Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eihän itsenäisyyspäivänä saisi siivota?! naapuri tamppaa mattoja, imuroi ja metelöi!!!!! mitä tekisin...

Vierailija
06.12.2005 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tämä voi nimittäin olla monelle ennen joulua! ja mikä parasta niin tänään voi koko perhe siivota yhteisvoimin...

ajatellaan nyt vaikka noita kaupan työntekijöitä...aina töis!

ja kyllä mä ainakin meinaan tänään imuroida ku meillä on illalla kerran juhlat!!!

Vierailija
2/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Itsenäisyys meillä on???? Sotiemme sankareita olen muistanut konkreettisesti joskus hoitamalla heitä vanhustentaloissa joten tiedän että tämäkään päivä ei heille kaikille niin tärkeä ole..muistot tulevat vain mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just pesin astiat. Vein roskat. Kohta laitan pyykkikoneen päälle. Ja sit alan pikkuhiljaa imuroimaankin. So sue me!

Vierailija
4/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo komensin töihin. Ite teen sitten loppusilauksen perästä.

Vierailija
5/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ainut vapaa tällä viikolla ja kämppä kaipaa kunnon siivousta, joten siivoan!

Illalla on sitten mukavaa kun on puhdasta ja raikasta ja aikaa olla lasten kanssa.

Hyvää ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ kaikille!

Vierailija
6/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhät on valitettavasti pyhitetty lähinnä kotitöille :( Tuskin kukaan ainoaa vapaapäiväänsä käyttää mielellään suursiivoukseen kun lepokin tekisi terää, mutta joskus ei ole vaihtoehtoja. Itse olen kotona mutta kun olin töissä ei tosiaan ollut paukkuja 10 tunnin päivän päälle vielä alkaa siivoamaan. Kyllä siivoukset odotti usein sunnuntaihin (lauantaina olin vielä liian väsynyt viikon töistä)