Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamala olo! 18-v. teinimme kertoi, että on kuullut monet riitamme. Olen luullut,

Vierailija
08.01.2013 |

että hän nukkuu tai ei kuule huoneeseensa, koska se on kahden kerroksen päässä, eikä sieltä kuulu ääniä toiseen suuntaan ikinä. Olemme riidelleet mieheni kanssa suhteestamme, joka on huonossa kunnossa, miehen käyttäytymisestä ja aivan varmasti on seksikin ollut esillä riidoissa.

Hävettää suunnattomasti! Eniten olen pahoillani, että lapsi on joutunut kuulemaan riitoja. Pahoittelin ja sanoin, että hävettää. Kerroin myös, että riita on merkki siitä, että vielä välitämme, välinpitämättömyys on pahinta. Mutta siltikin, aivan kamala olo. Onko kukaan muu riidellyt lastensa kuullen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäs ei ilmeisesti asia ole edes kiinnostanut. Ette te molemmat voi niin tyhmiä olla. Ja nyt varmaan kuvittelet, että ette enää ikinä riitele lasten kuullen. :DDD

Vierailija
2/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän nukkuu tai ei kuule huoneeseensa, koska se on kahden kerroksen päässä, eikä sieltä kuulu ääniä toiseen suuntaan ikinä. Olemme riidelleet mieheni kanssa suhteestamme, joka on huonossa kunnossa, miehen käyttäytymisestä ja aivan varmasti on seksikin ollut esillä riidoissa.

Hävettää suunnattomasti! Eniten olen pahoillani, että lapsi on joutunut kuulemaan riitoja. Pahoittelin ja sanoin, että hävettää. Kerroin myös, että riita on merkki siitä, että vielä välitämme, välinpitämättömyys on pahinta. Mutta siltikin, aivan kamala olo. Onko kukaan muu riidellyt lastensa kuullen?

Tietenkin hän kuulee. On oikeasti mahdotonta riidellä samassa asunnossa niin että toinen ei kuulisi. Ellei ole sokea, kuuro ja idiootti.

Miehessähän se vika onkin. Sun tekstistä saa sen käsityksen että sussa on se vika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hän kuulee. On oikeasti mahdotonta riidellä samassa asunnossa niin että toinen ei kuulisi. Ellei ole sokea, kuuro ja idiootti.

Miehessähän se vika onkin. Sun tekstistä saa sen käsityksen että sussa on se vika

Vierailija
4/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesivät kyllä että kuulen, vaikka erihuoneessa olivatkin. Riitoja ei ollut usein, eikä ne ollut mitään väkivaltaisia tms. mutta ne kaikki sanat mitä vanhempani ovat toisilleen huutaneet, ovat jääneet mieleen. Lapsesta voi tuntua ihan älyttömän pahalta kuulla, mitä kaikkea paskaa vanhemmat puhuvat toisistaan, miten rumasti haukkuvat toisiaan jne.

Eipä tuohon tilaanteeseen enää mikään oikein auta. Minultakin vanhemmat selittelivät ja pyysivät anteeksi riitojaan, enkä mitään varsinaisia traumoja niistä saanut, mutta ne sanat ovat jääneet mieleen niin elävästi.

Niinpä itse päätin jo joskus 12 vuotiaana, että kun minulla on lapsia, heidän kuullen ei koskaan huudeta. Toki kaikissa perheissä joskus riidellään, mutta just kun vihasena tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo sen enempää miettimättä sanoja.

21.v pienen lapsen äiti.

Vierailija
5/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kuulee ja tietää paljon enemmän kuin monet haluavat ajatella. Ne tietää että faija ryyppää ja äiti itkee ja iskällä on suhde ja äiti syö rauhottavia. Vaikka kuinka luulette tekevänne asiat salassa, ja uskottelette itsellenne ettei lapset huomaa ja kärsi, ne tietää. Ja kärsii.

Vierailija
6/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäisenä parikymmentä vuotta sitten "nukuin" sohvalla, kun porukat puivat keittiössä sitä, eroavatko vai jäävätkö yhteen. Ei jäänyt traumoja ja yhdessä ne on vieläkin:-)

Vierailija
7/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kuulee ja tietää paljon enemmän kuin monet haluavat ajatella. Ne tietää että faija ryyppää ja äiti itkee ja iskällä on suhde ja äiti syö rauhottavia. Vaikka kuinka luulette tekevänne asiat salassa, ja uskottelette itsellenne ettei lapset huomaa ja kärsi, ne tietää. Ja kärsii.

Vierailija
8/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tietää paljon enemmän asioita vanhemmistaan, ja heidän suhteestaan, kuin moni arvaakaan. Työssäni tapaan päivittäin lapsia, jotka kertovat vanhempien riidoista ja muista. Monesti lapsi kertoo juurikin, että illalla taas vanhempani riitelivät, ja luulivat että minä nukun omassa huoneessa jne.

Vierailija
9/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesivät kyllä että kuulen, vaikka erihuoneessa olivatkin. Riitoja ei ollut usein, eikä ne ollut mitään väkivaltaisia tms. mutta ne kaikki sanat mitä vanhempani ovat toisilleen huutaneet, ovat jääneet mieleen. Lapsesta voi tuntua ihan älyttömän pahalta kuulla, mitä kaikkea paskaa vanhemmat puhuvat toisistaan, miten rumasti haukkuvat toisiaan jne.

Eipä tuohon tilaanteeseen enää mikään oikein auta. Minultakin vanhemmat selittelivät ja pyysivät anteeksi riitojaan, enkä mitään varsinaisia traumoja niistä saanut, mutta ne sanat ovat jääneet mieleen niin elävästi.

Niinpä itse päätin jo joskus 12 vuotiaana, että kun minulla on lapsia, heidän kuullen ei koskaan huudeta. Toki kaikissa perheissä joskus riidellään, mutta just kun vihasena tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo sen enempää miettimättä sanoja.

21.v pienen lapsen äiti.

aina vannomatta paras..tuut huomaamaan tekeväs just ne virheet mitä vannoit etten minä ainakaan noin tee!

Vierailija
10/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitele ikinä lasten kuullen. Enpä ollut päätösteni veroinen :(

-ap

Vierailija
11/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pikkuisen iloita, että onnistui olemaan tekemättä niitä virheitä, joita päätti välttää? Ja kyllä, minäkin tämän päätöksen tein hyvin nuorena, ja niinpä vaan on pitänyt ;)

21.v pienen lapsen äiti.

aina vannomatta paras..tuut huomaamaan tekeväs just ne virheet mitä vannoit etten minä ainakaan noin tee!

Vierailija
12/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut sen sata kertaa, että lasten kuullen EI riidellä, mutta eiköhän ala puimaan seksielämäämme lasten ollessa kuuloetäisyydellä. Se on niin turhauttavaa ja noloa ja raivostuttavaa! "Ei ne mitään kuule eikä ymmärrä" Tyhminäkö se lapsia pitää?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme