Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö exäsi, joka on lastesi isä, hautajaisiin?

Vierailija
08.01.2013 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin exä, se on lapsille isä ja tuossa tilanteessa lapset tarvitsevat tukeani (riippuen toki iästä).

Vierailija
2/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kuullut sen verran kamalia juttuja ihmisten eksistä, että ymmärrän, jos joku ei mene.

Toki olettaen, että lapsella on joku, jonka seurassa voi hautajaisissa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äitini oli mukana mun isäni hautajaisissa kun hän kuoli kun olin 16v. En olisi ikinä mennyt sinne uuden vaimon ja siskopuolien eteen ilman jotain tukea. Mutta siinä nyt olikin synä se, että tiesin että en ole ko. tilaisuuteen tervetullut. Akka ei ikinä antanut mulle anteeksi sitä että olin syntynyt.

Vierailija
4/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin, ja surisin todella paljon. Hän on lapseni isä ja hyvä ystäväni ja se olisi kuin perheenjäseneni olisi kuollut.

Vierailija
5/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sentään mun lasten isä. Siis menisin jos vain olisin tervetullut. VOisihan olla sellainenkin tilanne että ex-anoppi kieltäisi minua tulemasta ;)

Vierailija
6/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka minut sinne kutsuisi, kun ei hänellä oikein sukua ole täällä Suomessa. Varmaan sitten ne lapset.

Itse asiassa luulen, että jos kohtalo niin menee, että hän kuolee ennen minua (on n. 15 v. vanhempi), niin siellä ollaan haudalla lasten kanssa ja yritän muistaa vain kauniita asioita heidän isästään, niinhän se menee.

jos minä kuolen ennen häntä, ei varmasti mun haudalla häntä näy. Luulisin.

Vierailija
7/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessähän on enemmän heidän isänsä. Jollei oman vanhempansa haudalle mene, niin jo on kumma.

Vierailija
8/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat jo aikuisia, niin tuskin menisin. Elleivät sitten haluaisi minua sinne. Olen ex-appivanhempiin edelleen yhteydessä, kuten ex-kälyynikin, joten ottaisin toki heidänkin mielipiteen huomioon. Itselläni ei olisi mitään tarvetta mennä.

Vierailija
9/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinhan hänen häissäänkin kesällä.

Vierailija
10/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin myös aivan murheen murtama, jos hänelle kävisi jotain. Lapset ovat aikuisia ja olen uusissa naimisissa.

Vierailija
11/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en järin arvostaisi, jos ex-vaimo tulisi mieheni hautajaisiin. Olkoon kuinka lasten isä, se nainen on aiheuttanut harmia miehelle jo aikana ennen minua ja myös minun aikanani. Minä ja/tai lasten isovanhemmat voisivat hyvin huolehtia lapsista.

Vierailija
12/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haluaisi myöskään miestä haudalleni, jos olisi toisinpäin. Tarpeeksi vanhan lapsen voisin lähettää muiden isänpuoleisten sukulaisten kanssa, jos tuo nyt edes oppii ikinä isäänsä tuntemaan.

Vierailija
13/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas paikka lapsille tietenkin menisin heidän tuekseen.

Vierailija
14/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lapsetkaan menisi. Tosin hän tuskin kupsahtaa Suomessa, joten eipä tarvitse sitäkään miettiä. Ainut ihminen tässä maailmassa, jonka toivoisinkin kuolevan.

Vierailija
15/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kuitenkin lähettämään lapset kahdestaan isänsä hautajaisiin vuonna 2012. Menivät sisarpuoltensa, setien, tädin ja mummin mukana.

Vierailija
16/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin kun mieheni kaikki kolme ex-vaimoa tulisi hautajaisiin :) Kirkkoon vissiin ne olisi pakko päästää, mutta ei muualle.

Vierailija
17/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, alkoholisoitunut ukko josta ei mitään hyvää sanottavaa. Ei ole välittänyt omista lapsistaan vuosiin, joten tuskin menisivät hekään :(

Vierailija
18/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sanoa, että en kyllä menisi.

Lapsi saisi mennä isänsä hautajaisiin isänsä uuden puolison kanssa.

Vierailija
19/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkin vuoksi.

Äitini hautajaisiin tuli isäni, ja isän sisko perheineen. Vaikka isäni ja äitini olivat aika riitaisan eron käyneet, mutta vuodet olivat laimentaneet riidat ja ennen äidin kuolemaa välit olivat ystävälliset.

Vierailija
20/25 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hänelle varmasti kaikkein lähin ihminen, lasten ohella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi