Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ja miehen tarina taitaa olla lopussa =(

Vierailija
28.11.2005 |

Ihan suhteen alussa kyttäs mun sähköpostit. Nykyään mun kännykän tutkii monta kertaa päivässä ja nyt sit kaiken kukkuraksi on etsinyt mun eri nimimerkeillä joskus vuosia sitten kirjoittamia tekstejä internetin keskustelupalstoilta. (tyhmä kun en niitä ole uusiin aikoinani vaihtanut)

Siis on niin loukattu ja tyhjä olo kun mies ei kunnioita mua millään tavalla. Sit vielä vittuilee niistä teksteistä mitä olen vuosia sitten ennen meidän suhdetta kirjoitellut mitä hän nyt on löytänyt ja ne ei todellakaan kuulu tähän nykyiseen suhteeseen tai ylipäätään kenellekään. Ja sit hän vielä on kirjoittanut jonnekin palstalle avauksen liittyen mun menneisyyteen ja ties mitä siellä mun selän takana musta puhutaan.

Hän tuntuu elävän menneisyydessä ja saa jotain sairasta tyydytystä että tietää mitä oon aikoinani kirjoittanut ja avautunut nettiin. Eikö jokaisella ole menneisyys ja kaikkea ei tarvitse kertoa. Montakohan parisuhdetta olis karikolla jos jokainen parisuhteessa oleva ihminen sais tietää ihan kaiken toisen menneisyydestä.

Mä oon niin vitun TÄYNNÄ tota vahtimista ja kyttäystä. Sinänsä ihan tyhmiä juttuja vielä mitä olen kirjoittanut aikanaan, mutta helvetin LOUKKAAVAA, että hän niitä etsimällä etsii ja sit vielä virnuilee, että enpäs tätäkään tiennyt jne...

Ikävintä tässä on, että olen raskaana ja laskettu aika ensi vuoden alussa. Ollaan etsimässä isompaa asuntoa, mutta nyt kyllä tuntuu siltä onko mun sittenkin parempi vauvan kanssa kahdestaan? Rakastan miestä ja sitäkin hän jatkuvasti epäilee =( En tiedä jaksanko enää tota kyttäystä mitä on jatkunut läpi meidän suhteen. Mua ja mun yksityisyyttä mies ei millään tavalla kunnioita. Olen jatkuvasti ajatellut, että ajan myötä hän muuttuu, mutta tuntuu menevän vaan pahempaan suuntaan. Mies ei varmaan edes tiedä mitä toisen kunnioitus ja arvostus tarkoittaa =(

Alkaa olla tän suhteen viimeiset hetket ellei ihme tapahdu ja hän alkais kunnioittaa mua. Täytyy nimittäin muuttaa ennen vauvan syntymää ja siihen ei ole enää kuin pari kuukautta.

Mä niin rakastan häntä, mutta en kestä.... en kestä enää tätä epäluottamusta!!! *itkee*

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäpä miehellesi tämä teksti! Joko ottaa opikseen, tai sitten ehkä ero on parempi. Toi hajottaa ihmistä pikkuhiljaa, ja vie kaiken itseluottamuksen. Voi olla, ettei miehesi oikein ymmärrä miten se sua loukkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla