mutta muuten oli helppo olla pelkillä pirtelöillä.

Suklaapirtelön nautin usein kuumana ja lisäsin siihen tummaa kaakaojauhetta. Joskus tein niin että söin viiden pussin sijaan neljä pussia suklaapirtelöä, mutta lisäsin kaikkiin kaakaojauhetta ja hieman maitoa. Kalorimäärä pysyi suunnilleen samana, mutta litkut olivat juotavan makuisia.

Nutrileteilla laihduttaminen oli silti yksi vaikeimpia juttuja jotka olen elämässäni tehnyt. Minulla ei menyt nälkä ohi kolmessa päivässä niin kuin monilla muilla, vaan tunsin nälkää satunnaisesti läpi kuurin. Itseinho ja motivaatio sattui vaan olemaan juuri sillä hetkellä niin kova että jaksoin. Punnitsin itseni joka aamu, ja merkkasin tuloksen taulukkoon, josta laskin aina viikon lopuksi keskiarvon ja siitä viikkopudotuksen. Paino näytti 100-800 grammaa plussaa vähintään kerran kahdessa viikossa, joka on ihan normaalia, mutta keskiarvo putosi koko ajan.

Kuurin aikana ja sen jälkeen ymmärsin, että minulle kaksi lämmintä ruokaa, aamupala ja iltapala on yksinkertaisesti liian paljon ruokaa. Nyt syön pienempiä annoskokoja kuin ennen, ja vain 2-3 kertaa päivässä ja paino pysyy helposti poissa vaikka nousee pari kiloa aina esimerkiksi joulun aikaan. Niin kauan kuin söin orjallisesti suositusten mukaan, painonhallinta oli yhtä helvettiä ja vain lihoin koko ajan, mutta nyt nautin olostani niin paljon, että syön oman kroppani mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä