Menisitkö exäsi, joka on lastesi isä, hautajaisiin?
Kommentit (25)
ja menin. Lapsi oli tosin tuolloin vasta 5-vuotias
ja hautajaiset järjestivät exän vanhemmat.
-jos hänellä olisi uusi perhe, niin en haluaisi mennä sinne heidän "tielleen", vaan haluaisin antaa heidän rauhassa surra ilman että minä exänä änkisin mukaan. Ja jos lasten mummi tms voisi olla lasten kanssa, niin minua tuskin siellä tarvittaisiin/kaivattaisiin.
-mutta jos hänellä ei olisi uutta perhettä ja olisimme olleet hyvissä väleissä ja lapset olisivat kovin pieniä, niin menisin
Riippuu siitä minkä ikäisiä lapset ovat. Jos ovat jo aikuisia, en menisi, mutta jos ovat alaikäisiä, tietenkin menisin lasten kanssa.
kun ex:n äiti eli lasten isoäiti kuoli, isoäiti oli todella läheinen lapsille ja minulle.
Ex ei kuitenkaan halunnut minua äitinsä hautajaisiin ja en sitten mennyt, ex lähti uuden vaimonsa veljen hakemaan lapsia hautajaisiin kun itse ei ehtinyt, lisäksi sanoi hautajaisissa lapsille ettei isoäitiä saa surra sillä tällä on nyt asiat paremmin.
Vastaanotin sitten kotiin kaksi todella eksyksissä ollutta varhaismurkkua, joita kukaan ei hautajaisissa ollut mitenkään tukenut, olivat siis todella entisen lapsen asemassa.
Luultavasti siis menisin ex:n hautajaisiin lasten vuoksi.
Olisi varmaan aika outoa.