Uskotteko, että Madeleine Mccann on vielä elossa?
Ajattelin vain, että jos hänet onnistuttaisiin löytämään nyt elossa ja palauttamaan takaisin vanhemmillen, niin miten hän sopeutuisi enää elämään perheensä kanssa, kun hän oli kadotessaan 4-vuotias ja hän täyttää tänä vuonna 10, jos on elossa....
Kommentit (277)
Vanhemmat parinvaihtoaktissa. Lapselle yliannostus huumetta ja hävittivät ruumiin. Kaiken tiedon perusteella todennäköisimmin.
McCannit tietysti kuittasivat ruumiskoirien loydot vaarina. Ja etta koirat ovat "incredibly unreliable" eli "aarettoman epaluotettavia"
Nama siis maailman parhaita koiria alallaan, kannattaa lukea kys. koirien loydoista esim Jerseyn saaren orpokotitapauksessa, ja muitakin murhia ovat selvittaneet.
Tietysti vaikka Madeleinen ruumis loytyisikin niin nain monen vuoden jalkeen ei ole yhtaan kudosta jaljella enaa, varmaan vaikea selvittaa kuolinsyyta, etta siinakin tapauksessa McCannit voisivat paasta kuin koira verajasta. Itse uskon tahan huumaamiseen ja onnettomuuden sattumiseen. Toisaalta jotkut lahteet ovat sanoneet etta McCannien lapset ovat huutaneet huoneessaan tuntikausia Portugalissa, ja etta Madde oli hankala lapsi. Toisaalta M on voinut kuolla jo aikasemmin illalla, ja pistetty sohvan taakse. Ruumishaju alkaa eri lahteiden mukaan erittymaan ymparistoonsa noin 1,5-3h kuolemasta. Jos esim Madde olisi ollut sohvan takana vain vartin kuolemansa jalkeen, ruumiskoirat ei tata pystyisi haistamaan
En usko. Sen sijaan uskon, että omat vanhemmat ovat syypäitä hänen kuolemaansa. Kenties tahattomaan sellaiseen, jonka sitten päättivät salata ja järjestää tällaisen katoamishaloon. Olen tutustunut tähän tapaukseen todella paljon ja alkanut pitää tätä vaihtoehtoa selkeästi todennäköisimpänä.
Joo, minäkään en voi käsittää kuka jättää lapset lukitsemattomaan hotellihuoneeseen keskenään nukkumaan. Ymmärtäisin tämän jossain perä-Sysmässä. Jonkun on siis pitänyt tietää, että toimivat näin, koska tuskin on yleinen käytäntö. Vanhempien osallisuuteen en usko. Varsinkin äidin kasvoista näkee miten kärsii edelleen. Jos olisi minun lapsi niin toivoisin, että olisi kuollut kuten varmaan onkin, koska muuta en pystyisi ajattelemaan ja olisi lapselle helpotus. Toivottavasti vain asia selviää joskus. Niin suloinen tyttö. Sydäntäsärkevää ja ei voi käsittää millaisia ihmisiä tässä maailmassa on. Rukoilen aina lapsen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä todisteita, että pikkusisaret olivat myös saaneet unilääkettä?
Eivät heränneet koko asian liittyvän hälinän aikana.
Sinänsä ohis, mutta pienet lapset voivat olla todella sikeäunisia. Itse olen 3-vuotiaana nukkunut rattaissa ulkona F1-kisojen varikolla. Enkä takuulla ollut huumattu...
Tasaisessa äänessä tärinässä nukkuu parhaiten. Siskoni nukkui traktorinhytissä, poikani nukkui tehokkaimmin
auton hurinaan.
Ei ole elossa, ei ole ollut sen illan jälkeen. Vanhemmat. Vahinko tai tahallinen.
Vanhemmat ovat lyöneet rahoiksi tapahtumien jälkeen. Ei mitään syytä tunnustaa, päinvastoin. Noita juopottelevia brittejä näkyy jatkuvasti maisemissa, miten tämä pari eroaisi niistä?
Niin, todennäköisesti. Lapsiraukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä ohis, mutta pienet lapset voivat olla todella sikeäunisia. Itse olen 3-vuotiaana nukkunut rattaissa ulkona F1-kisojen varikolla. Enkä takuulla ollut huumattu...
Tasaisessa äänessä tärinässä nukkuu parhaiten. Siskoni nukkui traktorinhytissä, poikani nukkui tehokkaimmin
auton hurinaan.
Ootko ikinä kuullut formula-auton ääntä livenä? Ei ole tasaista hurinaa se kirkuminen nähnytkään. Ja en siis ollut kyydissä vaan siinä varikkoalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
auton hurinaan.
