Koiraihmiset!
Te jotka ette kerää kakkoja, niin miksi ette kerää? Olen vain utelias tietämään syyn. Itse kerään aina ja asun pk-seudulla.
Kommentit (4)
sinnehän ne maatuu. En viitsi siis kumartua. Jos kakka tulee tielle tai kävelytielle kyllä kerään mutta harvoin mun koirat niille kakkaa, yleensä menee jonnekin sivummalle.
Vilkuillaan vähän ympärille, ettei kukaan tuijota ja kiireesti marssitaan pois rikospaikalta.
pusikkoon, ojaan, tms. ei hoidetulle alueelle. Kerään pyöräteiltä, nurmikoilta jne. julkisilta paikoilta. Joskus yksinkertaisesti unohtuu ottaa pussit mukaan, tai koira vääntää monta kertaa ja pussit loppuvat kesken. Joskus jätin keräämättä, kun asuin alueella, jossa ei ollut roskiksia juuri missään, en ala yhtä paskapussia raahaamaan mukanani kymmentä kilometriä. Tuonkin asian ratkaisin sitten lopulta niin että ostin biohajoavia pusseja, keräsin siihen ja nakkasin pussin jonnekin pusikkoon.
itselläni koira ja kerään melkein aina. Poikkeuksena se, jos koira menee jonnekin pusikkoon syvälle ja vääntää sinne, niin en ryömi perässä sinne keräämään. Mutta ärsyttää ne jotka antavat koiransa paskoa keskelle tietä, eivätkä kerää pois.