No juu mutta kun se ei ollut mitään tasaista hurinaa, vaan huoneessa pyöri porukkaa ja lapset jopa nostettiin sängyistään ja siirrettiin muualle ja nää vain nukkui. Jollen väärin muista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva saada pätevän meedion vastaus asiaan.
"Meediot" ovat päteviä korkeintaan ihmisten kusettamisessa, sinä hyväuskoinen.
Eläkkeelle jäänyt Scotland Yardin poliisi sanoi haastattelussa viime vuonna, että Mauritanian tutkintalinjat pitäisi tutkia uudelleen. Uskoo, että sitä kautta lapsen kohtalo selviäisi. Lapsi vain ei ole enää varmaan elossa. Niin pieni lapsi lopettaa jo syömisen kun ikävöi äitiään ja menee jo senkin vuoksi huonoon kuntoon.
Mccannithan ovat itse ilmaisseet epäilevänsä että kidnappaajat olivat huumanneet lapset, koska näiden heräämättömyys oli niin huomiota herättävää. Gary mm oli järjestänyt oudolta vaikuttavan kohtauksen jossa karjui kuin leijona ja sitten romahti lattialle, muksut ei heränneet. Kate jopa tarkisti lasten elintoiminnot kun vaikuttivat niin elottomilta, lapset nostetiin syliin ja vietiin viileämmän ulkoilman kautta toiseen huoneistoon eivätkä heränneet. Mikään ei ainakaan puhu sitä vastaan etteikö vanhemmat olis voineet huumata lapset.
Uskon että vanhemmilla on jotain tekemistä asian kanssa. Se isä vaikuttaa ihan superkylmältä ja kolkolta tyypiltä muutenkin.
Erään julkkiksen sisarusta naarattiin melkein vuorokausi eikä löytynyt. Kunnes kutsuttiin meedio paikalle ja näytti heti oikean paikan. Että semmosia huijareita
Itse nyt vanhempana koen oudoksi pariskunnan joka jättää 3 lasta yksin hotellihuoneeseen, 2 ja 4 vuotiaat heräävät helposti yöllä, ja se että käy puolen tunnin välein katsomassa lapsia on heitteillejättö. Ei ollut edes itkuhälytintä. Suomessa olisi kaikki lapset otettu huostaan jos vanhemmat lähtis lähiravintolaan illalliselle. Miten lomalla moinen toiminta on hyväksyttävää?
Sedatiivien käyttö on spekulaatiota kuten sanottua sikäli että sitä ei tutkittu vaikka poliisi oli esittänyt epäilyn, eli kuuluu kategoriaan asiat, joista on tietysti mahdollista väittää että jätettiin tahallaan tutkimatta. En tiedä kuinka nopeasti tutkimus olisi pitänyt suorittaa, eli kuinka nopeasti ne olisivat poistuneet elimistöstä. Oletettavasti kyse oli siitä että sitä pidettiin todennäköisimpänä skenaariona kuolemantuottamuksessa.
Pedofiliaepäilyt liittyivät ainakin siihen että perheystävä oli yhteisen matkan jälkeen jättänyt tutkintapyynnön isästä Gerry McCannista ja myös Portugalissa mukana olleesta David Paynesta näiden Madeleideen liittyvän keskustelun takia, siis jo ennen tätä nimenomaista matkaa, jolla M katosi. McCann vanhemmat ovat myös listattuina jonkinlaisessa valtakunnallisessa rekisterissä. Tämä ei ole osa mitään virallista tutkintalinjaa, eli edistäminen on varmasti haastavaa. vastaavasti sen voi ajatella olevan huuhaata sillä itse tapahtumien kulku on varmasti epäselvä kaikille niillekin joiden mielestä vanhemmat ovat syyllisiä.
Erityisen epäilyttävän tapahtumasta tekee kuitenkin se miten ja kuinka nopeasti nimenomaan media-alan huippuammattilaisia ruvettiin hyödyntämään lähinnä vanhempien suojakilpenä. Eli pääpaino oli siinä eikä lapsen etsimisessä. Osittain Portugalin poliisin epäpätevyyden julistaminen on ollut sitäkin että case on haluttu pelata Scotland Yardille, ja ryhmien välillä oli eturistiriitoja alusta asti ja on ilmeistä miksi tätä ajatusta on lähdetty viemään eteenpäin.
Kannattaa katsoa Richard D.Hallin dokumentit aiheesta, löytyy youtubesta. Kannattaa tietysti muistaa myös lähdekritiikki, vaikka monet esitetyt argumentit ovat olleet esillä muissakin yhteydessä. Ainakin voi ajatella että se on osa tapaukseen liittyvää yleissivistystä McCann isännöimän kamppanjan ohella.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että vanhemmilla on jotain tekemistä asian kanssa. Se isä vaikuttaa ihan superkylmältä ja kolkolta tyypiltä muutenkin.
Ihan sama luonne naisella